Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos laitan häihin helteellä hameen, onko pakko laittaa sukkahousut?

Vierailija
07.08.2010 |

stay-upit toki voin myös laittaa, mutta eivät ne taida juurikaan viileämmät olla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse päätät noudatatko sitä vai et.

Vierailija
2/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä vasta käyneenä, todella harvalla oli sukkahousut. Ja noteerasin siksi koska itse en laittanut ja mietin teinkö etikettivirheen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se etiketti sanoo. Mutta itse päätät noudatatko sitä vai et.

Mitenkäs te jotka olette olleet nyt hellekesällä häissä ja muissa vastaavanlaisissa pippaloissa, onko naisvierailla kaikilla ollut etiketin mukaiset sukkahousut jalassa?

ap

Vierailija
4/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole nykyään aivan välttämätöntä, jos sääret ovat hyvin hoidetut.

Eli siis ajellut, rasvatut, kohjuttomat/mustelmattomat ja tasaväriset.

Puheli myös jostain suihkutettavista sukkahousuista, jotka luovat säären pintaan jonkuin diskreetin kalvon.

Oma mielipiteeni on se, että jos sääret ovat yvin hoidetut ja siistit, on ihan sama, onko niitä sukkahousuja vai ei, jos ei linnanjuhliin mennä. Ei suomalaiset myöskään ole keskimäärin niin juhlivaa kansaa, että etikettiä noudatettaisiin aivan jetsulleen.

Vierailija
5/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole nykyään aivan välttämätöntä, jos sääret ovat hyvin hoidetut. Eli siis ajellut, rasvatut, kohjuttomat/mustelmattomat ja tasaväriset. Puheli myös jostain suihkutettavista sukkahousuista, jotka luovat säären pintaan jonkuin diskreetin kalvon. Oma mielipiteeni on se, että jos sääret ovat yvin hoidetut ja siistit, on ihan sama, onko niitä sukkahousuja vai ei, jos ei linnanjuhliin mennä. Ei suomalaiset myöskään ole keskimäärin niin juhlivaa kansaa, että etikettiä noudatettaisiin aivan jetsulleen.

*diskreetti kalvo*... kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää. En mä tiedä onko mun rimppakintut mitään hoidetut. Suonikohjuvapaat ne ovat, kiitos hyvien geenien. Karvat ajelin kolme viikkoa sitten kun olin uimassa. Nyt kasvaa reipas sänki. En ajatellut ajaa sitä enää. Rusketusta ei ole, sillä ole oleillut koko kesän varjossa. Ihan normi suomalaisen naisen sääret siis. Jos vaikka tekisin kompromissin. Laittaisin sukkikset kirkkoon ja riisuisin ne sitten juhlapaikalla pois?

ap

Vierailija
6/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä jalat kannattaa ajella. Kolmen viikon sänki kuulostaa ruokottomalta.

Vierailija
7/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sandaalit myös helteellä käyvät. Mutta rehellisesti sanottuna, ajelisin sen sängen ja rasvaisin ihon. Olin viime kuussa jet set-häissä ilman sukkiksia ja niin olivat useimmat muutkin. Sinne vaan. Älä pyrski maitoja, sitä ei katsota/-ttu hyvällä.

Vierailija
8/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sandaalit myös helteellä käyvät. Mutta rehellisesti sanottuna, ajelisin sen sängen ja rasvaisin ihon. Olin viime kuussa jet set-häissä ilman sukkiksia ja niin olivat useimmat muutkin. Sinne vaan. Älä pyrski maitoja, sitä ei katsota/-ttu hyvällä.

mihin haute couture-luomuksiin, joista paistavat läpi sanonko mitä. Minä olen menossa ihan suomen maaseudulle peräjunttilan puritaanisimpaan kolkkaan.

ap

Vierailija
9/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä tavalla, miten mukava on. Etiketin mukaanhan pitäisi kirkossa olla verhoutunut huolella päästä varpaisiin. Nykyisin on todellisuudessa aika vapaa meininki siellä ja täällä.

T. Se sandaalikoipinen ilman sukkahousuja kulkeva maidot syliin syljelksivä jetsettari :D

Minä olen menossa ihan suomen maaseudulle peräjunttilan puritaanisimpaan kolkkaan.

ap

[/quote]

Vierailija
10/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräilyhousut olisivat itse asiassa melko kätevät. Jos laittaisi pyöräilyhousujen kanssa jonkun juhlavamman topin. Vaikka polyesterkankaasta. jonkun kimaltelevan, niin siinä olisi tarpeeksi juhlavuutta. Jes, näin teen!

ap

Vierailija
11/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se löytyi. Oma tyyli. Voit kenties laittaa pyöräilyhousujen alle myös sukkahousut. Tai jos on liian kuuma, niin polvi- tai nilkkasukat.

T. Irlannin maitosetteri

Vierailija
12/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se löytyi. Oma tyyli. Voit kenties laittaa pyöräilyhousujen alle myös sukkahousut. Tai jos on liian kuuma, niin polvi- tai nilkkasukat. T. Irlannin maitosetteri

ne ovat pinkit ja niissä on kimalletta. Oivat juhlakengät siis!

ap

Vierailija
13/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa hukkui '-kirjain. Muuten toivottaisin hyvi' h'it'.

Vierailija
14/14 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wet look on kätevämpi helteellä. Sen voi tehdä ihka oikeasta vedestä. välillä käy uittamassa päätä lavuaarissa ja kampaa taaksepäin. Viilentää samalla. kaksi kärpästä yhdellä iskulla. tyylikäs kampaus ja viilennys.

ap