Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millonkas kevätvaatteita pitää jo alkaa katsella???

Vierailija
11.10.2005 |

Syyskuussa etsin lapselle syystakkia, mutta missään ei enää ollut. Kaikkialla oli esillä talvitakit, -puvut, -hatut ja -hanskat! Syysvaatteet olisi ilmeisesti pitänyt tajuta ostaa silloin kesähelteillä...



Nyt kysyisinkin kokeneemmilta äideiltä, millon pitää mennä etsimään kevätpukua, että sen vielä ehtii saada? Samalla kysyisin, minkälainen ulkoilupuku kannattaa maaliskuussa vuoden täyttävälle kevääksi (toppapuvun jälkeen) hankkia?



Äidiksi tulon jälkeen olen oppinut paljon uutta, kuten nyt sen, että kuluvan kauden ulkovaatteita lapsille on kaupoista turha etsiä!



Kiitos vastauksista!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi