Keksikääs meille hyvä leffa täksi illaksi!! :) Sen tulisi täyttää seuraavat ehdot:
- ilmestynyt dvd:llä, mielellään vasta tänä vuonna (vanhemmatkin käy, jos ei olla nähty!)
- Saisi olla kauhua, jännitystä tai scifiä, myös toiminta ok
- Siis ei mitään ihmissuhdedramaa, eikä tarvii olla syvällistä sanomaa. Viihdettä, vaan ei komediaa kuitenkaan.
Tuleeko mitään kellään mieleen? :)
Kommentit (27)
En tykännyt, mutta ehkä suosittelen sulle jos kerran tykkäsit Salaisuus pinnan allasta :)
kuten kaikki Kim Ki-dukit, mutta kuten todettu: syvällistä toiminnasta ja viihteellisyydestä huolimatta. Ei voi olettaa valtaosaa kiinnostavan.
Oikeastaan parempi on Oldboy! Jos jolla kulla ennakkoluuloja muita kuin amerikkalaisia leffoja kohtaan niin anon testaamaan :)
t. ihan uuden leffamaailman löytänyt
Ei siis ehkä juuri ap:lle, mutta muillekin.
Tie-leffaa googlettelin, ja taitaa mennä myös katsottavien listalle.
Ja nuo korealaiset, taidan tosiaan olla ennakkoluuloinen, mitä tulee kaukoidän leffoihin. Mieleen tulee vaan joku anime tai sitten kung-fu...
Sivistyksessäni on siis aukko!!
Ei mitenkään mahdotonta että noihinkin joskus lähemmin tutustuisi.
ap
itse olemme viime viikkoina vuokranneet ja olivat meistä viihdyttäviä:
From Paris with love, Vuohia tuijottavat miehet, Suljettu saari, Friikki sirkus: Vampyyrin oppipoika, Salamavaras, Sherlock Holmes ja the Wolfman.
Me ei koskaan viitsitä välittää mistään arvosteluista, koska usein on käynyt (ainakin meidän mielestä) niin,että arvostelut ei pidä lainkaan paikkaansa ainakin jos leffaa on kovasti haukuttu.
Tuota Kauhea Kankkkunen joku jo ehdottikin, oli todella hyvä komedia.
Itse ehdottaisin ruotsalaista Miehet jotka vihaavat naisia elokuvaa, jännä ja tykkäsin itse tosi paljon.
Paha Perhe, ihanaa, taas av toimi. Kiitos kaikille ehdottelijoille!!!