Hylätty olo
Lähdin eilen aamulla aikaisin töihin, mieheni jäi nukkumaan. Kun tulin päivällä töistä, mies oli lähtenyt asioille ja sieltä tullessaan toi kaverinsa meille yökylään. Kaljottelivat ja juttelivat koko illan, mä laitoin ruoan ja kahvit sekä sängyn petasin kaverille.
Aamulla aamupalan ja sitten sanoin heipat herroille, kun lähtivät 11 aikaan festareille ajamaan. Mieheni tulee kotiin joskus su-ma yönä ja mä taas töihin ma aamuna. Eli seuraavan kerran nähdään ma iltapäivänä. Ja mulla on täällä lapset ilona :)
Kommentit (9)
a) ei miehen kavereita yökylään, jollei välttämättömyys eli kaukaa vieraassa kaupungissa j
b) ei festareille sikailemaan ilman mua:)
Sympatiat sulle, miehes on sika!
nyt ämmät koko aikaa valittako. Ei jaksa edes lukea saati irl kuunnella...
Ei tuossa olisi muuten mitään, mutta jos sopimatta ensin sinun kanssa noin tekee niin ei kiva. Ymmärrän kuinka tuntuu pahalta.
musta on ihan kivakin, kun mies on välillä omissa menoissaan. Jaksetaan toisiammekin paremmin taas sen jälkeen. Toki meillä käy molemmat silloin tällöin jossakin, ei vain mies.
Mutta oli puhe, että hän lähtee tänään ja nappaa kaverin kyytiin matkalta.
Tää yökyläily oli ihan ylläri.
mennä ihan kavereidensakin kanssa. Ja usein meneekin ihan serkkunsa luo yöksi ja juhlimaan/saunomaan.
Toki miehesi ehkä teki väärin jos ette olleet asiasta sopineet. Meillä menoista sovitaan aina ennakkoon. Viime viikonloppuna olin kuskina miehelleni kun oli kavereidensa kanssa viihteellä, seuraa sain onneksi toisesta kaveriporukan tyttöystävästä. Huomenna puolestaan mieheni kuskaa minua, vaihteeksi näinkin.
Miten luotat mieheesi festareilla? Mä en luottais yhtään.
Ainakin minusta.
Uskomatonta.