Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen mielestä elokuun Vauvan kansikuvatyttö on ihana?

Vierailija
06.08.2010 |

Minusta sillä on aika iso pää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vaavit on ihania!!

Vierailija
2/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pää ei ole vauvan anatomiassa muuta kuin normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.. Joo, on söpö, niinkuin vauvat yleensä on.

Vierailija
4/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippu söpö! sisällä parempia kuvia mun mielestä.

Vierailija
5/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kansikuvan vauva on niin nätti!! Aivan täydellinen. En oo pitkään aikaan nähnyt näin suloista vauvaa missään. Ihanat ja harvinaisen paksut hiukset! Harvalla vauvalla täällä Suomessa on totuttu näkemään noin paksut hiukset, kateutta näkyy olevan taas tässäkin keskustelussa. Siis kertakaikkisen kaunis vauva.

Oikein naurattaa joskus tulla tänne näitä lukemaan, kun voin kuvitella miten tylsistyneet kotiäidit täällä kirjottelee. Hankkikaa elämä :D

Vierailija
6/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkoitin siis äitejä, jotka kirjoittelee tällaisista aiheista kuten vauvan ulkonäön arvostelu. En tarkoittanut yleistää kaikkia keskusteluja tietenkään.

Vierailija
7/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta simpanssit on söpöjä nekin

Vierailija
8/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa seuranta kuvissa on paljon luonnollisemman näköinen, tohon kanteen on tukkakin hölmösti sliipattu vaikka muuten on upea kuva ja tyttö! Ja joo ap taitaa olla hieman kateellinen kun noin sanoo. :p

Vierailija
9/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka nyt itse sanonkin.

Vierailija
10/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä liikkui, tai miksi tuollainen kuva etusivulle (kuulema parempiakin kuvia on). Ihan kuin jostain pedofiilien unelmasta, vauva tissit tiskillä (toppi vielä just semmonen tissitoppi). Tämmöisiä kuvia kuvittelen pedofiilien haluavan, ja tiedänkin, teen työtä alalla jossa niihin törmää :(. Ihana ja kaunis vauva, söpö kuin mikä. Ei vika ole vauvassa vaan kuvassa.

Vierailija
11/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä liikkui, tai miksi tuollainen kuva etusivulle (kuulema parempiakin kuvia on). Ihan kuin jostain pedofiilien unelmasta, vauva tissit tiskillä (toppi vielä just semmonen tissitoppi). Tämmöisiä kuvia kuvittelen pedofiilien haluavan, ja tiedänkin, teen työtä alalla jossa niihin törmää :(. Ihana ja kaunis vauva, söpö kuin mikä. Ei vika ole vauvassa vaan kuvassa.

Se on kyllä ihan korvien välissä jos tossa näkee jotain tissitoppia tai seksuaalista.

Hyi helvetti!

Vierailija
12/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin siltä. Suloinenhan tuo on, joskin näyttää mun silmään vähän isolta kun oma vauva on melkonen rimpula :D

Vierailija
13/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin siltä. Suloinenhan tuo on, joskin näyttää mun silmään vähän isolta kun oma vauva on melkonen rimpula :D

On Ada-vauva! Häntä on niin ihana seurata lehdestä.

Vierailija
14/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minusta sillä on aika iso pää.

- Läskinpuoleinen muuten ihan söpö

- Naamavärkki muistuttaa Cheetahia Mutta simpanssit on söpöjä nekin

- Kyllä mun omat vauvat on ollu nätimpiä vaikka nyt itse sanonkin.

Kyllähän sika syitä löytää: milloin on kärsä kipee, milloin maa roudassa...

Vierailija
15/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, kiitos, sitten vasta isommille lapsille :)

Vierailija
16/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vauva on ihan nätti ja söpö, mutta minua häiritsee tuo paita ja sen asento? Eikö ketään muuta? Näyttää ihan kuin olisi topatut rintsikat tai jotain muuta merkillistä. En kyllä näe mitään seksuaalista (niin kuin joku näköjään näki), mutta jotenkin häiritsevästi tuo paita on mykkyrällä.

Vierailija
17/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä luulisin huomaavani tyttöjen/naisten rinnat mutta tuo tissiviesti oli kyllä kauuuuukaaaaaaaaaaaaaaaa haettu. Ja aika typerä. Joku taitaa ajatella pedofiilimmin kuin itse pedofiilit.

Vierailija
18/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vauva on ihan nätti ja söpö, mutta minua häiritsee tuo paita ja sen asento? Eikö ketään muuta? Näyttää ihan kuin olisi topatut rintsikat tai jotain muuta merkillistä. En kyllä näe mitään seksuaalista (niin kuin joku näköjään näki), mutta jotenkin häiritsevästi tuo paita on mykkyrällä.

Voi luoja. Mun tytöllä on kanssa noita "tissitoppeja" enkä oo ikinä ees ajatellu tollasta!

Vierailija
19/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Mun tytöllä on kanssa noita "tissitoppeja" enkä oo ikinä ees ajatellu tollasta!

en tarkoittanut sitä, vaan ihan sitä, että eikö löytynyt kuvaa, missä paita ei olisi mykkyrällä. Ja tuntuu, että mitä enemmän tuota kuvaa katsoo sitä vähemmän se häiritsee. Tuo oli vain ensivaikutelmani tuosta kuvasta ja ajattelin sen sanoa ääneen. Ei ollut tarkoitus suututtaa ketään, vaan ihan kertoa mielipiteeni KUVASTA, ei vaatetuksesta yleensä tai vauvasta tai äidistä.

Vierailija
20/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuon takia hyvää kuvaa olis tarvis ollut vaihtaa. :)