Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

go fat go -haaste - meinaatko osallistua?

Vierailija
06.08.2010 |

Tai onko täällä aiemmin osallistuneita? Kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvään alkuun olen päässyt omin avuin mutta nyt pitäs tuo rasva saaha pois..

Vierailija
2/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, voisin osallistuakin, kun pisteet junnaa ja jotain uutta kivaa piristystä tähän projektiin tarttis keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottaudun kunhan pääsen roikkumasta täältä..

Vierailija
5/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, voisin osallistuakin, kun pisteet junnaa ja jotain uutta kivaa piristystä tähän projektiin tarttis keksiä.

Vierailija
6/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, googlasin ja EI KIITOS

Vierailija
7/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, googlasin ja EI KIITOS

Vierailija
8/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi sietää koko ihmistä, en tiedä, miksi, mutta en vain kestä.

Toinen syy on se, etten voi sitoutua treenaamaan tietyllä tapaa joka päivä, oon yh ja vuorotyössä.

Mut oikeasti suurin syy on tuo Jutta, käsittämätöntä ehkä, mutta en vain voi sietää sitä enkä mitään, mitä se edustaa.

Vierailija
9/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi sietää koko ihmistä, en tiedä, miksi, mutta en vain kestä.

Toinen syy on se, etten voi sitoutua treenaamaan tietyllä tapaa joka päivä, oon yh ja vuorotyössä.

Mut oikeasti suurin syy on tuo Jutta, käsittämätöntä ehkä, mutta en vain voi sietää sitä enkä mitään, mitä se edustaa.

Vierailija
10/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuunkin olin mukana ja höllästi olen koko kesän arkipäivät syönyt dieetin mukisesti, joka on sinänsä tuttua sapuskaa mulle, et samalla tyylillä olen ennekin pudotellut painoa ja saanut hyvän olon.

Pisteet Jutalle! En koskaan ole erityisemmin pitänyt hänestä, tai lähinnä hänen edesmennyt miehensä ärsytti minua jotenkin leuhkalla olemuksellaan. Mutta nyt Jutta kyllä on keksinyt hienon tempauksen, ihan jo kansanterveyden kannalta katsoen! Tälle on tilausta Suomessa. Hienoa =)

Vierailija
11/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuunkin olin mukana ja höllästi olen koko kesän arkipäivät syönyt dieetin mukisesti, joka on sinänsä tuttua sapuskaa mulle, et samalla tyylillä olen ennekin pudotellut painoa ja saanut hyvän olon.

Pisteet Jutalle! En koskaan ole erityisemmin pitänyt hänestä, tai lähinnä hänen edesmennyt miehensä ärsytti minua jotenkin leuhkalla olemuksellaan. Mutta nyt Jutta kyllä on keksinyt hienon tempauksen, ihan jo kansanterveyden kannalta katsoen! Tälle on tilausta Suomessa. Hienoa =)

Itse ne silloin ollut mukana, mutta tähän seuraavaan olen ilmoittautunut.

Paljonko lähti painoa? Kuinka rankkaa se oli?

Vierailija
12/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittauduin mukaan vielä tuohon uuteenkin haasteeseen :)

Neljän viikon aikana painoa tippui 5,5 kg, mutta mikä huiminta, vyötärö kaventui 8 cm. Lähtötilanteen BMI oli 26, joten ei sairaalloisen lihava. Nämä tulokset saavutin pelkästään ruokavaliolla, koska haaste osui pahimpaan siitepölyaikaan, en pystynyt edes lenkkeilemään.

Ruokavaliota oli helppo noudattaa, esim kasviksia oli paljon, joten annoskoot olivat suuria -ei siis tullut missään vaiheessa sellaista oloa, että lautasella on kaksi salaatinpalaa ja niillä pitäisi pärjätä koko päivä :) Uutta minulle oli ruokarytmin korjaaminen, tuntui että tässä sai olla jatkuvasti syömässä, mutta eipä tullut ahmimishaluja. Tottakai välillä oli heikotkin hetket ja nälkä kalvoi, mutta ne hetket menivät nopeasti ohi, varsinkin kun tuloksia alkoi tulla todellaa nopeasti.

Itse olen jatkanut nyt kesällä samalla linjalla, mutta rennommin ja painoa on vielä tippunut muutama kilo. Ilmoittauduin vielä mukaan tuohon haasteeseen, jotta saan tsempattua ne viimeiset 3-4 kiloa pois ja sen jälkeen voin keskittyä siihen kiinteyttämiseen.

Vierailija
13/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin osallistua johonkin get fat get -haasteeseen... Alipainoinen jo ennestään eikä tunnu kilot kertyvän, en vaan pysty syömään niin paljon. Antakaas hyviä lihotusneuvoja!

Vierailija
14/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laihduin noin 5kg. En liikkunut ohjeiden mukaan, vaan parina kolmena päivänä viikossa lenkki tai spinning. Nyt aion lisätä liikuntaakin. Nälkä tuolla dieetillä ei ole. Vinkkinä, että kannattaa käyttää mielikuvitusta ruokien kanssa. Ensin tuntuu kauhean rajoitetulta, mutta voi sitä hieman soveltaakin. Siellä keskustelupalstalla sitten uskoisin kehkeytyvän juttua siitä mitä laittaa ruuaksi =)

Vierailija
15/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuilta saa sen käsityksen, että kaikki ruoka punnitaan? Onko näin? Keittiövaa'an ostoon on lähdettävä ilmeisesti...

Vierailija
16/27 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punnitsemiseen. On muuten paljon helpompaa kuin kaloreiden laskeminen ;)

Vierailija
17/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne treenit hankalia toteuttaa? Mä en ainakaan salille pääse, joten kotona täytyy yrittää.

Vierailija
18/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta oli videoinut myös kotitreeniohjeet ainakin toukokuun haasteessa. Varmasti niin nytkin. Itse en saanut itseäni toukokuussa niskasta kiinni, mutta tähän olen ilmoittaunut.

Vierailija
19/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne treenit hankalia toteuttaa? Mä en ainakaan salille pääse, joten kotona täytyy yrittää.

Pudotettavaa olisi kymmenisen kiloa. Liikkunut olen aina. Ruokavaliota korjaamaan siis, taas kerran.

Jutalla on omilla sivuillaan goJuttago ohjeet kotijumppaan, joten et tarvitse salikorttia.

Mua myös periaatteessa ärsyttää koko Jutta ja hänen poppoonsa, mutta tästä lähtee kyllä pointsit hälle! Ehdottomasti.

Vierailija
20/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi sietää koko ihmistä, en tiedä, miksi, mutta en vain kestä. Toinen syy on se, etten voi sitoutua treenaamaan tietyllä tapaa joka päivä, oon yh ja vuorotyössä. Mut oikeasti suurin syy on tuo Jutta, käsittämätöntä ehkä, mutta en vain voi sietää sitä enkä mitään, mitä se edustaa.