Etupylly vs pimppi
Onko vieläkin vanhempia jotka opettaa ja viljelee höpöbiologiaa lapsille? Eli pylly on takana eikä edessä, siitä lähdetään, right?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
meillä sanotaan pinppi tai kikkeli. ja molemmilla on sen lisäksi PYLLY. se riittää. ne kivekset kuuluu kikkeliin eli jos sanon "pese kikkelit" niin tarkoittaa kaikkia kolmea, kiveksiä ja kikkeliä. jos tarkoitan vaan sitä kepukkaa niin sanon kikkeli.
samat nimitykset on perheen aikuisilla.
Kikkelit :D aika hassu, kuin olisi monta kikkeliä.
Minulle 90-luvun lapselle opetettiin pelkkä pylly sana koko alapäästä. Joskus parikymppisenä oikein ihmettelin kun kuulin ehkä 4-vuotiaan suusta sanan "pimppi". Enpä itse kokenut mitään väärää naiseutta kohtaan vaikka koko alapään nimitys pyllyksi opetettiin. Enkä siinä että mietin ala-asteella, tuleeko vauvat siitä aukosta mistä pissa vai siitä mistä kakka. Kaikesta huolimatta, varmaan parempi opettaa omille lapsille asioiden oikeat nimet.
Pienillä pojilla se pili pili on. Mutta tytöllä on pillu
Vierailija kirjoitti:
Esim."pestääs pylly" tarkoittaa koko alakerran pesua.
Pitääkin sanoa toi miehelle, kun meidän alakerta on todellakin kunnon imuroinnin ja moppauksen tarpeessa. Pitää siellä sellaista Man Cavea että huh huh.
Ei meilläkään 70-luvulla syntyneille tytöille opetettu mitään sanaa naisen sukupuolielimille, joten ensimmäinen sana joka niille sitten opittiin oli pillu
"Etupylly" sana on sama, kuin käyttäisi käsistä sanaa "yläjalat".
Eri ruumiinosilla on omat nimensä.
Vulva on hieno termi.
Rakastan ja palvon vulvien monimuotoisuutta.
M48, osaaja
Niin..joo hei, siis pimppi onperseestä ja etupylly on pimpistä? (vai olenko ymmär rtä nyt.. asian ihan väärin??..) ..voi eii..
Minulle opetettiin etupeppu. Peppu oli koko alapää ja etupeppu siis se osa, jonka nimeä ei tohdi sanoa. Itse päätin opettaa lapsilleni että se on pimppa, mutta muuten seksivalistus jäi tekemättä, niinhävelmiään kasvatuksen itse sain