Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera ja kateellinen.

Vierailija
17.07.2010 |

Olen kateeellinen kaikille niille kenellä on lastenhoitoapua ja pääsevät joskus kahdestaan miehen kanssa pikku reissuille, elokuviin, illalliselle tms.

Me emme pääse mihinkään koskaan ikinä. Tai no, olemme käyneet kaksissa häissä ilman lapsia, jollon vanhempani ajoivat 400 km katsomaan lapsiamme.

En voi avata enää Facebookia ja lukea kavereiden lomareissuista, lasten kanssa ja ilman lapsia. Yritimme juuri saada neljäksi tunniksi hoitajaa lapsille, eikä kukaan pääse:(. Maksettuja hoitajia toki löytyisi, mutta sitä rahaakaan kun ei ole liikaa eikä outoa hoitajaa voi minkään matkan ajaksi pyytää kotiin. Niinpä nökötämme aina kotona katkerina siitä, että tuli tehtyä lapset ilman tukiverkkoja.

Nyt suoraan sanottuna itkettää, haluaisin niin kovasti parin päivän matkalle jonnekin Eurooppaan mieheni kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mistään löytyisi hoitamaa. MLL?, ystäväperheiden mahdolliset hoitajat?

Ymmärrän että harmittaa. :( Jos asuisitte pohjanmaalla ja itse olisin kunnossa, niin voisin jopa hoitaa lapsiasi (kokemusta on sekä omasta että muiden). :)

Vierailija
2/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on mahdollisuus kysyä äitiämme aina silloin tällöin, kun hän yrittäjän kiireiltään ehtii. Mutta mun täytyy aina vastapalvelukseksi tehdä paperihommia/käännöstöitä, joihin hurahtaa helposti ilta jos kaksikin.

siksi täytyy aina kysyä erittäin harkiten, kun ei aina jaksa ylimääräisiä hommia, eikä virkistymisen tarkoitus täyty jos yhdestä iltavapaasta joutuu raatamaan loppuviikon kahta kauheammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ahdista, meidän lapsethan menee nukkumaan viimeistään ysiltä ja joka ilta voidaan tehdä kaksin vaikka mitä! Katellaan leffoja, tehdään ruokaa, istutaan iltaa omalla terassilla, pelataan jne. Eikö se että saa olla kaksin kumppaninsa kanssa ole kuitenkin puitteita tärkeämpää? T. 2,4 ja 6v lasten äiti:)

Vierailija
4/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää päästä joskus muualle omasta kodista. Mulle kotiäitinä koti on tavallaan myös työpaikka. Harva haluaa rentoutua työpaikallaan.

Koti-illat miehen kanssa on ihan kivoja ja niitä meillä harrastetaan usein, mutta kyllä ihan oikea vapaailta kodin ulkopuolella tekee ihan eri vaikutuksen mun jaksamiseen ja virkistää enemmän.

Vierailija
5/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se enää eka kerran jälkeen ole vieras. Turhaan nariset. Etkä kai muutenkaan oleta, että joku sukulainen tai tuttava hoitaisi ihan ilmaiseksi teidän lapsia, ethän?

Vierailija
6/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ihan ilmaiseksi hoitanut sisarusteni lapsia ja sama toisin päin. Enkä ole äidillenikään mitään maksanut - ruoan ja yösijan kuitenkin tarjonnut - niinä harvoina kertoina kun hän on lapsiamme hoitanut. Mutta sinänsä jaan ap:n huolen. Meillä sama tilanne, keväällä ystävättäreni tuli meille yhdeksi yöksi lasten kanssa niin pääsimme kahdestaan hetkeksi.

Vierailija
7/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se enää eka kerran jälkeen ole vieras. Turhaan nariset. Etkä kai muutenkaan oleta, että joku sukulainen tai tuttava hoitaisi ihan ilmaiseksi teidän lapsia, ethän?

mutta kyllä mäå todellakin oletan, että sukulaiset ja ystävät hoitavat lapsia ilmaiseksi. Ja ei tulisi mieleenkään pistää siskolle tai ystävälle laskua heidän lastensa yökylittelyistä.

Ottaako yleensä esim. isovanhemmat tai sedät/tädit rahaa lastenhoitamisesta? Meilläpäin en tiedä kyllä kenelläkään olevan näin!

Vierailija
8/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoudun vastavuoroisesti hoitamaan heidän lapsia. MLL:n hoitajat ovat nykyään aika kalliitta, toki muutaman tunnin hoitoon pari kertaa vuodessa olisi varaa, mutta ei mihinkään viikonloppureissun ajaksi.

Olen lohduttautunut, että varmaankin 10 vuoden päästä pääsemme jonnekin ihan kahdestaan. Ei ne iltavapaat tässä kotona lasten mentyä nukkumaan tunnu miltään lomalta. Joskus harvoin kun olemme päässeet kahdestaan jonnkin, olo on kuin vastarakastuneilla.

ap

Vierailija
9/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh-äiti, joka kyllä saisi miehen, mutta ei kelpuuta ketään helposti, eikä jaksa uhrata aikaa etsiäkseen kunnollista.

Vierailija
10/10 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempanne ajavat 400km vahtiakseen lapsianne kun olette häissä niin kyllähän te nyt viikonlopun tai pari vuodessa pystytte sopimaan. Miksei onnistu jos jonkun muun pippaloiden takia onnistuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme