Pahoinvointiranneke
Onko kukaan saanut apua alkuraskauden pahoinvointiin noista rannekkeista? Mä ostin sellaiset ja oon pitänyt niitä tänään. Tuntuu, että niistä olisi apuakin. Pitäskö rannekkeita pitää jatkuvasti, vai "tottuuko" niihin niin, että teho lähtee?
Kommentit (4)
Rannekkeet tuntuivat minulla lähinnä muuttavan pahoinvointia. Lisäksi tulin ihan hirveän väsyneeksi, ja väsymys haihtui (illalla!) jonkin aikaa rannekkeiden pois ottamisen jälkeen, joten se ilmeisesti todella johtui niistä. Toisaalta kyllähän akupunktiossa käynnistäkin tulee voimakas väsymys, joten en edes hämmästynyt.
Varsinainen syy siihen, että otin rannekkeet pois, oli voimakas nipistely, jopa kipu alavatsalla. En viitsinyt ottaa riskiä, että se pahenisi, joten jätin rannekkeet sikseen noin tunnin käytön jälkeen. Tuon jälkeen pahoinvointi helpottikin ihan parin päivän sisällä, joten ei edes tarvinnut miettiä toista kokeilua.
Mutta hyvä, jos ne auttavat joitakin eikä tule sivuvaikutuksia. :) On se aika hankalaa, ettei pysty syömään kunnolla eikä oikein tekemään mitään moneen viikkoon.
..hienosti. Tosin sain rannekkeeni vasta eilen ja kokemusta on vain päivän verran. Kuitenkin se päivä näiden tuskallisen kahden viikon jälkeen antoi toivoa paremmasta ja piristi mieltä :) Nyt en ole vielä rannekkeita laittanut käteen ja pahoinvointi tuntuu hiipivän pikkuhiljaa takaisin. Siispä suihkuun ja rannekkeet ranteeseen.
Suosittelen!
Mulla äityi pahoinvointi tässä kolmannessa niin pahaksi ettei tunnelin päässä ollut valoa. Alussa se olo oli 24/7. Neuvolan terkka kertoi noista rannekkeista ja juoksin apteekista hakemaan.
Ja kyllä, mulla ne auttoi. En mitenkään ns turtunut niihin, että teho ois kadonnut. Sehän perustuu akupisteeseen. Käytin niitä muistaakseni 8 viikkoa joka päivä, en yöllä.
Suosittelen kyllä ehdottomasti.
miksei kukaan o kertonu mulle näistä aiemmin? pistin heti tilaukseen, toivottavasti pahoinvointi loppuu tähän. :D