sanooko miehesi sinulle että haluaa sinua?olet seksikäs? kaunis?
Kommentit (36)
en oo koskaan ajatellut kuinka usein, mutta tarpeeks usein.:)
Ei kuulemma halua sanoa tuollaista, vaikka ajattelisikin niin :(
Yleensä verhoaa sanomisensa huumorilla, minkä vuoksi välillä epäilen, onko tosissaan. Pohjimmiltani tiedän kuitenkin hänen tarkottavan että oikeasti esim pitää näkemästään. Kaipaisin kuitenkin enemmän romantiikkaa tai jonkinlaista vakavuutta sanoihin, niin tuntuisi "vakuuttavammalta". Tästä ollaan juteltu, ja on ilokseni vähän ottanut opikseenkin! :) Tosi ihana mies on, mutta vähän juro välillä! :D Meillä mä olen se, joka lirkuttelee, mies "puhuu" enemmän teoilla ja sillä, että on fyysisesti lähellä.
Musta oisi niin ihanaa jos joskus arjen keskellä vaikkapa ottaisi merkitsevästi kasvoista kiinni ja sanoisi silmiin katsoen että olen upea/kaunis nainen, tai muuta vastaavaa! Romantikko olen, ja haluan tällaisena pysyä. ;) Rakastan kaunista sanahelinää :D siis jos siinä on oikeesti sisältöä!
Viimeksi tänä aamuna sanoi ettei millään malttaisi lähteä töihin, kun kotiin jää kaunis alaston suihkun raikas nainen.. pakko sitten kuitenkin oli vaikka ipanatkin olisivat vielä nukkuneet.
En vaan itse tunne olevani mieheni kehujen arvoinen. Muutama kuukausi sitten neljännen lapsemme synnyttäneenä, rutkasti vielä raskaudesta jääneitä kiloja jäljellä..
Heppi pystyssä heti, kun ehdotan seksiä ;-)
yleensä tekee kyllä sanattomalla viestinällä selväksi tuon suuntaiset ajatuksen ;)
ja siksi halauisin jo erota, en halua tuhlata aikaani siihen... mitä järkeä jos ei tunne itseään halutuksi... ja ihan sama jos joku nyt on sitä mieltä, että olen itsekäs! en ole enää onnellinen!
Oikeesti sen sun mies sanoo noin koska sillä on vaan huono omatunto.. se on pettänny sua.. se sanoo noin säälistä tai jotta sais vaan tyhjennettyä kassinsa, ei se susta välitä.. tai jotta sä pesisit se kalsarit ja laittaisit ruokaa.. ei toi o todellista, valehtele, keksit satuja..
Oikeesti ihanaa että on noin paljon miehiä jotka myös kehuvat vaimojaan!!!!!!!!!
ainakin kerran viikossa en ole mitään kirjaa siitä pitänyt. ollaan yhdessä oltu 10v. ja lapsia 2
Katsoo kyllä päivittäin "sillä silmällä". Kehuu AINA, jos laitan mekon päälle.
Sanoohan tuo useamman kerran viikossa. Pukeudun oikeita paikkoja korostaen, ja mies saattaa joskus julkisilla paikoillakin kuiskata minulle jotain kehuvaa ja kiihottavaa, ja samoin minä hänelle. Illalla sitten omassa rauhassa nautiskelemmekin toisistamme.
Mutta mies kyllä osaa kehua minua vaikkapa meikittömässä kotilookissa, tukka pörrössä, risassa t-paidassa ilman rintsikoita, mikä kohdallani tarkoittaa sitä, että rinnat roikkuvat vyötäröllä. Saattaa vaikka sanoa, että silmäsi loistavat kauniisti, kun juttelemme. Se tuntuu kivalta!
Ja minä oikeasti olen se satakiloinen plösö suurperheen äiti, mutta minun ja mieheni välinen ystävyys ja rakkaus ei aina katsokaan pelkästään siihen ulkonäköön. Itsetuntoni on kohdillaan, oikein pukeutuneena ja laittautuneena tiedän olevani vetävä pakkaus! ;-)
Sori, ap, että häiriköin sun ketjua (ihanaa, että on näin paljon onnellisia naisia täälläkin!), mutta haluaisin kysellä, miten reagoitte miestenne kommentteihin.
Itselläni on todella huono itsetunto, ja suunnilleen joka kertaa, kun mies sanoo jotain tuollaista, kuittaan sen höpöhöpöllä tai käsken hankkimaan lasit tms. Miten oppisin reagoimaan jotenkin fiksummin?
ja kaunistunut muutenkin. Vauvan jäljiltä oli painoa melkein kolminumeroinen luku, nyt on jo 20 kiloa tiputettu ja olo loistava! Varmaan se energia ja hehkukin välittyy olemuksesta, mutta en itekään haluaisi katsella löysää kaljamahamiestä kotona. Itsestään pitää välittää, sekä miehen että naisen. En ikinä enää aio lihoa niihin lukemiin missä olin, ahaa-elämyksen kokenut olen.
vastaa vastakohteliaisuudella, vaikka että sullapas on ihana k...i :D Mies kuin mies tykkää tuosta!
Tosi harvoin. Kai se on sen mielestä akkamaista. Muuten kyyllä osoittaa välittävänsä ja haluavansa. Silti joskus ois kiva kuulla kehuja (olen ihan kivan näköinen, eli kehumisen puute ei johdu ulkonäöstäni).
Sen suorasukaisempaa puhetta ei häneltä kuule, mutta jotain tuollaista sanoo ehkä pari kertaa viikossa. Molemmilla ikää yli 50 ja yhdessä oltu noin 15 vuotta. Minulle tuo merkitsee erittäin paljon, että hän pitää minua kauniina. Tulen siitä onnelliseksi.