Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kaukana miehesi asui kun aloitte seurustella?

Vierailija
05.08.2010 |

Ei hän silloin kyllä ollut "miehesi", mutta kuitenkin...

Mietin vain, että löytyykö onni keskimäärin yllättävän läheltä?

Minä löysin omani pensasaidan takaa naapurista.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sekin, että tapasimme n. 4kk ennen "ensitapaamista" kun kävin katsomassa hänen asuntoaan. Hän asui siis vuokralla, oli muuttamassa toiseen asuntoon ja hänen asuntonsa siis vailla vuokraajaa, kävin vuokranantajan kanssa siellä, ja mies oli silloin siellä itsekin. :D

Emme sen kummemmin silloin jutelleet tms, vaan sitten tapasimme toisemme sattumalta baarissa n. 4kk myöhemmin, tapasimme muutaman kerran kunnes ihan sattumalta puheet johti toiseen ja älysimme että olimme tosiaan jo tavanneet. :D

Vierailija
22/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa asui tuolloin. Muutin perässä n. 7kk päästä. Nyt ollaan jo yli 7000km mun kotikaupungista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka pysyi reilun puoli vuotta, kunnes pakkasin tavarani ja muutin hänen luokseen.

Vierailija
24/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kolmisen vuotta etäsuhdetta. Jos olisi pitempään jatkunut etänä, ei olisi jaksanut jatkaa.

Vierailija
25/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama välimatka on vieläkin, suhde kestänyt kohta lähes 5 vuotta eikä loppua näy. Matka-aika on tunnin verran joten ei juuri rasita, taitaa pääkaupunkiseudulla mennä huomattavasti lyhyempään työmatkaan enemmänkin aikaa :)

Vierailija
26/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeluriennoissa tavattiin

Vierailija
27/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuitenkin kotoisin lähempää (n20km päästä), mutta oli muuttanut opiskelupaikan perässä muualle.. Olimme seurustelleet ehkä vuoden verran, kun ukkoni muutti vähän lähemmäs (n 100 km päähän) ja toisen vuoden kuluttua muutimme yhteen..

Vierailija
28/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kahdessa viikossa me oltiin saman katon alla ja ollaan 12 vuoden jälkeenkin ;)

Vierailija
29/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat asuimme opiskelija-asunnoissa, henkisesti lähekkäin. ;)

Vierailija
30/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olimme asuneet yli 10 vuotta muutaman sadan metrin päässä toisistamme, kuitenkaan koskaan ennen tapaamatta. :)

Vierailija
31/31 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli yllätys. Mä olin aina ajatellut, etten ikinä pystyisi olemaan ulkomaalaisen miehen kanssa - saati sitten, että joskus muuttaisin ulkomaille.

Ja täällä nyt ollaan pysyvästi. Taitaa olla 7 vuosi menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi