Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli vauvalehden lasku

05.08.2010 |

postilaatikkoon tänään vaikka en kyseistä lehteä ole tilannut !! kuukausi sitten puhelinmyyjä sitä niin koitti tyrkyttää ja sanoin, että EI !!!! Ja kas kummaa, sielt kuitenki lähetettiin lasku !! On se kumma ku ei niin yksinkertast sanaa ymmärret ku EI! Anteeks mun huutamine, hiuka kiehuu päässä ! :D Laitoin jo palautetta ja koitan kokoajan soittaa sinne, tämmönen ei käy.. kodinhoito tuilla ei paljon tilailla kaikenmoisia juttuja...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle tulee vielä yksi vuosikerta, reilu 30 euroa kun maksoi vain.

Vierailija
2/4 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tilaus alkaa ennen laskun tuloa. Jos olet saanut lehden niin etkö lainkaan ihmstellyt asiaa? Minulla myös kokemuksia röyhkeistä puhelinmyyjistä. Muutama mukava on sattunut vastaan vuosien varrella, he ymmärtävät etten välttämättä halua tilata mutta suhtautuvat silti asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä välttämättä mikään huijaus :D

Vierailija
4/4 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasku tuli ja sen takii olinki iha ihmeissää.. kamallii tyrkyttäjii :D eikä oo ensimmäine eikä varmasti viimine kerta ku sanaa "ei" ei ymmärretä :D sain ny onneks lehden peruttuu onnistuneesti :) eikä tullu edes inttämisii, et tilaa nyt.. huomenna kuulemma tulee eka lehti ja saan pitää sen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi