Mitä työtä teet sinä, joka oikeasti viihdyt töissä
Kommentit (71)
kätilö synnytyssalissa. Oikeesti, jos on 3-4 vapaata oikein odotan että saan mennä töihin.
paras työ, mutta ylivoimaisesti surkein palkka:).
Tosin jokunen vatsakatarri on ollut kuormituksen ylityttyä normaalitasolta.
siinä erittäin parjatussa saksalaisessa kauppaketjussa :)
Mahtava esimies, mahtavat alaiset. Saa käyttää sopivasti luovuutta, vaikka ei ehkä heti arvaisi. Tekemistä toki on paljon jatkuvasti, mutta minulle se sopii, enpähän tylsisty. Hyvä palkka, hyvät porkkanat, erittäin suopeasti suhtaudutaan perheellistymiseen. Ainoa ärsyttävä haaste on se, kun pitää kouluttaa niiden ajatusmaailmaa, joiden kulttuuriin kuuluu ettei nainen voi olla esimies, mutta jonkun sekin on tehtävä...
Tähän asti viihtyisin työpaikka ja työ.
Täysi vapaus tehdä mitä huvittaa, deadlinet puolen vuoden välein, sopivasti haasteita ja aikaa kehittää metodeita.
Minulla informaatiotutkimuksesta laaja sivuaine. Siltä osin voisin hakea myös paikkaa.
Tosin joskus on pakkoprojekteja älyttömillä aikatauluilla, mutta nykyään enää harvemmin.
t. Kielenkääntäjä
Olen töissä suht isossa kirjastossa pääkaupunkiseudulla. Mun työhön kuuluu etupäässä tiedonhaut. En tee kovinkaan paljon töitä asiakaspalvelutiskillä, kerran pari viikossa, ja tarpeen mukaan. Tykkään tosi paljon tästä hommasta, rakastan kirjoja, tiedonhaku on mielenkiintoista.
Riippuu tietysti paljon minkälaiseen kirjastoon menee töihin.
Editoin, kirjoitan, tilaan juttuja, oikoluen, suunnittelen tulevaa. Vähän alkaa olla jopa ikävä töihin (nyt mammiksella).
Jokainen asiakas ja projekti on erilainen ja jokainen työpäivä on erilainen. Aina oppii jotain uutta, työkaverit ovat kivat ja palkka hyvä. Toisaalta välillä työ on tosi stressaavaa ja joutuu reissaamaan paljon.
Olen töissä suht isossa kirjastossa pääkaupunkiseudulla. Mun työhön kuuluu etupäässä tiedonhaut. En tee kovinkaan paljon töitä asiakaspalvelutiskillä, kerran pari viikossa, ja tarpeen mukaan. Tykkään tosi paljon tästä hommasta, rakastan kirjoja, tiedonhaku on mielenkiintoista. Riippuu tietysti paljon minkälaiseen kirjastoon menee töihin.
vanhusten palvelutalossa ja viihdyn työssäni erittäin hyvin.
Mahtavan yleissivistävää, ihana työyhteisö, vaihtelevat työpäivät, ulkomaan matkoja ja liukuvat työajat :)
Hyvin paljon opiskelijoita, tutkijoita, väitöskirjantekijöitä yms. Työ on tosi monipuolista, ikinä ei aamulla tiedä minkälaisiin kysymyksiin joutuu päivän aikana vastaamaan. Jos vain ala kiinnostaa, suosittelen ehdottomasti. Palkathan nyt ei ole päätähuimaavia, mutta työ on kiinnostavaa eikä tarvitse tehdä viikonloppu- eikä ylitöitä.
Meitähän oli jo monta, mutta eikö opettajan työ ole kutsumusammatti? Silloin täytyy tykätä työstään. Ensi viikolla tervehtimään uusia ekaluokkalaisiani : )