Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä teet sinä, joka oikeasti viihdyt töissä

Vierailija
05.08.2010 |

ja tykkäät työstäsi?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän oli jo monta, mutta eikö opettajan työ ole kutsumusammatti? Silloin täytyy tykätä työstään. Ensi viikolla tervehtimään uusia ekaluokkalaisiani : )

Vierailija
42/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö synnytyssalissa. Oikeesti, jos on 3-4 vapaata oikein odotan että saan mennä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras työ, mutta ylivoimaisesti surkein palkka:).

Vierailija
44/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jokunen vatsakatarri on ollut kuormituksen ylityttyä normaalitasolta.

Vierailija
45/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä erittäin parjatussa saksalaisessa kauppaketjussa :)

Mahtava esimies, mahtavat alaiset. Saa käyttää sopivasti luovuutta, vaikka ei ehkä heti arvaisi. Tekemistä toki on paljon jatkuvasti, mutta minulle se sopii, enpähän tylsisty. Hyvä palkka, hyvät porkkanat, erittäin suopeasti suhtaudutaan perheellistymiseen. Ainoa ärsyttävä haaste on se, kun pitää kouluttaa niiden ajatusmaailmaa, joiden kulttuuriin kuuluu ettei nainen voi olla esimies, mutta jonkun sekin on tehtävä...

Vierailija
46/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalvelussa.

Vierailija
47/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti viihtyisin työpaikka ja työ.

Vierailija
48/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi vapaus tehdä mitä huvittaa, deadlinet puolen vuoden välein, sopivasti haasteita ja aikaa kehittää metodeita.

Vierailija
49/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viihdyn loistavasti!

Vierailija
50/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä eläinlääkäriasemalla

Vierailija
51/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla informaatiotutkimuksesta laaja sivuaine. Siltä osin voisin hakea myös paikkaa.

Vierailija
52/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joskus on pakkoprojekteja älyttömillä aikatauluilla, mutta nykyään enää harvemmin.

t. Kielenkääntäjä

Vierailija
53/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä suht isossa kirjastossa pääkaupunkiseudulla. Mun työhön kuuluu etupäässä tiedonhaut. En tee kovinkaan paljon töitä asiakaspalvelutiskillä, kerran pari viikossa, ja tarpeen mukaan. Tykkään tosi paljon tästä hommasta, rakastan kirjoja, tiedonhaku on mielenkiintoista.

Riippuu tietysti paljon minkälaiseen kirjastoon menee töihin.

Vierailija
54/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhusten parissa :)

Vierailija
55/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Editoin, kirjoitan, tilaan juttuja, oikoluen, suunnittelen tulevaa. Vähän alkaa olla jopa ikävä töihin (nyt mammiksella).

Vierailija
56/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen asiakas ja projekti on erilainen ja jokainen työpäivä on erilainen. Aina oppii jotain uutta, työkaverit ovat kivat ja palkka hyvä. Toisaalta välillä työ on tosi stressaavaa ja joutuu reissaamaan paljon.

Vierailija
57/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä suht isossa kirjastossa pääkaupunkiseudulla. Mun työhön kuuluu etupäässä tiedonhaut. En tee kovinkaan paljon töitä asiakaspalvelutiskillä, kerran pari viikossa, ja tarpeen mukaan. Tykkään tosi paljon tästä hommasta, rakastan kirjoja, tiedonhaku on mielenkiintoista. Riippuu tietysti paljon minkälaiseen kirjastoon menee töihin.

Vierailija
58/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhusten palvelutalossa ja viihdyn työssäni erittäin hyvin.

Vierailija
59/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavan yleissivistävää, ihana työyhteisö, vaihtelevat työpäivät, ulkomaan matkoja ja liukuvat työajat :)

Vierailija
60/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paljon opiskelijoita, tutkijoita, väitöskirjantekijöitä yms. Työ on tosi monipuolista, ikinä ei aamulla tiedä minkälaisiin kysymyksiin joutuu päivän aikana vastaamaan. Jos vain ala kiinnostaa, suosittelen ehdottomasti. Palkathan nyt ei ole päätähuimaavia, mutta työ on kiinnostavaa eikä tarvitse tehdä viikonloppu- eikä ylitöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän