Mitä työtä teet sinä, joka oikeasti viihdyt töissä
Kommentit (71)
Rahaa tulee liian vähän mutta plussana kahvitaukoja on tiuhaan ja pysyy hyvin mukana kauniiden&rohkeiden juonikäänteissä. Ystävät on myöhään töissä tai jumittaa jossain ruuhkassa niin että jää kaunarit väliin,voi perse mitä elämää niillä.
Erilaisia hankkeita, joissa toimin projektipäällikkönä. Prosessikehitystä, uusia ratkaisuja ym.
Henkisesti rankkaa ja aivojen täytyy raksuttaa liki yliteholla kun tulosta pitää saada aikaan. Muu aika aika leppoisaa, ei ne ideat muuten synny.
en viitsi tarkempaa ammattinimikettä nyt tässä sanoa.
Koen työni mielekkääksi ja tarpeelliseksi ja työni arvokkaaksi. Saan hyvää palautetta ihmisiltä, joiden kanssa olen tekemisissä.
Mutta jokaisessa työssä on huonot puolensa. Välillä olen todella stressaantunut ja väsynyt. Kirkon mielipideristiriidat rasittavat suunnattomasti.
yliopistolla töissä. Ainoa huono puoli on, että tämä on tavallaan elämäntapa. Mietin tutkimuksiani aina ja kaikkialla. Saatan leikkipuistossa keinuttaa lapsia ja yhtäkkiä muistaa jonkun jutun ja jäädä pohtimaan sitä.
ohjaajana työskentelen ja rakastan työtäni!
vanhusten parissa :)
vanhusten parissa :)
Ja viihdyn työssäni, vaikka olenkin vain se vitun leveäperseinen lähäri, joka lipittää kahvia kahvihuoneessa.
Itse asiassa en edes ole lähäri vaan vanhan koulutuksen käynyt vajaamielishoitaja.
Mikäs tässä viihtyessä kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista...
Sairaalatyössä. En pidä yksityisvastaanottoa, siitä en pidä.
oikeastaan kyse on vanhainkodista, mutta raha takia kunta on muuttanut palvelutaloksi niinkuin monet muutkin vanhainkodit.
luokanopettaja. Olen vielä erikoistunut alkuopetukseen ja tykkään tosi paljon työstäni. Ihanaa, että loma alkaa olla lopussa ;)
Pikkukoulu, mahtava työyhteisö, hyvät työajat, lomat, vapaus, saa itse suunnitella, lasten ja aikuisten kohtaaminen.
Vihdoin löytyi työ josta pidän. Palkkaus tosin on alan suurin epäkohta.
Oma yritys 5v, yksi vuokratuolilainen, ihana asiakaskunta, vastuuta ja vapautta.
olen pienen musiikkikoulun toimistossa.
aikoinaan rakastin kirjastovirkailijan työtä. Nykyinen työ myös mukavaa, mutta enemmän pidin aikaisemmasta työstäni.
Ihanan leppoisa työ, ihanat mummelit ja pappelit, ihanat työkaverit. Palkkakin on ihana lisineen: n. 2500 e nettona/kk. Opiskelu yliopistossa käy leppoisasti siinä samalla. Päivässä neljä asiakaskäyntiä ja loppuaika tenttiin lukua.
Olen itse kääntäjä ja kuulun tähän suurempaa joukkoon, joka kiristelee hampaitaan palkkioiden edessä. Uskallatko kertoa, mille instanssille teet käännöksiä? Onko oma firma?
Sen tiedän, että EU:ssa tienaa hyvin, mutta kukaan tutuistani ei ole kestänyt sitä monotonisuutta muutamaa vuotta enempää. Sitten he ovat palanneet Suomeen ja kääntäneet kaunokirjallisuutta mukavan pesämunan turvin :)