Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä teet sinä, joka oikeasti viihdyt töissä

Vierailija
05.08.2010 |

ja tykkäät työstäsi?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kääntäjä ja kuulun tähän suurempaa joukkoon, joka kiristelee hampaitaan palkkioiden edessä. Uskallatko kertoa, mille instanssille teet käännöksiä? Onko oma firma?

Sen tiedän, että EU:ssa tienaa hyvin, mutta kukaan tutuistani ei ole kestänyt sitä monotonisuutta muutamaa vuotta enempää. Sitten he ovat palanneet Suomeen ja kääntäneet kaunokirjallisuutta mukavan pesämunan turvin :)

Vierailija
22/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tulee liian vähän mutta plussana kahvitaukoja on tiuhaan ja pysyy hyvin mukana kauniiden&rohkeiden juonikäänteissä. Ystävät on myöhään töissä tai jumittaa jossain ruuhkassa niin että jää kaunarit väliin,voi perse mitä elämää niillä.

Vierailija
24/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rrrrastan työtäni :D

Vierailija
25/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ puuttuivat tuosta :D

Vierailija
26/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia hankkeita, joissa toimin projektipäällikkönä. Prosessikehitystä, uusia ratkaisuja ym.

Henkisesti rankkaa ja aivojen täytyy raksuttaa liki yliteholla kun tulosta pitää saada aikaan. Muu aika aika leppoisaa, ei ne ideat muuten synny.

Vierailija
27/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi tarkempaa ammattinimikettä nyt tässä sanoa.

Koen työni mielekkääksi ja tarpeelliseksi ja työni arvokkaaksi. Saan hyvää palautetta ihmisiltä, joiden kanssa olen tekemisissä.

Mutta jokaisessa työssä on huonot puolensa. Välillä olen todella stressaantunut ja väsynyt. Kirkon mielipideristiriidat rasittavat suunnattomasti.

Vierailija
28/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistolla töissä. Ainoa huono puoli on, että tämä on tavallaan elämäntapa. Mietin tutkimuksiani aina ja kaikkialla. Saatan leikkipuistossa keinuttaa lapsia ja yhtäkkiä muistaa jonkun jutun ja jäädä pohtimaan sitä.

Vierailija
29/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaajana työskentelen ja rakastan työtäni!

Vierailija
30/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhusten parissa :)

vanhusten parissa :)

Ja viihdyn työssäni, vaikka olenkin vain se vitun leveäperseinen lähäri, joka lipittää kahvia kahvihuoneessa.

Itse asiassa en edes ole lähäri vaan vanhan koulutuksen käynyt vajaamielishoitaja.

Vierailija
31/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä viihtyessä kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista...

Vierailija
32/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalatyössä. En pidä yksityisvastaanottoa, siitä en pidä.

Vierailija
33/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan kyse on vanhainkodista, mutta raha takia kunta on muuttanut palvelutaloksi niinkuin monet muutkin vanhainkodit.

Vierailija
34/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokanopettaja. Olen vielä erikoistunut alkuopetukseen ja tykkään tosi paljon työstäni. Ihanaa, että loma alkaa olla lopussa ;)

Vierailija
35/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukoulu, mahtava työyhteisö, hyvät työajat, lomat, vapaus, saa itse suunnitella, lasten ja aikuisten kohtaaminen.

Vierailija
36/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin löytyi työ josta pidän. Palkkaus tosin on alan suurin epäkohta.

Vierailija
37/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma yritys 5v, yksi vuokratuolilainen, ihana asiakaskunta, vastuuta ja vapautta.

Vierailija
38/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pienen musiikkikoulun toimistossa.

Vierailija
39/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan rakastin kirjastovirkailijan työtä. Nykyinen työ myös mukavaa, mutta enemmän pidin aikaisemmasta työstäni.

Vierailija
40/71 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan leppoisa työ, ihanat mummelit ja pappelit, ihanat työkaverit. Palkkakin on ihana lisineen: n. 2500 e nettona/kk. Opiskelu yliopistossa käy leppoisasti siinä samalla. Päivässä neljä asiakaskäyntiä ja loppuaika tenttiin lukua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän