Kertokaa avio/avoliitostanne seuraavat asiat:
1) Mistä asioista puhutte miehenne kanssa?
2) Onko teillä iltaisin sellainen tunne, että ihanaa kun saa olla kahdestaan miehen kanssa?
3) Mitä silloin teette?
4) Onko makuuhuoneenne romantiikan ja rakkauden tyyssija vai pelkkä nukkumapaikka?
Kommentit (5)
1. Ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä.
2. On, mutta välillä on kyllä ihanaa olla ihan vaan itsekseenkin :)
3. Katsotaan telkkua tai leffoja DVD:lta, pelataan korttia, laitetaan yhdessä iltapalaa, keskustellaan, rakastellaan.
4. Kyllä meillä makuuhuone on nukkumista varten, kun siellä nukkuu meidän lisäksi perheen taapero. Onneksi romantiikka ja rakkaus eivät ole sidottuja mihinkään tiettyyn paikkaan :)
Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.
1) musiikista/taiteesta ylipäätään, lapsista, etiikasta/aatteista, rahasta, kodista
2) on ja ei. Välillä kiehnätään kahdestaan, välillä ihan eri puolilla taloa omissa jutuissa
3) yhdessä katsomme leffoja, kuuntelemme/teemme musiikkia, juomme kaljaa terassilla. Erikseen mies pelaa, minä olen tietokoneella tai kirjoitan, puhun puhelimessa, teen pihahommia tai urheilen
4) makuuhuone on nukkumapaikka ja hyvän seksin rauhallinen nurkkaus, kun talossa on teinejä
1) Rahasta, tulevaisuudesta, aína pientä kähinää ja stressiä
2) Ei ole. Mies nukahtaa jo aikaisemmin parin ilta kaljan jälkeen
3)Mies nukkuu ja mä puuhastelen kaikkee
4)Nukkumapaikka. Ei ole ollut seksiä enää pitkään aikaan
1) lapsista, töistä, sukulaisista, muista kuulumisista, maailman menosta, politiikasta..
2) aika harvoin olen miehen kanssa nykyään kahdestaan, jätän lapset ja miehen nukkumaan, ja menen alakertaan katsomaan telkkaria, siivoilemaan, tietokoneelle.. eli viettämään vuorokauden ainoaa vähän rauhallisempaa aikaa, mitä voisi joku sanoa omaksi ajaksi, jos ei tarvisi juosta ylös jos lapset herää.
3) makoillaan sängyssä ja jutellaan jotain, tai lueskellaan, joskus jopa rakastellaan.
4) lähinnä nukkumapaikka, kaksi pinnasänkyä oman sängyn vieressä ei oikeen viritä romanttiseen tunnelmaan.
1. puhumme paljon ajankohtaisista asioista. Mitä kukin on lukenut ja kuullut päivän aikana. Lapsista puhutaan tietysti.
2. On. Mutta on myös ihanaa olla joskus yksikin, voi olla täällä av:lla
3. Juodaan teetä, katsotaan leffoja. Yleensä siis.
4. Nukkumapaikka se on. Olohuoneen sohva ja keittiön pöytä ovat rakkauden tyyssijoja.
21 v yhdessä.