Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko asunnon, jonka kulut olisivat puolet nettopalkastasi?

Vierailija
04.08.2010 |

Mulle jää palkasta käteen 2000 e. Mietin, uskallanko ostaa aso-asunnon, jonka käyttövastike on vähän vajaa 1000 e /kk. Kyseessä 4 h+kk. Kolmiot maksavat vähän päälle 800 e/kk.

Asuisin siinä yksin kahden lapseni kanssa.

Ottaisitko sinä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: köyhä sairaanhoitaja

Vierailija
2/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullä jää palkasta käteen tonni kuussa, joskus vähemmän, ja vuokra pompsahti 500:n euroon kuussa.

Ei auta nykypäivänä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko lyhentämään myös lainaa? Voiko tulla ylimääräisiä kuluja? Voiko käyttövastike nousta yllättäen? Vuokra-asuntoakaan tuskin kovin paljon edullisemmin saa, ja vuokrakin voi yhtäkkiä nousta

Vierailija
4/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varmat tulot on? Onko sulla rahat siihen asomaksuun itsellä?

Itse en kyllä ottaisi varmaan tuota vaan ottaisin tuon kolmion.

Itse asutaan vuokralla 4h+k ja iloiten otettaisiin kyllä tuo aso 4h+k! Halpa se on. Mut yhden tuloilla miettisin kyllä monta kertaa.

Vierailija
5/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto kyllä on, mutta sitä en käytä arkena, vain kun mennään ystäville tms. Muita kuluja on 115 euron junalippu kuukaudeksi.

Mulla on vakituinen työpaikka, jossa olen ollut jo neljä vuotta.

ap

Vierailija
6/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 euroa kuussa yhden aikuisen, kahden lapsen ja 1 auton kuluihin on kyllä tosi vähän. Vai jätitkö laskematta tuosta vielä lapsilisät ja elarit? Sit ne vois pelastaa kyllä tilannetta.

Vierailija
7/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sataa kuussa säästöä on aina pari sataa kuussa säästöä. Jos ei, niin käytännössä varmaan pakko ottaa 4h+k. Muutoin joudut itse olohuoneeseen nukkumaan, eikä se ole yhtään kivaa.

Vierailija
8/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset asuvat isänsä luona vuoroviikkoina. Eli ovat mulla 2 vkoa per kk. Elareita isä ei maksa. Lapsilisät tulevat toistaiseksi mulle ja lasten kulujen jakautuminen vanhempien kesken on toistaiseksi sopimatta.

Unohtui lasten päivähoitomaksu, joka mun osalta on vajaa 200 e/kk.

ap

Vierailija
9/9 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmiossa, joka toki myös vaihtoehto, nukkuisin sitten olkkarissa. Nyt olemme väliaikaisesti kaksiossa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi