Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 17v ja 16v poikaystäväni avautui mulle intiimistä jutusta ja ajattelin jos joku täälä osaisi...

Vierailija
04.08.2010 |

Kertoa onko tämä normaalia. Olemme seukanneet 2 vuotta ja harrastamme nykyisin aika useasti seksiä. Eilen illalla poikaystäväni kertoi nolona että on runkannut lähes päivittäin 10v asti ja 12 vuotiaana alkoi tulla spermaa mutta vaikka siitä asti on aina tullut syöksy runkatessa ja nyt myös sexstatessa niin poikkista mietityttää se ETTEI KOSKAAN OLE SAANUT YÖLLISTÄ SIEMEN SYÖKSYÄ. Eikä muista nähneensä kun 2 kiihottavaa unta joissa unessa on lauennut mutta aamulla housuissa ei ole ollut spermaa. Eikös kaikkien murrosikäisten poikien pitäisi saada näitä yöllisiä syöksyjä? Nyt poika miettii onko ihan normaali. Osaisko joku auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 43 enkä koskaan ole saanut yöllistä/spontaania siemensyöksyä.

Vierailija
2/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiddin mii. Siis ei koskaan? Vähäx outoo. Onxse ees muuten yhtään ihqu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali tuo poikakaverisi on. Varmaan ne ylenmääräiset on siinä itsetyydytyksessä lennelly, ei oo öihin jäänyt painetta. Kaikki ok.

Vierailija
4/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.vaestoliitto.fi/nuoret

Löytyy paljon muutakin hyödyllistä tietoa. Kannattaa tutustua myös av mammojen :)

Vierailija
5/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat ihan siltä, että yrität epätoivoisesti kuullostaa teiniltä, mutta epäonnistuit nyt pahemman kerran. :)

t. "Teini"

Vierailija
6/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kerrot poikaystävästäsi ja välillä sanot pojaksi.

Mikset ilkeä suoraan tunnustaa etsiväsi täältä tietoa teini-ikäisen poikasi yöllisiin siemensyöksyihin tai tuleviin sellaisiin?

Vierailija
7/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystiedon opena olen tähän asiaan vähän perehtynytkin. Joskus oman miehen kanssa tulleet nämä yölliset siemensyöksyt puheeksi, kun poikkeuksetta kaikissa murrosiän muutoksia koskevissa kirjoissa sanotaan, että poikien fyysisiin muutoksiin kuuluu yölliset siemensyöksyt. Nämä syöksyt ovat täysin normaaleja ja aivan yhtä normaalia on, jos niitä ei ole eikä tule. Olen itsekin yrittänyt opetuksessa yläkoulussa painottaa, että ei tarvitse huolestua, jos näitä yöllisiä syöksyjä ei tule. Joillekin tulee, joillekin ei. Aivan yhtälailla kuin monet muutkin asiat ihmisen fysiologiassa ja murrosiässä, joillakin on kuukautiskipuja, joillakin ei, joillakin finnejä, joillakin ei jne. Joten ei hätää! Ja ehkäisy tietenkin teillä on kunnossa=)

Vierailija
8/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on POIKA ei tyttö eikä mitään siltä väliltä. No olkoon sit mies ja mä nainen. Ap