Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kaveriltani kuvan kummitytöstäni... ilman vaatteita.

Vierailija
04.08.2010 |

Oikein sellasen suurennetun kuvan missä tyttö istuu kahluuammeessa. Seinällekö mun tuo kuva pitäis pistää missä lapsen kriittiset paikat vilkkuu? Kummityttöni on kuvassa n. 1,5 vuotias.

Ihan oikeesti, tuli tuosta alemmastakin keskustelusta mieleen, että miksi lapset ei sais juosta alasti rannalla, minusta se ei vain ole asiaankuuluvaa :O Minun lapsia ei tulla ikinä näkemään pakarat paljaana missään tilanteessa. Yleinen sauna on ok.

Oonko ihan yksin ajatusteni kanssa?? Ja kyllä, itseänikin hävettää olla yleisessä saunassa ilman vaatteita.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä opetat lapsesi häpeämään omaa vartaloaan? Minä kulkisin ihan mieluusti alasti kylillä mutta se ei kaiketi ole sallittua.

Vierailija
2/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisilla paikoilla kuulu olla alasti, eikä muutenkaan (vaatteet suojaa parhaiten uv-säteilyltä) . Se ei tarkoita sitä, että lapsi oppimisi häpeämään vartaloaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mielestäni lapsi kannattaa opettaa pienestä pitäen pukeutumaan yleisellä paikalla, mutta en ehkä tekisi sitä alastomuuden häpeämisen kautta... Oma 5-vuotiaskin saattaa heittää uimapuvun yleisellä rannalla ja huuhdella sen hiekasta ennen muiden vaatteiden päälle panemista. Minusta se on ihan ok. Tosin en ehkä antais tehdä noinkaan, jos joku pervon olonen tyyppi olisi kyyläämässä vieressä.

En silti lahjoittaisi kummeille alastonkuvaa lapsestani, vaikka hän noin pieni olisikin...

Vierailija
4/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi lasten alastomuus häiritsee. Ja on kyllä ahdistavaa, jos aikuinen ihminen ei ole sinut kroppansa ja alastomuutensa kanssa.

Vierailija
5/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi lasten alastomuus häiritsee. Ja on kyllä ahdistavaa, jos aikuinen ihminen ei ole sinut kroppansa ja alastomuutensa kanssa.

Vierailija
6/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai paluupostissa lasten vaatteita, että voi pukea lapsen.

Vierailija
7/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 60-luvulla oli tavallista, että vauva laitettiin nakuna taljan päälle makaamaan ja otettiin hänestä kuva. Minustakin on sellainen vauvakuva perhalbumissa. Samanlaisia kuvia on 1900-luvun alkupuolelta jo olemassa.

Entisaikaan tällaista ei pidetty kummoisenakaan. Esim. 40-luvulla pikkutytöillä saattoi olla aika lyhyet mekot. Ja 60-luvulla tyttövauvalla saattoi olla sukat ja sukkanauhat minihameen kanssa.

Nykyään, kun varotaan pedofiilejä niin kovasti, seksualisoidaan myös pikkulasten alastomuutta.

Vierailija
8/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi Pitkätossukin on pukeutunut aika rivosti nykynormien mukaan.

Vierailija
9/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eri juttu kuin "iso" 1,5-vuotias.

Vierailija
10/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun mielestäni.

Vierailija
11/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotias tuskin vain makaa taljalla. Hän kävelee, seisoo, istuu tuolilla... Sitä tarkoitin isolla. Eli kyllä kävellessä jne. on vaatteetomuus vähän outoa. Vauvalla taljalla näkyy yleensä pallerokädet ja ehkä selänkaari. Paljaat varpaat vauvalla on myös ihanat.

t. aiempi vastaaja..

ps. minulla on viisi omaa, joista nuorin 2-vuotias pieni. En jakaisi enää hänestä nakukuvia.

Vierailija
12/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en haluaisi laittaa alastomista lapsista kuvia seinilleni. Kyseessä on kuitenkin jo LAPSI, ei vauva.

Enkä lähettäisi omasta 1vuotiaastani alastonta kuvaa sukulaisille/kummeille tms. seinälle tai hyllylle kehyksiin. Se ei vaan minun mielestäni ole sopivaa. Ei sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden tai minkään pedofilian kanssa.

Vierailija
13/13 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 60-luvulla oli tavallista, että vauva laitettiin nakuna taljan päälle makaamaan ja otettiin hänestä kuva. Minustakin on sellainen vauvakuva perhalbumissa. Samanlaisia kuvia on 1900-luvun alkupuolelta jo olemassa.

Ei näissä taljakuvissa pimpsa vilku.