Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohdunsuu pehmeä ja auki noin sormelle viikolla 28,

Vierailija
04.08.2010 |

miten on raskaus mennyt? Mulla siis noin eilen lääkärissä ja sanoi et seurataan tilannetta. Supistelee kyl jatkuvasti mutta ei oikein kipeästi. Kuukautistyyppistä jomottelua ja kiristelyä,kihelmöintiä.. Sanoi kyllä ettei nyt mitään hälyyttävää ole mut ei kyllä tarvis olla auki vielä. Olikos niin ettei uimaan saanut mennä jos paikat auki? Ja mites se seksin harrastaminen...? En tajunnut kysyä eikä lääkäri sanonut mitään sellaista. Jotenkin en osaa yhtään ajatella et olis riski et syntyis ennenaikaisesti,kun aina raskauksien aikaa on niin paljon supistellut,eikä ne kuitenkaan ole avanneet paikkoja ennen kuin loppuviikoilla. Kertokaas omia kokemuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkäri sanoi, onko kohdunsuu kokonaan auki sormelle vai ainoastaan siitä ulkosuulta?

Jos on kokonaan auki, ottaisin kyllä hyvin rauhallisesti nyt. Ja silloin on syytä välttää uimista ja poreammeita.

Mutta jos se kohdunsuu on sisältä kiinni, voit mennä uimaan.

Vierailija
2/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toka ja kolmas oli auki viikoista 29 ja kolmas jo 26 sormelle!

No kakkonen päätti syntyä 12 pv la jälkeen ja kolmas vasta 18 pv.

Uinti minulta kiellettiin kolmosen kanssa viikolla 33, muuten saimme olla ns. normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toka ja kolmas oli auki viikoista 29 ja kolmas jo 26 sormelle!

No kakkonen päätti syntyä 12 pv la jälkeen ja kolmas vasta 18 pv.

Uinti minulta kiellettiin kolmosen kanssa viikolla 33, muuten saimme olla ns. normaalisti.

Vierailija
4/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa supistelua, mutta täysin kivutonta.

Silti kohdunsuu pehmeni ja alkoi aueta. Molemmat raskaudet käynnistyivät lapsiveden menolla.

Kiellettiin kaikki fyysinen liikunta, sairaslomat, ei seksiä.

Vierailija
5/5 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo neljäs vauva tulollaan ja aina on raskauksissa supistukset alkaneet aikasin. Nyt vähän siis hyppäs puun takaa tämä et oli auki paikat ja pehmeenä. Ei tosin maininnu tosta et oliko ulkosuu vain,joten voisin kai varmuuden vuoksi pirauttaa neuvolaankin,mitä mieltä ovat. Mullakin lapset aina menneet joitain päiviä yli lasketun vaikka supisteleekin. ap