Oletko kirjoitellut terveyskeskuksen "Risut ja ruusut" - laatikkoon?
Välillä tekisi mieli laittaa sinne mitä ajattelee asioista, aina ei niin hyvää...
Nytkin "kärsin" turhaan kaksi viikkoa kun kaksi eri lääkäriä viikon välein antoivat vaan lisää lääkettä eivätkä laittaneet silmäpolille, vaikka eivät itse ymmärtäneet mistä kyse.
Vielä kahden viikon lääkekokeilujen jälkeen minun olisi pitänyt jäädä terveyskeskusasiakkaaksi ja antaa ottaa silmästä näyte, joka olisi taas pitkittänyt sitä oikeaa hoitoa, jota olisin tarvinnut joa alusta alkaen.
En suostunut enää terveyskeskus-yleislääkärin "arvailuihin" vaan vaadin eilen lähetettä silmäpolille silmäsairauksista oikeasti tietävien tutkittavaksi ja kas -yhdellä ainoalla oikealla tipalla alkoi tapahtua käänne parempaan! Nyt helpottaa jo kummasti eilen aloitettu oikea lääkitys, ei arvausten varassa oleva mitä jo olin kokenut.
En saanut lähetettä ihan helposti mutta kuitenkin sitten sain, kolmas tk-lääkäri oli lopulta ymmärtäväinen kannassani. Ja kun kerroin silmätautien lääkärille että olisin mennyt vaikka yksityiseen jos olisin päivystysajan saanut, sanoi lääkäri ettei olisi tarvinnut, sillä he hoitavat kun minulla on paperitkin ennestään siellä.
Mikä ihme siinä on että tk-lääkärit vitkuttelevat eri lääkkeita lisäten ja vaihtaen eivätkä lähetä eteen päin vaikka eivät ymmärrä erikoissairauksista mitään...
Ihanaa kun taas näkee, mutta mitä jos olisin edelleen jäänyt "suunniteltuun hoitoon" jossa silmistä otettaisiin tikkunäyte jos eio ala parantua. Uutta lääkettä, odotttelua, väärää lääkitystä...