mitä mieltä isosta häpykummusta?
Kommentit (17)
Olet todennäköisesti hoikka.
Iso kumpu on TOSI kutsuva
m38
Iso häpykumpu on ihanaa ja seksikästä...
Ihana päästä laskettelemaan oikein kunnon häpykummulle. Siitä, kun vauhdilla pudottaa alaspäin, niin sieltä se löytyykin kiva paikka. Mutta jos sen ohi vielä jatkaa, niin se onkin sitten jo paskempi juttu.
en varmaan ikinä pääse tuosta häpeästä eroon. :(
en varmaan ikinä pääse tuosta häpeästä eroon. :(
kyllä maailmaan mahtuu monenlaista neuroottisesti normaaliuteen suhtautuvaa mielenhäiriöistä. Ei siinä mitään, ei se meiltä pois ole jos elämäsi pilaat.
On myös toinen vaihtoehto ; älä häpeä normaaliutta, siis kasva aikuiseksi.
häpeän yli kaiken omaani,hyihhhhhhhhhhhhhh
Iso häpykumpu ja isot häpyhuulet. Siinä on paras pillu. Älä häpeä itseäsi.
Mua hävettää aivan sikana pienet pallini. Kaluni lienee keskikokoa, mutta pallit ovat tosi pienet. Minulle on joskus naurettukin sen vuoksi ihan päin naamaa. Ei kai pallien koko olo naiselle tärkeä, jos jorma vain on siedettävissä mitoissa?
kovaa valuuttaa kun eivät roiku polvissa.
Minunkin siipallani on aika pienet ja kiinteät vaikka ikää jo.Ihanat ovat. Mulla on aina,siis AINA käsi miehen housuissa :D
häpeän yli kaiken omaani,hyihhhhhhhhhhhhhh
Ota kuva ja näytä. Miten voi kommentoida kun ei edes tiedä miltä näyttää?
Mutta isot häpykummut ovat todella seksikkäitä. Ne on naisellisia eikä mitään pikkutytön kumpu. Siihen vielä isot häpyhuulet ja kunnon karvotus. Se on nainen pillu. Jos miehet haluaa katso pienikumpusia, posliini viivapilluja niin silloin he haluavat pikkutyttöjä.
vaimollani on vähän samaa "vikaa" ... mutta ihan muuten karvattomaksi höylättynä ihana - kaunista ja kiihottavaa
Kerran olen törmännyt naiseen, jolla häpykumpu oli kuin kilo raakaa, lämmintä jauhelihaa muovipussissa. Klitorista sai etsiä tovin jos toisenkin. Kuitenkin oli äärimmäisen kiihottava, ja varsinkin pikkuhousut istuvat hyvin, kun etumuksessa pullottaa. Pohjaan asti paukuttaminen oli myös huomionarvoisen nautinnollista, kun oli pehmeä iskunvaimennin kyrvän juuressa :)
kivahan se on elä ihmeessä häpeä sellaista
M
Ei ole ihanampaa kuin reilu etupillu ja iso häpykumpu. Siinä sitä kelpaa miehen lasketella.
Ei ole ihanampaa kuin reilu etupillu ja iso häpykumpu. Siinä sitä kelpaa miehen lasketella.
Läski vai luiseva?
No ei ainaskaan luiseva. Sopivasti pitää olla pehmeyttä.
Iso häpykumpu on todella kiihoittavan ja mielellään ihan paljaana tai sitten ihan pikkuisella tupsulla jos vielä on isot häppärit, silloin yhdistelmä on tyädellinen.
Iso häpykumpu se naisen tekee! Iso häpykumpu on mielestäni erittäin seksikäs. Minua ainakin kiihottaa se kun selällään makaavalla naisella häpykumpu "nostaa" vaikkapa uimahousut tai pikkarit irti ihosta siten, että ylhäältä katsottuna häpykummun molemmille puolille jää sentin -parin solat vaatteen ja ihon väliin.
t. M42