Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurperhe kuumeilijat loppuvuoteen:D

04.08.2010 |

Eli onkos meitä suurperhekuumeilijoita ,täällä vielä olemassa.

Täällä taas yksistä menkoista selvitty ja katse siintää eteenpäin.Eli meille sitä pikkuista 5 kuumeilen.

Miestä vaan pitää vielä pikkuisen lämmitellä,mutta ei meillä kunnon ehkäisyä kyllä olekkaan.Keskeytetyllä mennään eli vahinko voi sattua milloin vaan:D

Kommentit (61)

41/61 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30, kohta 31 v. Nimimerkistäkin voi aika paljon päätellä;) Vaikka muuten nimimerkkini ei viittaa mitenkään omaan nimeeni...

Juu, meidän pojat ovat kaikki monesti kyselleet, että eikö meille enää tule yhtään vauvoja:D No, toivotaan, että vielä yksi saataisi... ehkä jo tänä vuonna!

42/61 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan täpinöissäni tämän vauvahomman kanssa. Just vasta pääsin edellisistä menkoista eroon :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys teille kaikille kuumeilijoille, erityisesti ONNEA MERIUTULLE vauvasta, ja Omppuäippä/Murujen äiti tsemppiä kuumeiluun, niinkuin Soffalallekin:) Hauskaa nähdä teidät täällä! Ja Meriutu, äkkiä se '10v' menee...

Minä sain 8kk sitten meidän viimeisen vauvamme :)

ihanan tyttären. Kaiholla ajattelen olevan meidän viimeinen vauva. Tiedän kuumeilevani vielä.. mutta se jääköön kuumeen asteelle. Ikä on se suuri juttu mulle, nyt 40!

Mutta kun tulin kurkkaa tänne, aivan syke nousi, sillä on tämä sen verran jännä palsta..

Toivottavasti älyän pysyä poissa:)

Iloista kuumeilua kaikille ja nähdään--käyn joskus kurkkaa teitä:)

sinuvi

44/61 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulin tännekin valittamaan tätä surkeaa eloani...

Juuri kun ajattelin aamulla vähän varastoon peittoja heilutella, niin eikös meidän kuopus herännyt juuri "oikeaan" aikaan. IKINÄ lapset ei herää aamulla ajoissa kun pitäisi, mutta nyt kyllä heräsi jo liiankin ajoissa! Jäi sitten peiton helittelut pahasti kesken=(

Viikonlopun olen pois kotoa, joten ovis menee ihan omia menojaan. Noh, täytyy nyt yrittää jaksaa vaan odotella seuravaa kiertoa... turhauttavaa tämmöinen odottelu!

Vierailija
45/61 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan.ei tullu tästä kierrosta vielä vauvaa,kp muuttui kp1,mutta parempi onni seuraavalla kerralla.oletteko te muut kuinka kauan kuumeillut?

Vierailija
46/61 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meillä on yritetty tammikuun alusta lähtien 4:ttä mukulaa. Ennestään löytyy pojat -04 ja -06 sekä pieni prinsessamme -09. Pohjois-Karjalassa asustellaan :)

Että tämmönen Kiljusen herrasväki täällä :)

Vierailija
47/61 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans samanlainen kuumeilija liittyy joukkoon. 3 lasta ennestään, mutta se sydän halais sitä neljättä. Toisaalta tuntuu ahneelta, 3 tervettä lasta, miksi pitää vielä haluta lisää, mutta sydämelle selittely ei ole yhtä helppoa kuin järjelle.

Ikää pian 33 joten minulle viimeiset hetket alkaa olla käsillä.

En ikinä enää luullut olevani kuumeilijoiden joukossa, mutta niin vaan kävi. Toive lapsesta heräsi ihan varkain, vasta sain sen ääneen myönnettyä, itselleni ja miehelle.

Mies ei ole näyttänyt vihreetä, tosin ei ole tyrmännytkänn. Toisaalta en halua pakottaa mihinkään, sillä sellainen vaikuttaa taatusti huonontavasti parisuhteeseen.

Ns omaa on aikaa on ollut ja silti huomaan, että en sitä kaipaa niin suurissa määrin. Parasta on aika perheen kesken, se ihan yksinkertainen arki.

Taloudellinen puoli tietysti mietityttää, samoin tila.Muuten on kyllä ihan ihanat fiilikset. Vaikeuksista kyllä tietoa, on ollu lapsettomuutta, keskenmenoja ja koliikkivauvoja, mutta silti kaikesta huolimatta lapset ovat se elämän suola, sokeri ja ydin.

Haaveillen...

Vierailija
48/61 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, täälläpä piti tulla käymään, vuosien tauon jälkeen..

4 poikaa on kasvamassa, nuorimmainen -05.

Kuumetta on välillä ja välillä ei todellakaan.. :)

Omaa jaksamista mietin, ikää on paria vuotta vaille 40. Talo saattaa käydä ahtaaksi.

Mutta vakityö josta tykkään... lomalle jo haluttaisi :D.

Jaksaminen hirvittää eniten, millaisia kokemuksia raskaudesta ja vaaviajasta tällä iällä?

Vierailija
49/61 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täältä löytyy uusvanha vauvakuumeinen,ennenkin kuumeillut suurperhe kuumeilijat nimikkeen alla.Vanhat nimimerkit ja tunnukset unohtuneet joten nyt uusin kujein ,uuteen haaveeseen=D

Elikkäs yhdeksättä kovin haaveillaan.Yritystä ei vielä ole,kevääseen odotellaan ja sitten alkaa treenit!

Vierailija
50/61 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljättä haikailen, ovis ollu viime viikonloppuna ja nyt odottamaan että pääsee raskaustestiä tekee... viimeksi oon näillä sivuillä ollu ku odoti kolmatte kesä-syksy 2009.. nimimerkit tuntuu tutuilta, mut ite en oo ollu kovin aktiivinen kirjottelia, lukea kyllä tykkään teijän kaikkien tarinoita :)

Vierailija
51/61 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yks suurperheellinen ja vielä olis vitonen toiveissa. entuudestaan meillä tytöt -93, -97, -03 ja -04.

Meillä tilannne se, että multa löydettiin iso myooma viime keväänä ja toiveita raskaudesta ei enää annettu, tällä hetkellä jonotan kohdunpoistoon. Päätettiin kuitenkin isännän kanssa, että kokeillaan josko ihme tapahtuisi ja saataisiin vielä se vitonen. Yritys loppuu siis leikkaukseen, mutta siihen saakka toivotaan ihmettä tapahtuvaksi.

Tänään dpo 6

Vierailija
52/61 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanani olin sitä mieltä etten koskaan halua lapsia, nyt mieheni miettii että mikä suurperheenäiti musta on kuoriutumassa...

Meillä on lapset tyttö2v ja poika6kk. Ja jotenkin mieli palaa, et jos se kolmaskin vielä.. Oon vaan jääny koukkuun tohon vauva-aikaan. Poika ei saanut alkuaan ennen kuin lopetin tytön imettämisen eikä meillä ollut muuta ehkäisyä. Nyt sama meininki. Mies vaan tuntuu kuvittelevan että imetys on varma ehkäisy keino, mutta tuntuu aika moni mies 'tyytyä' näihin epävarmoihin ehkäisymenetelmiin...

Jotenkin ollu sellai kuva et nykyaikana lapsia ei enää perheissä ole niin montaa ja on tosi kiva nähdä et täällä on näin paljon samanhenkistä porukkaa!! :D

Vierailija
53/61 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.olen uusi kuumeilija täällä.olen 3 lapsen äiti,ja nyt kuumeilen 4:ttä ja yritys on alotettu tässä kuussa.nyt haluaisin liittyä teihin kuumeilijoihin.

Vierailija
54/61 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sain sitten tikkuun plussan, mutta jo parin päivän päästä alko vuotaa... oon tehny nyt testejä ja ovat himmenneet kerta toisensa jälkeen... elikkä ovis testit käyttöön taas viikon päästä ja toivomaan parempaa tulosta...

kolme tyttöä odottelis vielä pikkusiskoa, tai veljeä :)

Vierailija
55/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän olikin paljon kuumeilijoita :) Ajattelin tulla vilkaisemaan mitä tänne kuuluu kun en pitkään aikaan ole palstalla käynyt. Eli itse kirjoittelin suurperhekuumeilijoissa vuonna 2007. Omppuäipän eli murujen äidin muistan hyvin! Kirjoittelit tänne aina niin ihania juttuja :) Ihanaa että vielä kuumeilet! Jospa minäkin uskaltaisin vielä kerran...

Minulla on siis neljä lasta, tyttö -97, poika -99, tyttö -02 ja tyttö -08. Olen ollut hoitovapaalla ja opiskellut siitä lähtien kun neljäs syntyi. Nyt aloitin opinnäytetyön tekemisen joka pitäisi saada valmiiksi ennen kevättä. Silloin nimittäin loppuu hoitovapaa. En ole potenut mitään vauvakuumetta tänä aikana. Kunnes nyt hiljattain se taas alkoi! Heti kun nuorin alkoi leikkiä itsekseen eikä niin enää kaipaa äidin seuraa koko ajan. En voi elää ilman pienen lapsen tepastelua talossa. Olen tullut riippuvaiseksi siitä että saan kantaa, hoitaa ja helliä pientä lasta koko ajan. Minulle tulee orpo olo jos joku ei roiku lahkeissani koko ajan :D Mies ei halua enenpää lapsia. Minä taas haluaisin että talossa on lapsia niin kauan että saan lapsenlapsia. Olen siis suunnitellut että kun saan tämän korkeakoulutukinnon suoritettua, menen taas töihin ja sitten alan suostutella miestä hankkimaan vielä yhden lapsen :P Jos vain oma terveys kestää. Ikää minulla on 32 joten sen puoleen olisi vielä mahdollista.

Olikos suurperhekuumeilijoilla joku oma esittelypino jossain? Jossa näkisi ketä kaikkia tällä hetkellä kuumeilee täällä ja montako lasta jo kelläkin on?

56/61 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Soffala, tervetuloa takaisin! Tulin niin iloiseksi huomatessani kirjoituksesi!! :) Ehkäpä kasvattelemme masujamme taas yhtäaikaa.. Meillähän on myös se tilanne, että mulla on välillä kovakin vauvakuume, mutta miehelle nämä viisi jo riittäisi. Palasin myös töihin huhtikuussa ja työelämä maistuu ja ei maistu. On kiva olla "aikuisessa" seurassa ja saada kunnon palkkaa, mutta toisaalta työvuosia on vielä niin kovasti edessäpäin. Etukäteen olen myös päättänyt, että JOS vielä sen kuudennen murusen saan, olen kotona kunnes pieni täyttää 3-vuotta. Se kun olisi kuitenkin se vihonviimeinen kerta. Nyt lähdin töihin kun kuopus oli täyttänyt 2-vuotta ja ihan tosi hienosti ovat pärjänneet pari vuotta vanhemman siskon kanssa hoidossa. Teen nelipäiväistä työviikkoa, joten vapaa-aamujakin on.

Tällä hetkelläkin ajatukset ovat kovin ristiriitaiset.. Toisaalta alkaa jo helpottaa kovasti tämä arki kun kuopuskin täyttää keväällä 3 vuotta. Haaveissa on reissuja ja harrastuksia, kodinlaittoa.. Mutta kuitenkin se kotiinjääminen ja pienen hoitaminen (vaikka joutuisi kukkaronnyörejäkin kiristämään) tuntuu välillä niin hyvältä ja oikealta.

Hienoa vaihtaa ajatuksia kanssanne! Tulehan Soffala taas pian kertomaan kuulumisia! Meilläkin mahdolliset treenit alkaisi vasta syksyllä.. ;)

Iloisin ajatuksin, murujen äiti (omppuäippä)

Vierailija
57/61 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi teidän kanssanne Soffala ja murujen äiti! Nyt kun te "vanhat tutut" herättelette taas täällä vauvakuumetta, niin arvatkaa alkaako se vaivata minuakin ;)! Ei tää krooninen vaiva kai parane millään!!!

Ja tätäkään ei pitäisi tänne kirjoittaa, koska mun hyvä ystävä oli jo minut täältä tunnistanut ;)!

- meriutu, jolla kylläkin on se pieni vauva tuolla sängyssä tuhisemassa, mutta kuume puskee silti.

58/61 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tarkoitus aloittaa kuumeilu vasta keväämmällä (työasioiden vuoksi), mutta siis jätinkin pillerit jo nyt pois ja nyt kuumeillaan neljättä!

Voi minua hullua, olin varma, ettei meille enää ikinä=D

Meillä on ennestään kolme poikaa (19 v. 8 v. ja 6 v.) ja vielä jos sen viimeisen saisin joukon jatkoksi.

Olen niin kovassa kuumeessa, että käyn vähän väliä vaunujakin netistä ihastelemassa =DDD

Vierailija
59/61 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä, eilen sain ovistestiin yhtätummat viivat ja nyt vaan odottamaan, saiko kaksinkeskinen saunailta mitään tulosta.. :)

ihana tietää että näin moni haaveilee suurperheestä, musta lähinnä tuntuu et kaikki ystäät on alkanu pitää mua hulluna.. mut mä piut paut niille! tätä mä haluan :)

60/61 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yks suurperheellinen ja vielä olis vitonen toiveissa. entuudestaan meillä tytöt -93, -97, -03 ja -04. Meillä tilannne se, että multa löydettiin iso myooma viime keväänä ja toiveita raskaudesta ei enää annettu, tällä hetkellä jonotan kohdunpoistoon. Päätettiin kuitenkin isännän kanssa, että kokeillaan josko ihme tapahtuisi ja saataisiin vielä se vitonen. Yritys loppuu siis leikkaukseen, mutta siihen saakka toivotaan ihmettä tapahtuvaksi. Tänään dpo 6

Toivotaan, että elämä yllättää!