Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irrotatteko ukkosella kaikki johdot seinästä?

Vierailija
04.08.2010 |

Ei kai se nykyään ole tarpeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkialueella ei ole kai niin tarkkaa, mutta on kerrostaloissakin ukkosella laitteet hajonnu. Varmuudeksi itse ainakin otan piuhat irti ettei ylijännite pääse tuhoamaan laitteita, jos siis ukkonen on päällä.

Vierailija
2/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne voivat mennä rikki kerrostalossakin. Muita en ota.

Mutta äitini (68v.) asuu myöskin kerrostalossa ja repii hysteerisenä kaikki, siis ihan kaikki sähköjohdot seinästä kun vähänkin jyrisee. :D

Aina meillä kylässä käydessään kauhistelee, miksi me ei oteta johtoja seinistä.

En minä nyt viitsi esim. Pakastimessa olevia ruokia pilata sen takia jos pikkuisen jyrähtelee. :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Helsingin keskustassa, kerrostalossa.

Vierailija
4/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossa ja täällä tehtiin heti "ukkossuojat", joten emme irroittele mitään johtoja!

Espoossa asutaan

Vierailija
5/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en irrota mitään, pari kertaa vuodessa tulee suojeltua tietokonetta ja digiboksia.

Tietokoneen irrotin viime viikon myrskyn alkaessa, se oli ensimmäinen kerta tänä kesänä. Boksiakin ajattelin, mutta se oli liian ahtaassa nurkassa. Ei ole mikään vielä hajonnut, mutta itseäänhän siitä vaan saisi syyttää...

Vierailija
6/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talomme ei ilmeisesti ole ukkossuojattu, koska puhelinpistokkeeseen on lyönyt salama jo kahdesti viime vuosina... Vaikka eihän se pitäisi kahdesti iskeä samaan paikkaan, mutta näin kävi...

Vierailija
7/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua maksaa uusista laitteista vaan sen takia etten viitsi ottaa töpseliä irti. Kerrostalossa asun.

Vierailija
8/8 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eihän se pitäisi kahdesti iskeä samaan paikkaan,

Siis...mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme