Työpaikalla jaetaan paketteja..
En tiedä varmasti millaisia, mutta kuulin että joillekin näitä on tarjottu. Epäilen, että saa irtisanomisaikaa vastaavan palkan ja saa lähteä heti. Mulla irtisanomisaika on 6kk.
Kukaan ei ole tullut tarjoamaan, mutta kai sellaista voisi itsekin pyytää? Inhoan työtäni syvästi, ja joka päivä haaveilen pois pääsystä. Mutta mutta, puoli vuotta kuluu nopeasti ja uusista töistä ei ole mitään hajua. Lisäksi miehen firma on vaikeuksissa...en tiedä...mitä ihmettä teen?
Kommentit (8)
Jos saat vain irtisanomisajanpalkan, ei se ole mikään paketti.
Sinuna en menisi itse irtisanomaan itseäni. Jos saat jatkaa töissä, jatka kunnes saat joka tapauksessa tuon 6 kk palkan, kun laittavat sut pihalle.
ehkä tämä on se "potku" joka saa sinut vaihtamaan alaa / työpaikkaa mitä vaan.
Itse ehkä ottaisin paketin ja puoli vuotta hakisin ahkerasti töitä ja kouluttautuisin, sekä viettäisin enemmän laatuaikaa lasten kanssa. Kielikurssi, avoin yliopisto tms.
Pomoni on nyt lomalla, muuten varmaan menisin kyselemään jo paketista ja sen sisällöstä.
Mies ei kyllä sulattaisi jos ottaisin loparit :(
Ennen paketteja on täytynyt käydä yt-neuvottelut ja luottamusmies on ollut siellä paikalla.
Ennen paketteja on täytynyt käydä yt-neuvottelut ja luottamusmies on ollut siellä paikalla.
Näitä siis on tarjottu ihan vapaaehtoispohjalta.
-ap-
Jos saat vain irtisanomisajanpalkan, ei se ole mikään paketti.
no on se siinä mielessä, että normaalisti irtisanomisaikana pitää tehdä töitä. nythän paketin saanut voi vaikka heti aloittaa muualla ja nostaa tuplapalkkaa.
ko pakettia tulisit saamaan.
Varmaan aikaa hankalaa ja kurjaa aikaa...