Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 59 kiloinen 13v lihava?

Vierailija
03.08.2010 |

Niin.. Siis tyttäreni ei ole vielä ihan 13 mutta täyttää tässä kuussa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Siis tyttäreni ei ole vielä ihan 13 mutta täyttää tässä kuussa.

No mun mielestä ei ole. painan itse 60 mutta kun oli terveydentarkastusjutut koulus nii ei se terkkari sanonu mittään. ja olen 13v.

Vierailija
22/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on "aikuisen naisen" paino, jos 13-vuotias painaa tuon, niin aikuisena helposti kymmenen kiloa enemmän ja se on jo varsin paljon (jos siis ei ole erityisen pitkästä kyse). Tietysti voi olla tiukkaa lihastakin, jos aktiiviurheilijasta kyse, mutta näin tässä tuskin on - aktiviurheilijan äiti tuskin kyselisi onko lapsi lihava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
24/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkohan tuolla paljon merkitystä. Itse ainakin painan nykyään yli 15 kg enemmän kuin tuon ikäisenä, ja edelleen olen normaalipainoinen. Olin tuossa iässä jo aikuispituudessanikin, hoikka toki silloin. Mutta jos olisin painanut esim. tuon 59 kg silloin, niin olisin kyllä ollut varsin pulska.

Tuo on "aikuisen naisen" paino, jos 13-vuotias painaa tuon, niin aikuisena helposti kymmenen kiloa enemmän ja se on jo varsin paljon (jos siis ei ole erityisen pitkästä kyse). Tietysti voi olla tiukkaa lihastakin, jos aktiiviurheilijasta kyse, mutta näin tässä tuskin on - aktiviurheilijan äiti tuskin kyselisi onko lapsi lihava...

Vierailija
25/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkohan tuolla paljon merkitystä. Itse ainakin painan nykyään yli 15 kg enemmän kuin tuon ikäisenä, ja edelleen olen normaalipainoinen. Olin tuossa iässä jo aikuispituudessanikin, hoikka toki silloin. Mutta jos olisin painanut esim. tuon 59 kg silloin, niin olisin kyllä ollut varsin pulska.

Mä olin 13-vuotiaana 162 cm ja paino 55-57. Nyt 24-vuotiaana olen 164/57.

Vierailija
26/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiselle naiselle, mutta ei 12-vuotiaalle tytölle. Hänen muotonsa varmaan vielä "naisellistuvat" ja painoa tulee reilusti lisää, joten on sitten kyllä varsin pulska. Ehkei vieläkään voi lihavaksi sanoa, mutta aika pulska todennäköisesti on. Milloin hänellä ovat kuukautiset alkaneet, onko jo kunnon rinnat ym.?

Vierailija
27/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset alkoi jo 11v ja kun ostimme uusia liivejä koko on 75C

Vierailija
28/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin jo ihan nainen ulkoisesti 13-vuotiaana.

Vierailija
29/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso mikä painosi on sitten :) Kyllä minäkin vielä parikymppisenä olin "teinimitoissa".

- se 15 kg lihonut...

Mä olin 13-vuotiaana 162 cm ja paino 55-57. Nyt 24-vuotiaana olen 164/57.

Vierailija
31/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta. Sinähän sen tiedät näyttääkö tyttö pulskalta vai ei.

olinkohan 9

Vierailija
32/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset alkoi jo 11v ja kun ostimme uusia liivejä koko on 75C

Onko vatsan seudulla selvästi pulleutta/lihavuutta?

Voi johtua tuo paino noista muodoistakin.

Onko kouluterv.hoit. kommentoinut mitenkään, voithan sieltä kysellä jos huolettaa.

12

Vierailija
33/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. hänellä ei ole vatsassa mielestäni yhtikäs mitään. häneltä löytyy 6pac. terkkari sanoi että ihan normaali..

Vierailija
34/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea namupala.

Vierailija
35/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi syö terveellisesti ja sopivasti sekä liikkuu, en missään nimessä huomauttelisi. Jos sen sijaan mässäilee eikä liiku, voisi hienovaraisesti ohjata ruokavaliota terveellisempään suuntaan sekä lisätä liikuntaa esim. aloittamalla kävely- tai pyöräilyharrastuksen yhdessä tms.

Itse olin 7-luokkalaisena 50 kg ja nyt 34-vuotiaana 56 kg, pituutta tullut noista ajoista viitisen senttiä. Nyt näytän kyllä hoikemmalta johtuen siitä että lihasprosentti nykyään huomattavasti teinivuosia korkeampi.

Vierailija
36/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ny vaan sattuu kehittymään aikasemmin.

Itse olin 12V synttärien aikoihin 156cm ja 53kg, nyt 43v olen edelleen 156cm ja 52 kg.

Vierailija
37/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso mikä painosi on sitten :) Kyllä minäkin vielä parikymppisenä olin "teinimitoissa".

- se 15 kg lihonut...

Vanhentua voi myös ilman läskiä! Sinä olet vaan laiska ja syöt mitä sattuu, siksi lihoit.

Vierailija
38/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuu joskus jopa aivan liikaa. menee 2 tunnin pyörälenkeille, sen jälkeen 1,5h lenkille koiran kanssa. Sitten voi mennä vielä uudestaan pyöräilemään

Vierailija
39/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. hänellä ei ole vatsassa mielestäni yhtikäs mitään. häneltä löytyy 6pac. terkkari sanoi että ihan normaali..

Mistä syystä ajattelit hänen olevan lihava?

Vierailija
40/46 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset painavat 12v 50kg ja 30v 50kg. Toiset taas painavay 12v 60kg ja 30v 60kg. Usko vain silmiäsi ja todellakin näköjään on liikkuvaa tyyppiä joten lihas painaa enemmän kuin läski :) ole huoletta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi