Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa joka on nuorena

Vierailija
03.08.2010 |

pettänyt paria ex-tyttöystäväänsä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin oon pettänyt nuorena (19v) ja ollut tosi paskamainen. Mutta eipä enää tulis mieleenkään. Mutta enpä menis avautumaan, että petinpä exää hänen kaverinsa kanssa. En tosiaan.

Vierailija
2/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuskin tulisi tuota minulle kertomaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin seurustellut, nyt naimisissa hänen kanssaan.

Nuorena ihmninen tekee tyhmyyksiä ja virheistä oppii. Miksi ette voisi? Vai liittyykö tämä taas johonkin muuhun ketjuun?

Vierailija
4/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin seurustellut, nyt naimisissa hänen kanssaan.

Nuorena ihmninen tekee tyhmyyksiä ja virheistä oppii. Miksi ette voisi? Vai liittyykö tämä taas johonkin muuhun ketjuun?

Vierailija
5/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyttemin hänen kanssaan olen avioliitossa. Mutta mutta...kyllähän se pettää nykyään minuakin ja ero on vireillä. Joten omaan kokemukseeni nojaten sanoisin, että anna olla tuollaiset miehet.

Vierailija
6/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei voi omistaa.

Ei pidä olla liian tiukka ;)

Vierailija
7/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pettänyt nuorena, mutta en enää ikinä tekisi sitä. Jotkut nähkääs oppii virheistään... Jos nyt ihan edelliset suhteet olisi päättyneet miehen pettämiseen, niin tuskin, mutta jos nyt 35-vuotias mies kertoo pettäneensä 20-vuotiaana, niin kyllä mä voisin/haluaisin uskoa että se ois ravisteltu pois.

Vierailija
8/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli itsekin tehtyä/kokeiltua kaikenlaista.

Vierailija
9/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa.

No mitä jos alat seurustelemaan jonkun kanssa ja kiertotietä sitten saat kuulla jotain letkautuksia miehestäsi. Vaikka ne olisikin vanhoja juttuja niin sinusta ne ei kuulu sun tietoon?

Vaikka olisi ollut paskamainen olo ja tehnyt itselleen selväksi ettei tee enää samoja juttuja niin miksi muka puhuminen asiasta olisi pahaksi?

Niin sitä oppii toista tuntemaan.

Mikä on sun pisin suhde?

Vierailija
10/10 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nuoruudessani pettänyt exääni. Se johtui siitä että en itse vielä tiennyt kuka oikeastaan olen ja mitä haluan ja halusin epätoivoisesti pois suhteesta joka osoittautui vääräksi. Minulla ei ollut silloin osaamista ja keinoja lähteä muulla tavalla.

Tuon jälkeen en olekaan pettänyt ketään 25 vuoteen ja nyt olen ollut jo 15v naimisissa.

Minulla on oma lehmä ojassa - tottakai - mutta silti (ja siksi) olen sitä mieltä että nuoruuden pettämistapaus ei kerro mitään siitä miten aikuisena toimi.

Sen sijaan jos nyt viitataan tuohon "on nuorena raiskannut jonkun" ketjuun ja miten tällainen eroaa siitä niin niillähän on eroa kuin maalla ja taivaalla. Toinen (pettäminen) on ikävä temppu mutta siitä ei jää haavoja koko loppuelämäksi (kyllä, minua on myös nuorena petetty). Toinen (raiskaus) taas vaikuttaa väistämättömästi uhrin koko loppuelämään ja on järkyttävä, törkeä asia. Jos mies pystyy raiskaamaan minkäikäisenä vain hänessä on jotain todella pahasti vialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä