Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa esim aleksi 13 pukeutumisneuvoja?

Vierailija
03.08.2010 |

Olen 12v ollut kotiäitinä ja nyt nuorin (ja viimeinen) on 2v niin olisi hyvä aika panostaa itseeni mutta en osaa yhtään pukeutua. On vaan farkut ja t-paita tyyliä... Eikä asiaa auta yhtään se että olen 35kg painavanpi kun ennen ensimmäistä lasta.

Tarvitsen kyllä jotain apua että mikä olisi minun kokoiselle sopivaa.

Onko noista pukeutumis ihmisistä mitään apua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan varata aika etukäteen ja neuvoivat sitten ihan ilmaiseksi. Kaipa ne siellä luottavat ja olettavat että asiakas sitten myös ostaa niitä vaatteita mitä suosittelevat. Olen itse käynyt tuolla Sokoksella ja tein kyllä ostoksia neuvojen mukaan samalla käynnillä.

Vierailija
2/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain siltä hyviä vinkkejä. Mun kaveri oli samaan aikaan ja sillä oli tietysti oma neuvoja mutta kaveri ei kyllä saanut oikein mitään irti siitä, se hänen neuvoja oikeastaan vaan kyseli kaverilta että tykkäätkö tästä ja tästä ja myötäili vaan kaveria mutta ei sanonut ollenkaan omaa mielipydettään, kun se mun neuvoja sanoi ihan suuoraan jos joku ei sopinut mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman exclusive-korttia maksaa 20e.

Siihen sisältyy ensin 30min keskustelu- ja mittausaika jossa käydään läpi vaatetustarvetta ja otetaan mitat. Sen jälkeen on sovitusaika jossa kokeillaan pukeutumisneuvojan löytämiä soveltuvia vaatteita.