Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaan isoja ja painavia nykyajan lapset.

Vierailija
03.08.2010 |

tuota ketjua luin, kouluunlähtevistä.

Sairaan kookkaita lapsia.

Normiaikuinen nainen painoi ennen ainakin 40-50kg. se oli naisen paino, silloin 70-luvulla, kun ei vielä ollut varaa syödä liikaa.

Nyt jo 6-7-vuotiaat, siis kouluunmenijät, painavat 30 kg ja ovat 130 cm.

Hirvittävän isoja ihmisiä 6-7-vuotiaaksi. Ja mielestäni rannalla näkee, että lähes jokaisella lapsella on ylimääräistä vyötäröllä, jenkkakahvaa, jotain löysää läskiä, mitä ei omassa lapsuudessa 70-luvulla ollut yhdelläkään.

Jos painaa 30 kg jo 6-7-vuotiaana, varmaan murrosikä tulee tosi aikaisin? itse painan 52 kg ja olen nelikympinen

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat mitat ovat kyllä oleet kaikilla kolmella lapsellani.

Kaikista tullut keskimittaisia aikuisena ja hyvät luustot, urheilullisia jne.

Vierailija
22/23 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun sille sitten pitäisi tehdä? Voicea ja salkkareita se ei kato, liikkuu ulkona paljon eikä ollut sokerivauva. Pitäiskö mun nyt sitten vaan pitää se ilman ruokaa että pituuskasvu loppuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sokerit rasitettu jokaisen neljän kohdalla ison masumittani vuoksi. Olen normaalin painoinen, itse asiassa pikkuinen nainen, rasitukset normaaleja. Lapseni ovat syntyessään isoja, 5kg korstoja.

Kongitiiviset taidot on isoilla lapsillani huimasti ikäkauttaan edellä. Lukeneet ja laskeneet reilusti ennen kuoluikää. Komppaan tutkimusta jossa isojen jälkeläisien sanotiin olevan jotain enemmän, äylyllisestikkin :)

Ehkä noi geenirehut tekee tehtäviään... T: lihansyöjä