JOUNIN VAIMO: miehesi pettää
Nyt on mukavasti kesäloma, mutta opettajamiehesi pettää sinua työkaverinsa kanssa. Kohta se alkaa taas uusi lukukausi.
Kommentit (21)
että täällä netissä kuuluttelee tällaista asiaa. Erittäin moukkamaista!
Onko Jounin vaimo perhepäivähoitaja?
ja kasvotusten sanomiset ole miehen asia?
Sillä olet täysin keskeskasvuinen kakara itsekin ja lapsia kasvattamaan ja opettamaan tarvitaan aikuinen.
Ps. Oletko ajatellut, että opettajacollegat voivat nähdä viestisi ja voivat ehkä hieman pitää sinua idarina?
Ensinnäkin se on todella säälittävää. Kerro vaikka ihan suoraan tai pidä turpasi kiinni. Ja sitäpaitsi kaikki miehet pettää, se nyt on melkein jo itsestäänselvyys.
joka pettää. Muttei ole opettaja. Ja ei, enkä ole Jounin pano.
Mulla on yks J kotona eikä se ole antanu moneen vuoteen, ei ole normaalia ilman perinteistä selitystä..
Ja muunkin nimisiä.. Kari on kans aika yleinen nimi petturipuuhissa.
Se asuu Espoossa.
Jaa sitten ei stemmaa/Kaipa se on vain tuhkamuna:(
Ei ketään kiinnoistais? Ihan kiva, ei tosin puhu paljoa. Enkä kyllä tiedä miten sen sais hommaan suostumaan. Mutta jos joku sais sen pois täältä kotoa niin käyttöoikeus. Vastalahjana vois sitten hoitaa meidän lapsia yhden vlopun että pääsisin itse reissuun. Ei ole tuhkamuna, ja osaa kyllä hyvin hommat. Vaihto koiranpentuun käy myös.
Sivusta seuraajana olen touhuja katsonut, vaimoa käy sääliksi.......
jotta voisko noitten Jounien olinpaikkaa ja ammattia tarkentaa, eikä vaan puhua Yksistä Jouneista??
Eikö tuon tiedon saisi perille muutenkin, vaikkapa tekstiviestinä fonecta finderillä tai muulla anonyymillä palvelulla. Tai sitten kannat vastuusi ja käyt suoraan kasvotusten sanomassa.