ENNUSTAJA tekee perusteellisen ennustuksen VIIDELLE ekalle!
Laittakaapa nimeä ja ikää, ja jokin mieltä askarruttava asia, niin katson mitä kortit kertoo...;)
Ennustaja
Kommentit (75)
Mullistuuko elämämme? Jos niin millä saralla ja koska noin suunnilleen?
Vastaustanne toivoen Milla
Koska-kysymyksiin on vaikea vastata....;)
Jotain hankaluuksia ja pettymyksiä on näkyvissä...ehkä ystävyyden menetys tai jokin konflikti ihmissuhteessa (työ-/ystävyys-/parisuhde). Tähän et juurikaan voi itse vaikuttaa, ja koet saavasi osaksesi vääryyttä tai väärinymmärrystä. Suuria muutoksia tai mullistuksia ei ole luvassa, tosin jokin onnenpotku on ovellasi. Jokin pitkäaikainen toiveesi tulee pian toteutumaan, sen kertoo Toivomuskortti.
ennustaja
Luvassa hauskoja hetkiä jonkun laiskan tuttavan/työtoverin kanssa. JOku aiheuttaa sinulle ongelmia /harmaita hiuksia itsepäisyydellään. työssä todennäköisesti luvassa pettymyksiä, tosin pieniä ja lyhytaikaisia sillä niiden jälkeen saat hyviä uutisia, jonkin muutoksen joka tuo mukanaan vaurautta. Olosuhteisiin siis luvassa vastoinkäymisten jälkeen huomattava muutos parempaan.
ennustaja
Minulle on aikaisemminkin povattu kolmea lasta. Saas nähdä toteutuuko. Mukava, jos suhde kääntyy parempaan...ainakin siltä tällä hetkellä tuntuu. Mikäköhän se hauska uutinen on? Sitä odotellessa....
Miltä kevät minulle näyttää? Kiitos jo etukäteen!!!!
Hauskaa meillä kuitenkin on, vaikka tosiaan joskus vähän laiskoja ollaankin (nim. sängyt vieläkin petaamatta.)
Töihin olen palaamassa maaliskuussa, ehkä se tosiaan tuo enemmän vaurautta tähän perheeseen.
Pasi
Ensimmäinen kortti on avioliiton kortti. Se kertoo että asia on nyt tapetilla. Sinulla on huolia, mutta ne ovat turhia. Vältä turhaa mustasukkaisuutta. Jokin yhteinen hetki tai matka tuo teidät lähemmäksi toisianne. Näen rakkautta puolin ja toisin, se on vain piilossa sillä ylpeys vaivaa jompaakumpaa eikä pysty myöntämään virheitään. Vastoinkäymisten jälkeen on luvassa hyviä, lämpimiä hetkiä perheen kesken.
ennustaja
Muotoile kysymyksesi jotenkin toisin. En pysty " sanomaan" korteille ajankohtaa mistä pitää tietää, vaan kortiti kertovat ajankohdasta riippumatta asioista. On mahdotonta vastata esim. " milloin" -kysymyksiin.
ennustaja
lapsen kaipuu vaikuttaa elämääsi negatiivisesti. Turvaudu rakkaimpaasi sillä hän tarvitsee myös tukea. Näen teille suurperheen (viisi lasta), mutta siihen on matkaa. Kärsivällisyys kannattaa, tien päässä näkyy ehdottomasti valoa. Kotinne tulee olemaan valoisa ja lämmin paikka, jos löydätte henkisen tasapainon. Suru ja ahdistus ovat tällä hetkellä päällimmäisenä, taistelkaa siitä olotilasta pois. parempaa on luvassa.
ennustaja
Näetkö minulle lapsia? Kuinka näet kevään rahatilanteeni? Kestääkö liittoni?
meillä ollut rahahuolia enimmäkseen ja niin paljon vaikeuksia että välillä mietityttää miten paljon sitä kestää. Olin työhaastattelussa, mutta tuskin pääsen, meni tooosi huonosti. toivomme että saisimme uuden asunnon pian.
minna 28
Näen sinulle ainakin kaksi lasta. Sinulla on ollut ahdistusta, huolia ja pettymyksiä taloudellisesti, mutta käänne parempaan tapahtuu jonkin ajan kuluttua erään suurehkon muutoksen myötä. Ristiässä, jonka nostin, on vaurauden ja menestyksen kortti. Se lupaa onnea lähestulkoon kaikilla elämän osa-alueilla ja nousee erittäin harvoin jostain syystä!! Et osaa päättää jossain asiassa. Mitä pikemmin saat päätöksen tehtyä, sitä pikemmin saat toiveesi täyttymään.Kannattaa ottaa riski.
ennustaja
Aivan rupesi kutkuttamaan. Minulla on jo yksi lapsi, joten voisiko tuo kaksi lasta tarkoittaa, että kaksi tulee vielä lisää? Pystytkö vielä katsoa lopullisen lasten luvun? Minulla onkin ollut paljon huolta läheisten sairauksista ja rahatilanne on ollut heikoilla. Kiitos......ainakin sait minut haaveilemaan.
Christine:-)
ja kaipaa kovasti vinkkejä parisuhde-, koti- ja raha-asioidensa suhteen...
Vierailija - 12.10. 11:38 vastaa tähän viestiin (64/96)
kysyjä nro 38/45
Kyllä, saat vielä yhden lapsen sillä näen seitsemän lasta. Varo jotain ulkopuolista henkilöä joka yrittää tunkeutua perhe-elämäänne. Hän aiheuttaamielipahaa.
Olosuhteisiin (raha, asuminen) on tulossa erittäin positiivinen muutos joka vaikuttaa elämäänne pitkäksi aikaa. PIenten vaikeuksien jälkeen koittaa elämässäsi seesteinen ja onnellinen jakso!
ennustaja
näetkö onko se sukulainen joka aiheuttaa taas kerran mielipahaa....ei olisi ensinmäinen kerta =(..
onko se nyt sitten se lottovoitto ja sitä seuraava pikkunen maatila joka tulis..=)..
voi vaikeuksia on mun elämä ollu jo täynnä, välillä tuntuu ettei millään enää jaksa mitään...mutta ihanaa jos vihdoin näkyy valoa tunnelin päässä..
Vaikea sanoa miten ennustus onnistui. En ole millään tavalla onneton, päin vastoin hyvin onnellinen. Elämässämme tapahtuu ehkä valtavia muutoksia, enkä tiedä uskallanko lähteä niiden vietäväksi vai onko parempi pysyttäytyä vanhassa tutussa ja turvallisessa. Toisaalta oma urakin arveluttaa..
Kolmatta lasta ei ole suunniteltu, mutta mukavaahan se olisi jos joskus ilmestyisi vielä yksi pieni.
Kiitos paljon vastauksestasi.
Tiina