Seuraako joku True Bloodia?
Minusta on aivan huippuhyvä sarja. Juuri sain katsottua kolmanne tuotantokauden 7. jakson. Täytyy sanoa, että paranee vaan.
Sain synttärilahjaksi Charleine Harrisin kirjankin, siis Sookie Stackhouse -sarjan ykkösosankin.
Kommentit (17)
Kun kuuli että Ian Somehalder oli tulossa johonkin rooliin. :D
No ei tullut, eikä tyttö ruvennut katsomaan.
Vampire Diaries -sarjassa, joka alkaa nyt syksyllä Suomen televisiossa. Nuorammalle kohdeyleisölle vampyyrijuttuja.
Mua vallankin tämä 7-jakso innoitti todella. Ihan parasta on, ettei sarjassa liikaa selitellä, vaan asiat paljastuvat jos paljastuvat vähitellen.
eikä siinä ole tarpeeksi koukkuja. Jasonin ja Samin sivujounet ovat pelkästään tylsiä, toivottavasti Crystalin luonnon paljastuminen elävöittää ainakin Jasonin hahmoa. Herkullinen Lafayette on jätetty täysin hyödyntämättä, lukuunottamatta jenkkejä kuohuttanutta suudelmaa. Sookien hahmo on nykyään ärsyttävä kirkuja, keijukohtaus oli lapsellinen ja korni. Uusia hahmoja, esimerkiksi Alcadea, ei syvennetä juuri ollenkaan.
Vampyyrieliitin kuohunta on mielenkiintoisinta tällä hetkellä, sitä enemmän!
Itse katson ekaa kautta kakkoselta ja kiroilen, kun välillä tulee monen viikon tauko penkkiurheilijoiden tarpeiden tyydyttämisen vuokai (itseäni ei voisi urheilu vähempää kiinnostaa).
ovelasti. Näkyvyyden määrä ei mitenkään ole yhteydessä hahmon tärkeyteen.
Keijukohtausksesta olen eri linjoilla kuin sinä, minusta se oli leikkaavudessaan ja tinkimättömyydessään paikallaan juuri tuollaisena ja tuohon kohtaan.
Vähän kun googlaat, löydät ilmaisia linkkejä, eikä tarvitse edes rekisteröityä.
ja olihan kauheaa kuraa.
Yhden puolikkaan perusteella ei voi sanoa sarjasta oikein mitään, sori vaan.
olen sarjan fani, ja olen lukenut kaikki kirjat myös. IMDB:n keskustelupalstoilla on ollut myös puhetta siitä, että tapahtuu liikaa, liina monta sivujuonta. Olen itse Eric fani, joten harmittaa miten erikaiseksi hänet on kuvatti. Kirjojen perusteella, Eric ja Sookie ovat sielunystävä. Toivon, että osa sivujuonista saataaisin kiinni pian, mutta kokonaisuudessaan diggaan sarjaa kuitenkin todella paljon. 4. jakso '9 crimes' oli paras jakso pitkään aikaan. Todella hyvät musat. Tästä keijuviritelmästä en nyt tykkää yhtään, Claudine on ihan vääränlainen..
ilmeisesti kokonaan pois? Alan Ball ja kaverit eivät järin uskollisesti seuraa kirjoja.
Olen itse Eric fani, joten harmittaa miten erikaiseksi hänet on kuvatti. Kirjojen perusteella, Eric ja Sookie ovat sielunystävä.
En oo muista vampyyrisarjoista tai elokuvista tykänny, mutta tästä sarjasta ihan älyttömästi:)
ja samalla luen kirjoja, nyt menossa viides kirja. ja vaikka jossain vaiheessa olin lukevinani, että sarja noudattaa kirjoja, niin paskat!!
kirjoissa tapahtumat on aivan erilaiset, henkilöt kuvattu eri lailla ja tapahtumat tapahtuu "väärille" ihmisille...
Harmi sinänsä, sillä esim. neloskirjassa "dead to the world", sookiella ja ericillä on melko kiihkeää ;)
pettynyt kolmanteen tuotantokauteen tähän mennessä. Toivottavasti loput osat ovat huomattavasti parempia.