Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi sille mitään, mutta teinit ärsyttävät minua suunnattomasti.

Vierailija
03.08.2010 |

Tiedän hyvin, että omistakin lapsistani tulee jossain vaiheessa teinejä ja että olen itsekin ollut teini, mutta silti. Ärsyttää ja ällöttää nuo sössöttävät teinipissikset ja mopoillaan ympäristöä terrorisoivat klopit. Eikö niilläkään ole mitään muuta tekemistä kuin lorvia kauppojen nurkilla sotkemassa ja mölyämässä. Menisivät vaikka urheilemaan niin tulisi sekin energia käytettyä järkevämmin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teinien kuuluukin ärsyttää aikuisia, noin niinku joukkona. Yksilöt sitten erikseen. On vaikeaa olla ärsyyntymättä teineistä, muttei mahdotonta. Onhan ne tavallaan ihaniakin :)

Vierailija
42/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämä opettaa.

pitäviä ja huonosti kasvatettuja teinejä, jotka parveilee esim. meidän lähikaupan ovella. Huudellaan ja huoritellaan ihmisiä ja uhkaillaan mummoja, että jolleivät tuo kaljaa niin ei ole kauppaan menemistä. Mopoilla kiusaavat ala-astelaisia niin, että ajavat kohti ja kun lapsi ajaa ojaan pakoon, sitten vasta siirtyvät ja nauravat perään.

Että tässä tyypillinen teinien äiti, joka inhoaa noita mölyapinoita ja pikkukriminaalin paskiaisia.

pidä älämölöä, kun silmä välttää? Reps. Jaksaa naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoria, jotka eivät ole ilkeitä ja törkeitä. Ei pahansuopaisuus, ilkeys ja pienempien kiusaaminen kuuluu automaattisesti nuoren ihmisen luonteeseen.

Vierailija
44/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämä opettaa.

pitäviä ja huonosti kasvatettuja teinejä, jotka parveilee esim. meidän lähikaupan ovella. Huudellaan ja huoritellaan ihmisiä ja uhkaillaan mummoja, että jolleivät tuo kaljaa niin ei ole kauppaan menemistä. Mopoilla kiusaavat ala-astelaisia niin, että ajavat kohti ja kun lapsi ajaa ojaan pakoon, sitten vasta siirtyvät ja nauravat perään.

Että tässä tyypillinen teinien äiti, joka inhoaa noita mölyapinoita ja pikkukriminaalin paskiaisia.

Vierailija
45/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinusta on vain tullut keski-ikäinen Tuo on selvä oire siitä, samaa tautia itselläkin havaittavissa =D " Typerää sanamuotoa käytät. Mikä muka on keski-ikäinen? No jos se on 50v niin ymmärrän, mutta ei yhtään alle sen. Miksi moista vittumaista sanaa pitää olla edes olemassa ja naisen logiikkahan on yksinkertainen k uten tässäkin asiassa. Ärsyttää ne teinit jopa toisiaan. Olen 33v mies joten en ole lähellekään kesk-ikäinen. Mielestäni koko sana on turha muutenkin. Paljon helpompaa on käyttää sanamuotoa tai sanaa 50 vuotias.

Ihmisrotu nyt vain on kehittynyt siten että on eri ikäkausia. Eli me ihmiset on määritelty nämä elämänjaksot. Ei se siitä miksikään muutu eikä ainakaan haukkumalla nuorisoa. Nuoruttaan kuin ei voi hypätä yli se on elettävä ilmiöineen. Halveksia kertoo vain itsestään ja ongelmistaan, sillä ongelmahan sinulla on.

Vierailija
46/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä ole mitään hyvää sanottavaa. Tytöt on letukoita pissiksiä ja pojat mölyäviä euroopanomistajia. Nykynuoriso on oikeasti hakenut vaikutteensa aivan hevon perseestä.

Todellakaan en arvosta tuota sukupolvea pätkän vertaa. Persevaot ja tissit vilkkuu, pojilla housut puoliksi reisissä, joskus tekisi kadullakin mieli koputtaa olalle että hei kaveri sulta taitaa housut kohta tippua, ootko muuten huomannut. Ja tytöille ei kai kotona ohjeisteta, että se on helkutin rumaa katseltavaa kanssaihmisille kun valkoinen läski vilkkuu liian lyhyen paidan alta ja kaula-aukko on kun huoralla. Mutta sitähän nämä nykyteinit haluaa olla, vaikutteet haetaan noista maailmoista, joten siksi mulla ei ymmärtämys riitä.

Vierailija
47/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeavymmärtää, että kukaan voisi pitää jotain teiniä suloisena....

Vierailija
48/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa eniten se, että ne teinit jotka ovat punkkareita tms. luulevat olevansa jotain niiiiiin erikoista ja erityistä.

Itse en enää pukeudu revittyihin vaatteisiin, mulla ei ole enää näkyviä lävistyksiä muutakuin korvissa, eikä hiukset ole enää keesikaljuna tai piilokaljuna tai vihreät/siniset/kirkkaan punaiset tai oranssit.

Toki minäkin katseita kerään, mutta siitä syystä että pukeudun fiftarimekkoihin jne.

Joskus joku teinipunkkari sanoi minulle sen jälkeen kun pyysin heitä vähentämään kiroilua, junassa siis, kun vaunussa oli pieniä lapsia, että "ei tollanen normaali tyyppi voikaan tajuta mitään". Myöhemmin olin tupakkavaunussa saman nuoren kanssa ja alettiin juttelemaan ja kun hän sai tietoonsa että olen ollut pukeutumiseltani, asenteeltani jne. ja tuo nuori oli todella yllättänyt.

Sanoi vielä ettei hänelle ole tullut mieleenkään että joku normaalilta näyttävä voisi olla mieleltään tai menneisyydeltään samanlainen kuin hän.

Mites se meni "It is the evening of the day. I sit and watch the children play. Doing things, i used to do, they think are new." ;)

Ja hei, miljoonittain pisteitä sille jonka mielestä 20+ nuoret naiset ovat "pikkuhuoria" vai miten se nyt meni.. Kuitenkin. Tosi upea asenne. Loistavaa käytöstä vanhemmalta ihmiseltä.

Vierailija
49/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teinimimmien täytyy kohkata, huutaa, kirkua, meuhkata, pitää niin hirveetä showta itestään? Enkä käsitä että nuori kaunis naama peitetään (vääränsävyisellä) meikkivoidekerroksella.. Pojat ärsyttää vähemmän mut kaduille räkiminen on kuvottavaa! Siis mikä juttu se on? T. 37v entinen teini

Vierailija
50/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voi sääliä hiekkalaatikon reunalla istuvia taaperoiden äitejä, jotka kuvittelevat että oma kullannuppu ei ikinä kasva isoksi ja äänekkääksi teiniksi :))

Vierailija
51/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämä opettaa.

Vierailija
52/56 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki teinejä on erilaisia, mutta ne mitä mun kanssa samassa pikkutuppu kylässä asuu nii on aivan törkeen ärsyttäviä, esim. tyrkyttää itteensä toisten miehille ym. Pärrää mopoillaan ja häiritsee muutenkin elämää. Yksikin tekstailee miehelleni koko ajan eikä jätä meitä rauhaan vaikka kuinka on miehenikin sanonu, että noin 6-vuotta nuorempi pikkuplikka ei häntä kiinnosta vaan oma avo-vaimo ja tuleva laps.. että jos nää tietyt pissaliisat vaikka tunkis johonki suljettuun tilaan kunnes niille tulis se järki päähän?? vuodatus vol 1

Vierailija
53/56 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ihmeellisen yleistäviä kyllä niitä fiksuja teinejäkin löytyy se johtuu kasvatuksesta miten paljon rakastaa.

Vierailija
54/56 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsyttäisi muuten jos eivät joka paikassa tunkisi näkökenttääni paskaisten kånken-reppujensa kanssa.

Vierailija
55/56 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ne teinit, mitä minä tunnen omien teinieni kaveripiiristä, ovat taas fiksuja, älykkäitä, huomaavaisia, kohteliaita, hymyileviä ja puheliaita, ihania nuoria.

Itseasiassa 17v teinini kutsui oman kaveripiirinsä meille ensiviikonlopuksi "bilettämään" kun me vanhemmat ollaan pois ja se on enemmän kuin jees.

"Biletys" sisältää yhdessä ruoanlaittoa, lautapelejä, elokuvia, musiikkia. Ei päihteitä.

Minun teinini ovat ainakin ihania <3

Vierailija
56/56 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin. Olen itse kirjastossa töissä ja minua ärsyttää todella paljon teinit, jotka tulevat sinne kirjastoon lastenosastolle metelöimään, roskaamaan, juoksentelemaan ympäriinsä, tiputtelemaan kirjoja hyllyistä ja muutenkin perseilemään. Mikä siinä oikein sellaisia vähintään 13-vuotiaita juuri lastenosastosta kiinnostaa, kun he eivät enää edes lue niitä kuvakirjoja? Siinä sitten on lapsiperheiden vaikea asioida lastensa kanssa siellä lastenosastolla, kun siellä on jotain 20 teiniä riehumassa. Kun heitä käskee olemaan hiljaa, niin se tehoaa ehkä muutaman minuutin, jos tehoaa lainkaan. Yleensä saa vain haistatteluja palkaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi