Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unentulkitsijat, kysymys teille:

Vierailija
03.08.2010 |

näin unta, että sain toisen tyttövauvan. Vauvan syntyessä olin kotona, mutta kuitenkin hoitaja oli kävelymatkan päässä. Omituista, yhtäkkiä koti muuttui unessa sairaalaksi.

Synnytin vauvan yksin, vauva syntyi ilman ponnistuksia, tupsahti vain syliini jalat edellä. Tämän jälkeen etsin hoitajan, jolle sanoin, että vauva pitää laittaa keskoskaappiin, kun se on mun laskujeni mukaan reilusti keskonen, viikkoja jotain 25.

En voi saada enää vauvoja oikeassa elämässä.

Raskauden aikana en ollut tuntenut vauvan liikkeitä, enkä käynyt neuvolassa. Vauva oli jotenkin yllätys, kuvittelin vaan lihoneeni. Kunnes se alkoi pyörimään mun mahassa oikein kunnolla ja syntyi. Vauva painoi jotain 5,2 kg, mutta oli vain 48 cm pitkä. Ei se kuitenkaan näyttänyt pullukalta. Unessa vaan ajattelin, että olen syönyt liikaa karkkeja ja pullaa.

Vauva näytti ihan täysikasvuiselta, jopa usean viikon ikäiseltä. Hoitaja sanoi, ettei tämä vauva tarvitse keskoskaappia, on ihan terveen oloinen.

Uni oli niin todentuntuinen, että melkein etsin sitä vauvaa vierestäni, kun heräsin.

Unessa mietin kaikkia vauvanhoitoon liittyviä asioita, imetystä yms. Vauvan isä ei esiintynyt unessa lainkaan.

Mitähän uni voisi tarkoittaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity hetkeksi siihen että mikä tunne unessa oli päällimmäisenä. kun löydät tunteen, mieti milloin valve-elämässä olet kokenut saman tunteen. sitten osaat itse tulkita unesi. näin minulle opetettiin eräällä unien tulkintaan liittyvällä psykologian alan kurssilla.

Vierailija
2/2 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi merkitsee joko omaa sisäistä lasta, joka tarvitsee huolenpitoa tai toivoon saada joku, jolle tuhlata rakkautta pyyteettömästi.

Oletko huolissasi jostain itseesi liittyvästä asiasta, jota muut pitävät ehkä vähäpätöisenä asiana, tai eivät näe asiassa mitään vikaa?

Itse näen unta vauvoista silloin kun olen raskaana tai toivon raskautta. En osaa siis sen tarkemmin tulkita untasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän