Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Menetkö Sonisphereen?
02.08.2010 |
Kommentit (12)
En ole menossa mutta kiitos tästä, taas alkoi naurattaa kun tuli mieleen RadioRockin mainos asiasta... "sillä naamalla kannattaa olla realisti ja ymmärtää että kyydin saaminen poriin voi olla aikaa vievää puuhaa.." . Taidan olla vähän yksinkertanen kun jaksan nauraa näille..... Mutta hei sinne menijät, pitäkää kivaa miedänkin puolesta jotka joutuu jäämään kotiin Stigun kanssa ;o)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lauantaiksi olisin halunnut mennä etenkin Volbeatin takia, mutta erinäisistä syistä vaihdoin pelkkään Volbeatin keikkaan..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alice in Chains nähtävä, vaikka Layne Staley makaakin mullan alla.
Kiva, että keikat on niin aikaisin, niin pääsee vielä nukkumaankin lauantaina :D
Alue: Aihe vapaa
On vaan vähän matkaa Helsingistä sinne, onneksi maanantai vapaata.