Espanjalainen mieheni hämmästyi: SUOMESSA NAISET SYÖ BANAANIA!!!
Espanjassa jos nainen syö jäätelöä tai banaania niin heti ohikulkevat miehet alkaa huudella "ime ime". Espanjalainen mieheni ensimmäisenä Suomeen tultuaan ihmetteli, että täällä naiset estotta syö banaaneja ja jätskitötteröjä.
Aika erotisoitunutta joissain maissa nuo asiat!
Kommentit (39)
Huh huh. Onneksi en ole espanjalainen! Aika pervoa.
jos huomaa asian! Eihän tuossa ole mainittu että se mies olisi alkanut huutelee, vaan maan tapa muuten tuo huutelu.
ja mieheni on kanssa espanjalainen. Kyllähän täällä on selvästikin enemmän sänkyhommat mielessä pitkin päivää miehillä ja varmaan naisillakin. Oon miettinyt syytä, ehkä kun on niin tulisia luonteeltaan. Näin varmaan käy mitä etelämpään mennään. Suomalaisethan on hitaastilämpeevää sakkia ja paljon pidättyväisimpiä, eikä se aina ole huono asia, niin vaan kansoilla on eri ominaisuuksia.
Mitähän gigolot olis siitä mieltä? Ja olen kuitenkin ihan kunnollinen perheenäiti Savosta..
Siis espanjalainen. Asun Espanjassa ja kyllä siellä myydään ja syödään niin banskua kuin jätskiäkin ihan avoimesti...
Ennemminkin toi kertoo jotain miehestäsi ja hänen kavereistaan.
Kylläpä minä ainakin syön Espanjassa niin banaania kuin jäätelöä ihan julkisesti. Opiskeluaikona banaani oli hyvä eväs niin minulla kuin paikalisilla naispuolisilla ihmisillä. Ja vaelluksilla, mikä on pohjoisessa yleistä, näkee usin myös näitä niin kauhistuttavia banaaneja naisten ruokavaliossa.
Mistä sä näitä juttuja oiken vedät. Ei ole kovin kummpnen rakas Suomi, kun tuollaiset asiat ulkomaan elävä ENSIMMÄISENÄ huomaa. Eipä ole meidän tutut asiasta maininneet:)
kokemusta eteläeurooppalaisista, mutta väittäisin, että Suomessakin monella ovat sänkyhommat mielessä pitkin päivää ja moneen kertaan. Mutta täällä ei ole tapana huudella niitä ääneen ja kertoa kaikille.
ja chorizoa mutta tuo on kyllä espanjalainen tapa alkaa huudella ohikulkijoille tai vislailemaan naisille, jos ovat hiukan vähissä vaatteissa. Ainakin Barcelonassa. Ja Serranon perhettä seuranneet: se on oikeesti kyllä tommosta.
Asun Espanjassa ja tuo on kyllä ihan höpötystä.
olen asunut minäkin siellä 12 vuotta aikoinani. ap
Juntti on juntti maasta riippumatta. Ei se mitään sattumaa ole, että juuri ne raksaurpot ym. ovat eniten möykkäämässä.
Espanjassahan "piropos" eli huutelut ohi kulkeville naisille ovat oikea taiteenlajinsa. Harva ihminen on niin luova kuin espanjalainen rakennusmies :D Taannoin espikset myös voittivat suomentajien kesken käydyn mittelön siitä, missä maassa on pahimmat kiroukset. "Paskannan äitisi ehtoollisleiväälle"...Juuh, luovaa kansaa :D
Hän luultavasti iskisi heti ensimmäisen viiden kallot halki judolla. Hän ei pidä huonosta käytöksestä.
ja käyn maassa edelleen säännöllisesti. Luonnollisesti minulla on paljon espanjalaisia kavereita. En ole koskaan törmännyt siihen, että banaania/jäätelöä syövälle naiselle huudeltaisiin. Osaan toki kuvitella, että joku totaalisen juntti, ehkei ihan niin normaali saattaisi huudella, mutta normaalissa elämässä no no.
Ja kun tuossa nopeasti äsken facebookissa kyselin espanjan kavereilta niin samaa mieltä olivat kaikki.
Ehkä tuo miehesi kommentti kertoo miehestä itsestään aika paljon. En voi sanoa kuin että vau minkä saaliin oletkaan saanut. Espanjassa kun oikeasti on ihan upeitakin miehiä.
Hän luultavasti iskisi heti ensimmäisen viiden kallot halki judolla. Hän ei pidä huonosta käytöksestä.
On sullakin ylpeilyn aihe. Sairasta.
Onnekas!
Oma mieheni luultavasti haukkuisi minut huoraksi ja olisi huutelijoiden puolella.
Aika monien miehet tekisivät juuri kuten omani. Nykyään todella moni mies on saamaton pelkuri.
kysyy suomalaisen tulisen tumman miehen jättänyt yh-äiti.
Miehelle siis seksuaalisuus oli kaikki kaikessa, oli ahkera ja muuta, mutta temperamenttia löytyi siihen malliin, että lastensuojelu puuttui asiaan ja katsoin parhaakseni erota tuosta.
tällaisesta käytöksestä taas sitten tulisi lähinnä se hampparibaarin ampumistapaus mieleen :-/
En jaksa ymmärtää edes väkivallalla vitsailua :(
tällaisesta käytöksestä taas sitten tulisi lähinnä se hampparibaarin ampumistapaus mieleen :-/ En jaksa ymmärtää edes väkivallalla vitsailua :(
mutta mulle tästä tuli mieleen se mies, joka hakkaa pihakoivun ihan vain naapureita pelotellakseen :-D Onkohan nämä kaikki ihan tosissaan?
Kannattaa epsanjan miehen pitää varansa...