Miten teillä näytetään rakkaus puolisoa kohtaan? sanoin, teoin?
tajuatteko että ne on rakkauden osoituksia?
meillä mies ei tajua näyttää sitä millään... =(
Kommentit (9)
Mies ei osaa sanoa SANOIN tai päivittäisin pikku kohteliaisuuksin sitä, että hän rakastaa. Hän osoittaa tunteensa teoilla. On minulle ystävällinen, kohtelias, jopa palveleva. Tarjoutuu tekemään asioita, hoitamaan lapsia, antamaan omaa aikaa, kantamaan vilttiä varpaille, ostaman suklaapatukan kaupasta.
Minä taas kaipaan sanoja, puhun miehelle paljon siitä mitä tunnen häntä kohtaan. Lähetän tekstiviestejä ja muuta hömppää.
Mies sanoo, että hänestä tuntuu rakastetulta silloin kun teen itse aloitteita varsinkin seksiin. -Teen siis niin. Hän tarvitsee TEKOJA. Vastaavasti mies yrittää muistaa puhua minulle välillä kaipaamiani rakkauden sanoja.
joka päivä tuo sanoo rakastavansa, ja teoilla myös näyttää sen. esim saattaa ostaa mulle kaupasta jäätelöä vaikken ole pyytänyt, koska pitäähän rakkaan saada jätskiä jne. :)
on kova myös halimaan, tosin vain oma aloitteisesti. jos minä menen halimaan niin sehän juoksee karkuun. siitä taas saa aikaiseksi hippaleikin :P
koskettelee, ihan spontaanisti, kaikenlaisia pieniä huomion osoituksia, kuten tuo kahvin.. sanoohan tuo myös säännöllisesti.. jos on poissa kotoa, soittelee säännöllisesti. Haluaa viettää aikaa mun kans.
koskettelee, ihan spontaanisti, kaikenlaisia pieniä huomion osoituksia, kuten tuo kahvin.. sanoohan tuo myös säännöllisesti.. jos on poissa kotoa, soittelee säännöllisesti. Haluaa viettää aikaa mun kans.
Joka ilta sanoo rakastavansa myös.
näyttävät teoilla. Eli jos miehesi tankkaa autosi tai pesee autosi tai keittää sinulle kahvit - hän ajattelee että nyt tulee taas rakkaus näytettyä.
laittaa tekstareita töistä, koskettaa. toki myös teoilla, mm. siivoaa jos olen väsynyt, hieroo ja rasvaa jalkojani, hieroo hartioita, laittaa saunan lämpeämään, patistaa minua omiin menoihini välillä :) ihana, ihana rakas mieheni :)
saattaa tulla silittelemään yllättäen, passaa välillä jne...ja tietysti myös toisin päin
Itse olen huono näyttämään rakkautta, enemmänkin sanoilla minulla,
Miehelläni on enemmän tekoja vaikka toki hänellä niitä sanojakin.
Tuntuu että itse näytän rakkauden materialla, kaikenlaisille lahjoilla. Juontaa juurensa kai edellisiin negatiivisiin suhteisiin ja pelkään antaa kaikkeni taikka rakastaa täysillä. Mutta onnellisia olemme, onneksi minulla hänenlainen mies :---)
Mies ei osaa sanoa SANOIN tai päivittäisin pikku kohteliaisuuksin sitä, että hän rakastaa. Hän osoittaa tunteensa teoilla. On minulle ystävällinen, kohtelias, jopa palveleva. Tarjoutuu tekemään asioita, hoitamaan lapsia, antamaan omaa aikaa, kantamaan vilttiä varpaille, ostaman suklaapatukan kaupasta.
Minä taas kaipaan sanoja, puhun miehelle paljon siitä mitä tunnen häntä kohtaan. Lähetän tekstiviestejä ja muuta hömppää.
Mies sanoo, että hänestä tuntuu rakastetulta silloin kun teen itse aloitteita varsinkin seksiin. -Teen siis niin. Hän tarvitsee TEKOJA. Vastaavasti mies yrittää muistaa puhua minulle välillä kaipaamiani rakkauden sanoja.