Pystyykö mies olemaan ilman seksiä muutamia viikkoja?
Kommentit (39)
jostain mielekkäästä puuhasta. Siis yhtä hyvästä kuin HYVÄ seksi. Huonoa seksiä vastaavaa puuhaahan on lähes mikä tahansa...
Ei pysty. Jos ei saa naista niin kolmen päivän välein pitää hitsaa kämmeneen.Vähintään. Ei mies ole mikään spermapankki. Miksi pitäisi? Säiliöt täyttyy niin omankäden helpotus.
"Ei pysty. Jos ei saa naista niin kolmen päivän välein pitää hitsaa kämmeneen.Vähintään. Ei mies ole mikään spermapankki. Miksi pitäisi? Säiliöt täyttyy niin omankäden helpotus.
"
En usko että kaikki ovat tällaisia!???
Ei ole mitään pakottavaa tarvetta purkautua. Jos onkin niin se on henkistä, mutta sitten se onkin todella yksilöllistä.
Ei onnistu, ei varmasti
Musta viikko on jo aivan liian pitkä aika.
Sun täytyy ymmärtää miehen miehen fysiikka, pussit täyttyy koko ajan ja niitä on pakko tyhjentää.
Ei ole mitään fyysistä/biologista syytä, miksi miehen pitäisi saada. Kives pusseissa tulee uusia siittiöitä joka päivä, mutta "käyttämätön" tavara hajoaa kolmessa päivässä takaisin proteiineiksi ja palaa verenkiertoon ja uusia tulee.
Miehelle ei ole pakko antaa siinä pelossa että tämä räjähtää tai hedelmällisyys laskee.
Mutta toki voimakkaat halut voivat aiheuttaa pakottavan tunteen, jota mies voi helpottaa omin käsin, jos kummppnia ei ole saatavilla tai häntä ei huvita.
Parisuhteen kannalta seksi kuitenkin silloin tällöin nautittuna on positiivista. Se lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja vahvistaa rakastumista. Ja se kannattaakin ottaa mieluummin yhteisenä kivana, joka saa olemmat hyvälle tuulelle. Mieluummin kuin pakkona helpottaa miehen oloa.
tuossa "kassien tyhjennys-logiikassa", varsinkaan jos naisen muka pitäisi suostua seksiin jo sen suhteen, että miehen "kassit tulee tyhjentää". Kyllä minusta miehenä seksin pitää tapahtua molempien sitä yhdessä halutessa ja sellaisiakin aikojaa luulisi sattuvan ihan riittämiin, jos parisuhde toimii ja siinä on intohimoa jäljellä.
Itse en ainakaan lähtisi vaimokkeelle kuuluttamaan, että "hei, aika tyhjentää kassini", ikäänkuin perusteluna seksille. Tuohan olisi vain helvetin itsekästä. Kuten, jotkut ovat todenneet, niin voihan sitä masturboida, jos nyt ei muuten ole seksiä tarjolla.
Eikä ole todellakaan olemassa mitään fysiologista syytä sille, miksi mies ei voisi olla seksittä useita kuukausiakin kerrallaan. Toki se voi masentaa tms., mutta ihan varmastikaan kyse ei ole elämän ja kuoleman asiasta.
pari viikkoa (tänään asia kyllä korjaantuu) mutta siis empä usko että on vieraissakaan käynyt. Onhan tuo saattanut itsekseen jotain touhuta...
vaikka kuinka pitkiä aikoja. Mutta ilman masturbointia ei terve mies pysty kauaa olemaan.
Kauanko on kauan? Viikko? Kuukausi? Vuosi? Olen vakuuttunut siitä, että voisin olla vuoden masturboimatta olosuhteiden pakosta. Vaikka jossain vankilassa tai muualla missä päivät täyttyisivät vain hengissä pysyminen mielessä. Olen melko perverssi ja tällä hetkellä masturboin vähintään joka toinen päivä, ellen nussi.
Mutta ilman masturbointia ei terve mies pysty kauaa olemaan.
Ei se ole mies eikä mikää, joka on ilman seksiä edes yhtä viikkoa! Vähintään omaa kivaa.
Käviköhän miehet talvisodan -40 pakkasillakin runkulla kerran viikossa? Pitivät ittensä miehinä?
Sinä et ole mikään mies heidän rinnallaan...
Ei se ole mies eikä mikää, joka on ilman seksiä edes yhtä viikkoa! Vähintään omaa kivaa.
Ei nykyajan mies pysty. Kyllä sitä on melkein pakko päästä sekstailemaan joka päivä, ainakin kerran päivässä.
Ja huom! Ei ollut provo tai mitenkään huumorimielellä kirjoitettu mielipide.
Ei nykyajan mies pysty. Kyllä sitä on melkein pakko päästä sekstailemaan joka päivä, ainakin kerran päivässä. Ja huom! Ei ollut provo tai mitenkään huumorimielellä kirjoitettu mielipide.
Voi olla. Muutaman seksittömän päivän jälkeen tilanne alkaa helpottua ja ei paneta niin vietävästi. Kyllä olen ollut parikin viikkoa ilman mitään seksuaalista helpotusta. En minä armeijassakaan kertaakaan runkannut.
M34
Hyvä, saatiin yksi hyväkin vastaus, mutta siinäkin oli venkoilua eli vastakysymys.
on tarvis niin totta kai, mutta miksi pitäisi?
tupakoinnin, tunnen että pystyisin lopettamaan minkä tahansa - vaikkapa nyt seksin harrastamisen. Luulen että jos itseltään kieltää jonkin asian voimakkaasti, siihen tulee ajan mittaan vastenmielinen suhtautuminen, eli ei tee edes mieli enää.
Vastaan siis, että kyllä pystyy vaikka loppuelämänsä, jos niin päättää.
vähintään "omaa kivaa" pitää saada kerran viikossa.