Pystyykö mies olemaan ilman seksiä muutamia viikkoja?
Kommentit (39)
Mitäs vikaa minun vastauksessani on?M34
Jos on vaikka äijäporukalla reissussa niin tietysti ilman naista pitää olla. Silloin on pakko runkkaa suihkussa tai muuten yksin ollessa.
Jos on vaikka äijäporukalla reissussa niin tietysti ilman naista pitää olla. Silloin on pakko runkkaa suihkussa tai muuten yksin ollessa.
Äijäporukalla, mutta jos sattuu olemaan naisia mukana, niin niitä pitää höylätä?
Niille, joille seksi on joku pakkomielle, sitä on saatava, vaikka millä hinnalla. Seksittömyyteen tottuu ja ei ole mikään pakko tehdä mitään.
Kukaan ei ole kuollut seksittömyyteen.
Pakko RUNKATA. R-U-N-K-A-T-A.
Silloin on pakko runkkaa suihkussa tai muuten yksin ollessa.
Siis jos miehes on jossain reissuhommissa "muutamia viikkoja" panee takuuvarmasti vierasta, jos vaan pillua on tarjolla. 2-3 viikon jälkeen uskollisenkin miehen luonto vaatii naisen lihaa.
Katsottuaan ensin youtubesta vanhoja kummeleita painui näköjään nukkumaan sanomatta mitään tai pyytämättä mukaan. Taitaa olla ihan kiva nukkua kun viimeks eilen on saanu suihinoton, ei tuu mieleen että vaimo ei oo saanu yli viikkoon. V***ttaa niin rankasti että on parempi etten mee nyt yhtään makkariin, temperamentti kiehahtaa kuitenkin yli ja sillä ei oo tähänkään asti saanu. On se kiva että välillä ollaan ihan molemmat yhdessä ajoissa viikonlopunvietossa. Tana, kele, ttu!!
Helposti. Ja vaikka runkkaamattakin, jos vaan tahtoo.
Pakko RUNKATA. R-U-N-K-A-T-A.
Silloin on pakko runkkaa suihkussa tai muuten yksin ollessa.
Ollankohan täällä kieliopin tunnilla?. Mutta asiaan minä olin aikoinani 3 viikkoa ilman kun jäi kulli vetskarin väliin teki muuten kipeää, ei voinut edes runkata. Muuten jollen saa pillua niin omin käsin onneen, joku kirjoitti että jos on reissuhommissa viikkoja niin käy varmasti vieraissa. Tein aikoinani reissuhommia pitkin suomea ja tilaisuuksia olisi ollut mutta kun tuli papille tuli sanottua tahdon niin olen reissussa runkannut. Vaimosta en tiedä onko hän ollut ilman mutta ei toista voi omistaa, jos tietäisin näin käyneen niin antaisin kenkää ilman mutinoita.
mun mies pytyy olemaan ilman yhdyntää pitkiäkin aikoja. Paras enkka on parisuhdeaikana 28 viikkoa. Mutta masturboimatta voi olla korkeintaan 2 viikoa.
Minä taisin viimeksi saada värkkiä joskus 90-luvulla, joten aika monta kaxviikkosta on ehtinyt vierähtää. Vai onko niin että en ole mies? Kauheaa!
kyllä ollaan. Alkaa panettaa niin vimmatusti jo parin päivän jälkeen, ettei mitään rajaa.
Jos ei muuta, niin sitten tumppuun.
Ei onnistu, ei varmasti Musta viikko on jo aivan liian pitkä aika. Sun täytyy ymmärtää miehen miehen fysiikka, pussit täyttyy koko ajan ja niitä on pakko tyhjentää.
ja pas...n marjat. Miehen "pussit" tyhjenevät tavalla tai toisella luonnollisesti ilman seksiäkin. Mun "pussit" eivät ole tyhjentyneet siemensyöksyn kautta vuosikausiin. Mulle on vuosia sitten tehty vasektomia eli siemenjohtimet on katkaistu ja elän edelleen ;)
Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen pystyykö mies olemaan ilman seksiä muutamia viikkoja niin vastaus on että kyllä pystyy. Itse olin joskus kauan kauan sitten ilman seksiä ja masturbointia 2 kuukautta ja... elän edelleen ;)
-M46-
Mutta eivät ejakuloidu. Vain häviävän pieni osa siemennesteestä tulee palleista. Suurin osa tulee eturauhasesta. Jos piuhat on katkaistu, neste ei eroa mitenkään ilman mikroskooppia...
M33
ja pas...n marjat. Miehen "pussit" tyhjenevät tavalla tai toisella luonnollisesti ilman seksiäkin. Mun "pussit" eivät ole tyhjentyneet siemensyöksyn kautta vuosikausiin.
-M46-
Mutta eivät ejakuloidu. Vain häviävän pieni osa siemennesteestä tulee palleista. Suurin osa tulee eturauhasesta. Jos piuhat on katkaistu, neste ei eroa mitenkään ilman mikroskooppia... M33
Mulle tämä oli tiedossa. Siittiöitä, mitä kivekset tuottavat on siemennesteessä noin 2-5%. Loput on veriplasmaa, suoloja, sokereita, entsyymejä yms yms. Purkautumattomat siittiöt ja ravinteet imeytyvät takaisin kehoon. Siemensyöksystä pidättäytyminen ei ole haitallista keholle.
Kaikki sitä eivät näköjään tiedä.
-M46-
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
"Eiii
Ei onnistu, ei varmasti
Musta viikko on jo aivan liian pitkä aika.
Sun täytyy ymmärtää miehen miehen fysiikka, pussit täyttyy koko ajan ja niitä on pakko tyhjentää."xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ei pysty! Ja jos pitää, niin siitä kärsii koko perhe.
No kuule ei pysty. Mies on sellanen eläin ja humanoidi, että jos seksiä ei saa 2 päiväään niin aivokapasiteetti pettää ja verisuoni puhkeaa päästä.
Mitä te oikein miehistä ajattelette?
Ihmisiä he ovat. Jos järjellä ajattelee, niin 2 viikon selibaatti ei varmasti paljoa vaadi. Vaan eipä näillä paltoilla varmaan tuota järkeä paljon käytetä. Näköjään.
Hankkikaa elämä. Menkää vaikka huomioimaan niitä lapsianne.
Mitäs vikaa minun vastauksessani on?
M34