Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kinuskikissa ja Kinuskilapset

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka anoreksia tai joku muu sairaus, jotkut vaan on luonnostaan sellaisia. Toi kakkukatri näytti kyllä tosi hoikalta siinä hesarinkuvassa.

Muta toisaalta toi kuva ei mun mielestä ole kyllä hyvin otettu, jotenkin hassusta kuvakulmasta, oikeen korostaan entisestään hoikkuutta. Muistan lukeneeni täältä tai plussalta että se oli joskus ollut jossain telkkariohjelmassa puhumassa tosta paino-ongelmastaan ja siinä oli kai ollut jostain imeytymishäiriöstä tai jostain. Ei laihuuskaan aina ole kiinni pelkästä syömisestä.

Vierailija
42/54 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka anoreksia tai joku muu sairaus, jotkut vaan on luonnostaan sellaisia. Toi kakkukatri näytti kyllä tosi hoikalta siinä hesarinkuvassa.

Muta toisaalta toi kuva ei mun mielestä ole kyllä hyvin otettu, jotenkin hassusta kuvakulmasta, oikeen korostaan entisestään hoikkuutta. Muistan lukeneeni täältä tai plussalta että se oli joskus ollut jossain telkkariohjelmassa puhumassa tosta paino-ongelmastaan ja siinä oli kai ollut jostain imeytymishäiriöstä tai jostain. Ei laihuuskaan aina ole kiinni pelkästä syömisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panettelua...

Nuo blogistit on monesti niin "täydellisiä" ja täydellisen hyviä siinä mitä tekevät, että kyllä vähemmästäkin tulee lukijalle huonommuuden tunteita!

Ihania kakkuja! Noista voi saada ideoita ja kokeilla pystyiskö väsäämään jotain samantyylistä itsekin. Että joku jaksaakin väkertää jotain noin kaunista ja laittaa vielä esille nettiin. Ihanaa että netissä saa katsella "keittokirjoja" ilmatteeksi...!

Vierailija
44/54 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni mielenkiinto ruoanlaittoon lähes kokonaan siinä vaiheessa, kun pääsin irti ruoan ahmimisesta. Oli kuin silmät olisivat avautuneet; mikään ei maistunut enää taivaalliselta, monesti kyselin mieheltäkin että mikä ruoassa on vialla kun ei maistu hyvältä (mies ei tajunnut). Paino alkoi laskemaan eikä suklaapatukka ollutkaan enää houkutteleva ostos, ruokaakin riitti melko pieni annos (enemmän kaipasin tuoreita vihanneksia sen rinnalle)...ihan hurjaa.

Vierailija
45/54 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisinpa itsekin.

Vierailija
46/54 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä bloggarista?

http://kakkukatrin.blogspot.fi/

Hänen blogiaan oon seurannu ja etunimi ainakin sama.

Musta ei yhtään liian laiha vaan sopusuhtanen.

Vierailija
47/54 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan ammattilaisena voin rehellisesti sanoa tekeväni parempia kakkuja kuin Kinuskikissa. En ole hänen kakkuja maistanut, mutta ulkonäköä kun ajattelen. Hänen joitain reseptejä olen testannut suurin odotuksin, mutta pettynyt, tai jotain olen itse muokkaillut käyttökelpoisemmaksi. Ettei ole aihetta yhtään siihen että harmittaisi. Oma kroppani on ihan jees, ihan normaali. Kauneus vain on katsojan silmissä. Ei siinä sen enempää. Miksi ihmeessä kaikkien vain pitäisi tykätä kaikesta?

mahtaisivatko mammat puhua blogistin laihuudesta tai terveydentilasta? Todella turha aihe taas, ei voi muuta sanoa. Ilmeisesti aiheuttaa joissain rumilus paksukaisissa sietämätöntä kateutta tuo Kinuskikissa sivuineen, koska niin moni ottaa esille blogistin ulkonäön nimenomaan negatiivisessa mielessä! Saa olla kyllä aika surkea itseluottamus ihmisellä, jos noita sivuja katsoessa alkaa ensimmäisenä harmittaa kauheasti! Paljastatte tädit itsestänne aika paljon kommenteillanne. Ilmeisesti on kestämätöntä, että joku vieläpä mukavannäköinen ja hoikka ihminen on myös taitavampi kuin itse on. Jos blogisti olisi pullea, varmasti juuri kukaan ei valittaisi. Tässä kaiken huippu, jota lukiessa tuli jo huutoitku:

Voi olla että suurin osa onkin niitä jotka ei tykkääkään.

Niin, onhan se niinkin, että osa ei vaan tykkää vaikkapa taide-esineistä tai mistään kauniista tai osaa arvostaa käden taitoja. Itse kun kävin ensimmäistä kertaa katsomassa sivuja hieroin oikeasti silmiäni. Miten u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-n taitava joku voi olla kun osaa tehdä tuollaisia kakkuja. Ja aionkin tästä lähteä taas selailemaan niitä ihan vain ihmetelläkseni.

Vierailija
48/54 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait siinä nyt ehtii tehdä vaikka ja mitä kahden lapsen kanssa! En tajua miten saamattomia jotkut mammat ovat jos ei ehdi edes leipoa kahden lapsen kanssa!

Mä olen aina ällistellyt, kun Kinuskikissa kertoi jossain alottaneensa leipomaan kakkuja, kun kaksosvauvojen päiväunien aikaan oli niin tylsää. Minä sain tuplieni vauva-aikaan juuri ja juuri ihan tavallisen arkiruuan pöytään. Pullaa muistan leiponeeni ekan kerran, kun lapset olivat 9 kuukautta ja kaipa jonkun täytekakun sain väännettyä 1-vuotissynttäreille. Niin että ihailen Kinuskikissan aktiivisuutta! Ja nuo kakut ovat superhienoja!

Vierailija
49/54 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on oikeestaan ihan sama onko vai ei. Noi kakut on helvetin hienoja!

Mä oon ajatellut, että noi tyypit, jotka tekee noita kakkuja, ei tee niitä syödäkseen vaan harrastaakseen käsitöitä. Tiiättekö?

Ne tykkää näpertää noita kakkuja. Samalla tavalla kuin joku tykkää maalata posliinia.

Ei ne niitä syödäkseen tee. Eihän kukaan hullukaan normaali ihminen söisi OIKEESTI itse kaikkia noita kakkuja. Ne tekee niitä et ne voi ottaa niistä valokuvia muistoksi. Ne on niiden pieniä taideteoksia.

Se on vaan harrastus!

En mä usko et taustalla on mitään muuta.

Mäki voisin alottaa tollaasten kakkujen näpertelyn. Kiva et joku jaksaa laitta ohjeita nettiin.

Vierailija
50/54 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollainen ei olisi tullut mulle mieleenkään. Yhdessä kuvassa näytti vähän rasittuneelta, mutta leipomisaiheisella sivulla ei varmaan itse tarvitse joka kuvassa suorastaan säteillä. Kakut olivat taidetta.

Vierailija
51/54 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäiset ajatukseni olivat, että mahtavia leipomuksia ja kaunis nainen.

Ei sitä tarvi ensimmäisenä herätellä niitä negatiivisia ajatuksia, joista mullekin kyllä kateus tulee ekana mieleen!

Olen ravitsemusalan ammattilainen ja voin vaan todeta, että erinomaisia ohjeita on sivuilla:)

Vierailija
52/54 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kakkukatri on mun tuttu ja voin vaankertoa ettei ole omasta tahdostaan laiha, ei voi laihuudelleen mitään. Itse siitä kertonut.

Vierailija
53/54 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on oikeestaan ihan sama onko vai ei. Noi kakut on helvetin hienoja!

Mä oon ajatellut, että noi tyypit, jotka tekee noita kakkuja, ei tee niitä syödäkseen vaan harrastaakseen käsitöitä. Tiiättekö?

Ne tykkää näpertää noita kakkuja. Samalla tavalla kuin joku tykkää maalata posliinia.

Ei ne niitä syödäkseen tee. Eihän kukaan hullukaan normaali ihminen söisi OIKEESTI itse kaikkia noita kakkuja. Ne tekee niitä et ne voi ottaa niistä valokuvia muistoksi. Ne on niiden pieniä taideteoksia.

harrastaa täytekakkujen leipomista, esim. vähintään kerran viikossa, ja syödä ne aina itse sekä syöttää perheelleen! Kyllä olisi sen näköinenkin koko perhe. Ei kai teillä pahansuovilla epäilijöilläkään syödä jatkuvasti täytekakkuja? Tai siis syödään. Tai siis kaupan possumunkkeja. Ja sitten tilitetään katkerana, kun huomataan, että joku pystyy vain tekemään kakkuja syömättä itse koko ajan.

Ihan oikeasti kyse on käsityöharrastuksesta ja vaatii mieletöntä näppäryyttä ja taituruutta tehdä tuollaisia.

Vierailija
54/54 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin nätti. Hoikka kyllä, mutta kaunis.

Nyt on selvästi laihtunut reilun vuoden aikana hurjasti. Näin hänet 2vk sitten "luonnossa" enkä ollut tunnistaa kun oli niin hoikka, totesin vaan että muistuttaa Kinuskikissaa. Nyt vasta kun näin lasten kuvat tunnistin samaksi.

Hänellä on varmasti kovasti paineita joka puolelta nyt. Ehkä stressi ja julkisuuspaineet on johtaneet jonkinlaiseen syömisongelmaan. Toivottavasti toipuu pian. Hänellä on somat lapset ja ikävintä olisi jos ongelma periytyisi lapsille (kuten usein käy).