Kinuskikissa ja Kinuskilapset
Kommentit (54)
mutta tossa ylempänä linkitetyssä kuvassa on kakkukatri eli eri henkilö
lukea taas kateellisten kommentteja :D
Jatketaan tätä nyt sitten sillä että jokainen läski on vaan laiska eikä sen kummempaa. Jos kerran jokainen laiha on syömishäiriöinen. Ei hyvää päivää mitä väkee taas arvioimassa toisten ulkosta olemusta. Työkaverini tunnusti jokin aikaa sitten luulleensa aluksi että minulla on bulimia kun söin töissäkin niin paljon mutten liho. Kyllä, syön aamupalan, kaksi lämmintä ruokaa, välipalan ja iltapalan joka päivä. Ja näytän suunilleen samalta kuin kinuskikissa. Eikä muuten ole syömishäiriötä täälläkään, häiriöt iskee vasta jos en saa syödä säännöllisesti. Eikä muuten ole mitään muutakaan "laihduttavaa" sairautta. Kestäkää erilaisuus nyt tässäkin.
voi sitä kokata ilman että tarvii olla läski!
Itse olen hoikka ja tykkään leipoa ja kokata todella paljon.
Ja mammat pikku vinkki: sitä kakkua voi ottaa pienen palan, koko kakkua ei tarvii kerralla syödä. Tai sitten ei kannata ihmetellä vyötäröllä olevia läskimakkaroita.
ei kai kukaan ole täällä väittänytkään, etteikö ihminen voisi kokata vaikka olisikin hoikka?
Laihat ovat nyt tässä ketjussa vain harvinaisen vakaasti sitä mieltä, että kaikki Kinuskikissaa ruokasairaaksi kommentoineet olisivat itse läskejä ja hyllyviä puolivalaita. Aika pahaa ennakkoluuloisuutta sekin.
Tuo Kinuskikissa voi aivan hyvin olla luonnostaan laiha, tai sitten takana tosiaan voi olla jotain muuta. Totuutta ei kukaan muu tiedä kuin hän itse. Jos jotakuta kiinnostaa tietää Kinuskikissan suhteesta omiin kokkailuihinsa, niin häneen voi varmasti ottaa yhteyttä bloginsa kautta ihan henkilökohtaisesti.
voi sitä kokata ilman että tarvii olla läski!
Itse olen hoikka ja tykkään leipoa ja kokata todella paljon.
Ja mammat pikku vinkki: sitä kakkua voi ottaa pienen palan, koko kakkua ei tarvii kerralla syödä. Tai sitten ei kannata ihmetellä vyötäröllä olevia läskimakkaroita.
Jos nettiin laittaa omia kuvia julkisesti kateltavaksi, niin arvostelun kohteeksi joutuu ihan varmasti. Se pitää kestää tyypin itsensä sekä kaikkien muidenkin. ;) Turha oletus, että kaikki vaan taivastelee että voi vau minkä näköinen mimmi tai vautsi miten upeita kakkuja! Ei se mene niin, ei. Voi olla että suurin osa onkin niitä jotka ei tykkääkään.
mahtaisivatko mammat puhua blogistin laihuudesta tai terveydentilasta?
Todella turha aihe taas, ei voi muuta sanoa. Ilmeisesti aiheuttaa joissain rumilus paksukaisissa sietämätöntä kateutta tuo Kinuskikissa sivuineen, koska niin moni ottaa esille blogistin ulkonäön nimenomaan negatiivisessa mielessä! Saa olla kyllä aika surkea itseluottamus ihmisellä, jos noita sivuja katsoessa alkaa ensimmäisenä harmittaa kauheasti! Paljastatte tädit itsestänne aika paljon kommenteillanne. Ilmeisesti on kestämätöntä, että joku vieläpä mukavannäköinen ja hoikka ihminen on myös taitavampi kuin itse on. Jos blogisti olisi pullea, varmasti juuri kukaan ei valittaisi.
Tässä kaiken huippu, jota lukiessa tuli jo huutoitku:
Voi olla että suurin osa onkin niitä jotka ei tykkääkään.
Niin, onhan se niinkin, että osa ei vaan tykkää vaikkapa taide-esineistä tai mistään kauniista tai osaa arvostaa käden taitoja.
Itse kun kävin ensimmäistä kertaa katsomassa sivuja hieroin oikeasti silmiäni. Miten u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-n taitava joku voi olla kun osaa tehdä tuollaisia kakkuja. Ja aionkin tästä lähteä taas selailemaan niitä ihan vain ihmetelläkseni.
Laihat ovat nyt tässä ketjussa vain harvinaisen vakaasti sitä mieltä, että kaikki Kinuskikissaa ruokasairaaksi kommentoineet olisivat itse läskejä ja hyllyviä puolivalaita. Aika pahaa ennakkoluuloisuutta sekin.Tuo Kinuskikissa voi aivan hyvin olla luonnostaan laiha, tai sitten takana tosiaan voi olla jotain muuta.
siis että MIKÄ saa teidät "ei läskit" sitten arvuuttelemaan kinuskikissan "ruokasairautta"!? Onko teillä tapana yleensäkin heitellä kaikista hoikista ihmisistä epäilyksiä anoreksiasta tai vastaavista? Myös itsestänne? Vai meneekö raja siinä, että "harrastaa ruuanlaittoa ja silti on hoikka"?
Mä en nyt oikein niele tuota että olisitte ihan hoikkia ja kauniita itse. Pakostakin epäilijöinä ovat paksut matamit, jotka eivät itse hallitse omaa syömistään.
Itse olen tosi hoikka ja rakastan leipomista ja syön herkkuja. Ja minkäänlaista ruokasairautta ei todellakaan ole. Katsokaas kun toiset vain tykkää kokata tai leipoa, mutta siltikään eivät mätä kaikkea samalta seisomalta napaansa, saattavat liikkua sen verran, että se pari pullaa silloin tällöin ei jää vyötärölle, saatika ole silti "ruokasairaita".
Toisekseen Kinuskikissan harrastusta voi verrata mihin tahansa muuhun taiteenlajiin. Kädentaidoista ja näppäryydestähän tuossa on kyse, sekä kauneudentajusta.
Kauniita, pieteetillä tehtyjä kakkuja. Suloiset lapset. Hirvittävän laiha aikuinen nainen, leukaluiden ääriviivatkin erottuvat ihon alla. Silmät näyttvät sairailta.
Toinen reaktio: leipomusten valokuvaaminen ja sutiminen vie taatusti hirveästi aikaa, tulee hiukan pakkomielteen omainen fiilis.
Ennen kuin ehditte kateuskortin ottaa pöytään, niin sanon, etten halua leipurin elämästä mitään pois enkä omia itselleni. Kiva jos tykkää näprätä, oikein kaunista jälkeä.
Et voinut edes koko viestiäni pistää eetteriin, vaan ainoastaan ne sinua itseäsi eniten ärsyttävimmät palat ja siten vääristellä koko teksti itsellesi sopivaan muotoon, josta lähteä liikkeelle!!
Kerro, missä vaiheessa olen sanonut tuon bloginpitäjän OLEVAN ruokasairas? Sanoin "tai sitten takana tosiaan voi olla jotain muuta". Se ei ole syytös häntä kohtaan; ei, vaikka sinä kuinka yrittäisit vängätä vastaan.
En tajua sinua: syyllistät minua pelkästä yksittäisestä pohdinnastani ja poimit koko tekstistäni ainoastaan tietyn pätkän, mikä jo itsessään saa sen vaikuttamaan joltain aivan muulta kuin se kokonaisuudessaan on. Kaiken kukkuraksi sepustat suu vaahdossa itsestäsi vaikka mitä, vaikka tuskin edes olet koko Kinuskikissa.
Kuten tuossa viestissäni jo selkeästi sanoin, niin varmaankin Kinuskikissalta itseltään voi kysyä hänen suhteestaan ruokaan ihan henkilökohtaisestikin, jos kiinnostaa.
Itse olen seurannut hyvin läheltä erään ihmisen totaalista fyysistä romahtamista urheilullisesta, hoikasta ja perusterveestä naisesta anorektiseen luurankoon asti.
Hän rakasti ja harrasti ruoanlaittoa, muttei itse syönyt senkään vertaa. Lopulta hänen elimistönsä ei enää kestänyt.
Kun on läheltä nähnyt jotain niin kammottavaa, antennit ovat kieltämättä herkistyneet ja sitä en ala pyytelemään anteeksi keneltäkään.
Jos olet itse saattanut hautaan ihmisen, joka oli yksi läheisimmistäsi ja jos olet turhaan yrittänyt antaa tukeasi hänelle hänen elinaikanaan, vaikka hän ei ottanut neuvoja kuuleviin korviinsakaan, niin tiedät, mistä puhun. Muussa tapauksessa älä vaivaudu enää, kiitos.
T. sama, 162 cm/52 kg "paksu matami"
mut mä oon äiti.
Suloiset lapset hänellä on.
Mä olen aina ällistellyt, kun Kinuskikissa kertoi jossain alottaneensa leipomaan kakkuja, kun kaksosvauvojen päiväunien aikaan oli niin tylsää.
Minä sain tuplieni vauva-aikaan juuri ja juuri ihan tavallisen arkiruuan pöytään. Pullaa muistan leiponeeni ekan kerran, kun lapset olivat 9 kuukautta ja kaipa jonkun täytekakun sain väännettyä 1-vuotissynttäreille. Niin että ihailen Kinuskikissan aktiivisuutta!
Ja nuo kakut ovat superhienoja!
Kauniita, pieteetillä tehtyjä kakkuja. Suloiset lapset. Hirvittävän laiha aikuinen nainen, leukaluiden ääriviivatkin erottuvat ihon alla. Silmät näyttvät sairailta.
Mä en edelleenkään tajua, mun nähdäkseni kun noin laihoja ihmisiä on ihan kaikkialla. Toki myös ylipainoisia, mutta ei sentään kaikki suomalaiset ole.
<a href="http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135248832346.jpeg" alt="http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135248832346.jpeg">http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135248832346.jpeg</a>
Tämä kuvassa oleva on siis kakkukatri eikä kinuskikissa. kumpikin on musta tosi laihoja, siis kissa ja katri ja kovasti muistuttavat toisinaan, onkohan ne sukua toisillee ;) hih...
mutta toiset vaan on hoikkia eivätkä sille mitään voi. Ja ainakin toi hesarin kuva kakkukatrista on oudosta kuvakulmastakin joten korostaa vaan sitä laihuutta, voisi olla tosi kaunis jos saisi lihaa luihiden ympärille
vaikka anoreksia tai joku muu sairaus, jotkut vaan on luonnostaan sellaisia. Toi kakkukatri näytti kyllä tosi hoikalta siinä hesarinkuvassa.
mutta tossa ylempänä linkitetyssä kuvassa on kakkukatri eli eri henkilö