Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinuskikissa ja Kinuskilapset

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihanat lapsukaiset.

Vierailija
2/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ensimmäinen ajatus on ihan sama: monet "ruokasairaat" ovat suorastaan sairaalloisen kiinnostuneita kaikesta ruokaan liittyvästä, aina leipomassa tai kokkaamassa. Enimmäkseen tietysti muille ja muiden syötäviksi. Tiedä sitten mikä lienee totuus tässä tapauksessa?

Mutta ihania leipomuksia Kinuskikissalla joka tapauksessa, käyn usein hänen tekosiaan ihailemassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni oli aikanaan juuri tällainen. Jatkuvasti leipoi, laittoi ruokaa kaikille muille. Itse jyrsi yhden omenan ruualla, kurkkua tai kuivaa ruisleipää ja mustaa kahvia. Muille syötti tekeleitään. Onneksi hän on parantunut sairaudestaan!

Valitettavasti ensimmäinen ajatus on ihan sama: monet "ruokasairaat" ovat suorastaan sairaalloisen kiinnostuneita kaikesta ruokaan liittyvästä, aina leipomassa tai kokkaamassa. Enimmäkseen tietysti muille ja muiden syötäviksi. Tiedä sitten mikä lienee totuus tässä tapauksessa? Mutta ihania leipomuksia Kinuskikissalla joka tapauksessa, käyn usein hänen tekosiaan ihailemassa!

Vierailija
4/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen ensisijainen ja ainoa tehtävä on olla kaunis. Jos ei ole sietäisi piiloutua kellariin eikä ainakaan näyttäytyä missään mediassa.

Miehet ne teoillaan ja taidoillaan koreilevat, naisen tehtävä on olla hiljaa ja kaunis.

Laiha tuo tyyppi on mutta ei kyllä kaunis.

Vierailija
5/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo Kinuskikissa olla sellainen luonnostaan laiha ihminen myös (jos on, niin olen vilpittömästi kateellinen ;) ).

Tosin mulle muistui K-kissan kuvan nähtyäni mieleen eräs nuoruudenaikainen kaverini, joka oli suorastaan jumalainen kokki, mutta hän ei koskaan syönyt omia leipomuksiaan ja itse tekemiään ruokiaankin äärimmäisen vähän. Mutta hän kokkaili mielellään muille ja nautti, kun hänen ruoistaan/leipomuksistaan yms. pidettiin.

Itse hän laski sairaalloisesti jokaisen suupalansa kalorimäärän, eikä selvästikään nauttinut syömisestä, vaikkei sitä koskaan ääneen sanonutkaan.

Vierailija
6/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen ensisijainen ja ainoa tehtävä on olla kaunis. Jos ei ole sietäisi piiloutua kellariin eikä ainakaan näyttäytyä missään mediassa. Miehet ne teoillaan ja taidoillaan koreilevat, naisen tehtävä on olla hiljaa ja kaunis.

Vierailija
7/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo Kinuskikissa olla sellainen luonnostaan laiha ihminen myös (jos on, niin olen vilpittömästi kateellinen ;) ). Tosin mulle muistui K-kissan kuvan nähtyäni mieleen eräs nuoruudenaikainen kaverini, joka oli suorastaan jumalainen kokki, mutta hän ei koskaan syönyt omia leipomuksiaan ja itse tekemiään ruokiaankin äärimmäisen vähän. Mutta hän kokkaili mielellään muille ja nautti, kun hänen ruoistaan/leipomuksistaan yms. pidettiin. Itse hän laski sairaalloisesti jokaisen suupalansa kalorimäärän, eikä selvästikään nauttinut syömisestä, vaikkei sitä koskaan ääneen sanonutkaan.

Vierailija
8/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön normaalisti, mutta touhuan kokoajan jotakin, joten en ehdi lihomaan. Ärsyttää moinen yleistys, että kaikilla laihoilla on anoreksia tai bulimia.

Vierailija
9/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköinen suusta ja hampaistaan.

Vierailija
10/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on varsin kaunis. Töissä työkaverit (miehiä) huomasivat minun lukevan blogia ja pitivät kokkia hyvinkin hemaisevana.

Vierailija
11/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistelen tuota silloista silloista kaveria, niin ei hän koskaan myöntänyt olevansa mitenkään sairas suhteessaan ruokaan, vaikka eräs yhteinen kaverimme kerran jopa tunnekuohuissaan sanoi, että hän muistuttaa jo anorektikkoa; mikä sinällään kyllä piti paikkansa. Sana ruokasairas on kyllä täydellinen kuvaamaan häntä silloisesa olemuksessaan (nykyisin en ole enää hänen kanssaan tekemisissä).

Voihan tuo Kinuskikissa olla sellainen luonnostaan laiha ihminen myös (jos on, niin olen vilpittömästi kateellinen ;) ). Tosin mulle muistui K-kissan kuvan nähtyäni mieleen eräs nuoruudenaikainen kaverini, joka oli suorastaan jumalainen kokki, mutta hän ei koskaan syönyt omia leipomuksiaan ja itse tekemiään ruokiaankin äärimmäisen vähän. Mutta hän kokkaili mielellään muille ja nautti, kun hänen ruoistaan/leipomuksistaan yms. pidettiin. Itse hän laski sairaalloisesti jokaisen suupalansa kalorimäärän, eikä selvästikään nauttinut syömisestä, vaikkei sitä koskaan ääneen sanonutkaan.

Vierailija
12/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kuva, josta voi vetää johtopäätöksen syömishäiriöstä? Itse löysin hänestä vain kaksi kuvaa, yhden terveisistä kesälomalta ja toisen pienen vilauksen mansikkakakun leivonnasta lasten kanssa.

Vierailija
14/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollakseen normaali. Ei todellakaan vaikuta syömishäiriöiseltä, arvon pyylevät av-mammat.

Vierailija
15/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että alle 17.

Vierailija
16/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomiset näyttävät aivan mahtavilta! Homma hallussa selvästi, hatun nosto!

(Pinnallisia ihmisiä näyttää riittävän)

Vierailija
17/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha ei ole normaalin näköinen vaan aliravitun ja kuihtuneen näköinen. Monesti ylilaihat näyttävät elävältä kuolleelta.

ollakseen normaali. Ei todellakaan vaikuta syömishäiriöiseltä, arvon pyylevät av-mammat.

Vierailija
18/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Tina (tv-kokki, en muista sukunimeä), meidän Sara La Fountain ja Teresa Välimäki, onko he kaikki ruokasairaita?

Vierailija
19/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törröttävät luut, kasvojen luut korostuneen kohollaan...selkeästi aliravitun näköinne. Melko varmasti bulimikko tai anorektikko...Tuttujeni joukossa on heitä ja he näyttävät juuri tuolta.

Vierailija
20/54 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törröttävät luut, kasvojen luut korostuneen kohollaan...selkeästi aliravitun näköinne. Melko varmasti bulimikko tai anorektikko...Tuttujeni joukossa on heitä ja he näyttävät juuri tuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi