Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun en ole mihinkään tyytyväinen! Olen koko ajan kiukkuinen ja toivon

Vierailija
02.08.2010 |

jotain ihan muuta mitä mulla on =(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin on hieno mies, ihanant lapset, oma talo... Ja kaipaan elämään enemmän toimintaa, menoa, omaa aikaa... En oikeasti edes tiedä mitä kaipaan ja haluan, mutta jotain muuta ja lisää....

Oikeesti haluaisin muuttaa ja oola amerikkalainen kotiäiti, täySin palveluin, aina aurinkoisessa paikassa. Keskittyisin itseni hoitoon ja kehittymiseen ja kuitenkin mulla ois se mies ja lapset... Jeps, jeps ;)

Vierailija
2/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte vaan ilmeisesti yhtä väsyneitä kuin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei osaa olla itseensä tyytyväinen. Minäkään siis.

Tai itseeni joo ja elämäni on mieluisaa, mutta haluan jotain lisää. Haluan toisen lapsen (ei kuulu :( ), haluan oman taloan enkä asua vuokralla, haluan naimisiin (ei vielä ajankohtaista)... Haluan juuri sitä mitä esim. ap:lla on.

Lapseni on isällään joka toinen vkp pidennetyn viikonlopun, joten omaa aikaa on, rahaa jää ihan kivasti kun ei ole lainoja lyhennettävänä. Mutta aina pitäis saada jotain muuta, lisää, enempi... :)

Vierailija
4/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan juuri sitä mitä esim. ap:lla on.

Tarkoitin siis kakkosella. Enhän mä tiedä mitä ap:lla on! :)

Terv. ed.

Vierailija
5/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hölmöimmät teistä jättävät sen hyvän perheen tuulimyllyjen ja gigolounien takia.

Arki on itsestä kiinni. Kehittykkää, olettehan itse vastuussa onnellisuudestanne, toimikaa.

Vierailija
6/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian helppo elämä.

Vierailija
7/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaukset!! ihan sama tunne.. yritän kokoajan olla tyytyväinen ja iloinen, mut ei niin ei.. Oon vielä lasten kanssa paljon yksin miehen työn takia ja kaipaan vapautta.. Kun joskus vietän vapaita hetkiä vaikka ystävien seurassa ei lapset mielessä ollenkaan ja paluu arkeen ahdistaa.. Rakastan kyllä lapsiani enemmän kun mitään muuta, mutta silti en ole onnellinen...

Vierailija
8/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin nautin matkoista (myös perheen kanssa), kaveri-illoista, kaikesta mikä poikkeaa rutiineista. Mutta... Tuon "luksuksen" jälkeen normaaliin arkeen palaaminen on yleensä yhtä H...tiä! Nyt jo mietin onko meidän arki sitten niin kamalaa vai enkö vaan sopeudu siihen...

Kohta pitää varmaan reissaamistakin rajoittaa, kun sen jälkeen tuo uusi sopeutuminen arkeen tappaa ;)

Vierailija
9/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisesta ajatusleikistä: miettikää tuntemianne ihmisiä yksi kerrallaan ja keksikää jokaisesta yksi asia joka teillä on paremmin. Ihan mikä hyvänsä. Riittää yksi per nenä eikä tarvitse olla mikään syvällinen, siitä saa kyllä jo tuntumaa siihen että itsellä on oikeastaan jo aika paljon kadehtimisen arvoista.

Vaikkapa että (keksittyjä esimerkkejä)

- ap:n keittiö on viihtyisämpi kuin Minnan

- ap:n lapset ovat fiksumpia kuin Virtasten

- ap on nuorempi ja kauniimpi kuin äitinsä

- ap:n anoppi ei puutu koko ajan väkisin perheen asioihin niin kuin Jarin anoppi

- ap:n naapurilla ei ole yhtä hyvä pohja asunnossa kuin ap:lla

- ap:lla on enemmän lomaa kuin Leenalla

- ap:n mies tekee enemmän kotitöitä kuin Marian mies

jne.

Vierailija
10/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja tyypilinen yhryppyinen kaikesta narisija. Samanlaisia kohtaloita n miljoona Suomessa.

Vierailija
11/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa että (keksittyjä esimerkkejä)

- ap:n keittiö on viihtyisämpi kuin Minnan

- ap:n lapset ovat fiksumpia kuin Virtasten

- ap on nuorempi ja kauniimpi kuin äitinsä

- ap:n anoppi ei puutu koko ajan väkisin perheen asioihin niin kuin Jarin anoppi

- ap:n naapurilla ei ole yhtä hyvä pohja asunnossa kuin ap:lla

- ap:lla on enemmän lomaa kuin Leenalla

- ap:n mies tekee enemmän kotitöitä kuin Marian mies

jne.

Mulla on just noi kaikki huonot asiat tosta listasta... =(

Mä haluisin enemmän aikaa miehen kanssa, että mies osallistuis kotitöihin ja perheen asioihin, että mulla olis vaan 4 päivää viikossa töitä, että lapset olis oma-aloitteisempia eikä niin laiskoja, että mies urheilis mun kanssa, että mä en olis koko aikaa väsynyt, että meillä olis isompi talo tai edes remontit valmiina, että olis enemmän rahaa niin sais ne remontit tehtyä, että saisin enemmän omaa aikaa, että anoppi ei puuttuis mein asioihin, että mein naapurissa asuis joku muu kuin täydellinen, onnellinen perhe, sellainen jonka haluisin että meillä olis.

Nää on kaikki ihan kauheita asioita kun kuitenkin kaikki on ihan hyvin mutta mikään ei silti oo hyvin tai niin kuin toivoisin.

ap

Vierailija
12/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja tyypilinen yhryppyinen kaikesta narisija. Samanlaisia kohtaloita n miljoona Suomessa.

ap

helpottaa kummasti kun täällä saa avautua! =)

Vierailija
13/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.healingeagle.net/indexfi.html

Muutos ei ole ihan helppo, mutta itse olin juuri tossa pisteessä, kun totesin, että haluan muuttua. Minut auttoi ahdistuksesta psykologinen vyöhyketerapia, mutta samaan pääsee montaa tietä. Tuossa linkissä on yksi.

Vierailija
14/14 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi täysin tyytyväinen olotilaansa, niin ei olisi mitään tarvetta enää kehittyä, ja se ei kaikille ihmisille vain "sovi". Olennaista on, että nauttii silti siitä mitä jo on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä