Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt sen sitten tein! Ekaa kertaa kiikutin koirankakat omistajalleen takaisin :)

Vierailija
02.08.2010 |

Kauan olen kestänyt kakkoja meidän nurtsilla, kauan olen uhannut kerätä ne pussiin ja viedä koiran omistajalle, mutten ole jotenkin kehdannut sitä tehdä. Tänään vein!

Montakohan kertaa se täytyy tehdä ennen kuin tehoaa :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sen oikean koiran omistajalle ja oikeaan paikkaan vai ihanko perään juoksit ja annoit käteen?

Vierailija
2/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on itselläkin koira ja minua sapettaa aivan 10:llä koiran ulkoiluttajat jotka eivät kerää lemmikkiensä jätöksiä pois kadunvarsilta.

Lisäksi on olemassa aivan uskomattomattoman ajattelemattomia omistajia, että antavat koiriensa kakkia ja pissiä ihmisten porteille, postilaatikoidin ja jopa pihoihin.

Olen itsekin kerran palauttanut koiranulkoiluttajalle lemminkinsä kakat pussissa. Ei ole sitä koiraa ja ulkoiluttajaa enää meillä päin näkynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran kakkoja kohtaan, mutta tästä kakan palauttamisesta kirjoitin ekaa kertaa nyt.

Joku epäili meniköhän kakat oikealle omisajalle, kyllä menivät :) Näin tapahtuman, hain pussin kakkaa varten ja juoksin perään :) Sanoin naiselle, että tämä taisi unohtua ja tökkäsin pussin käteen.

ap

Vierailija
4/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nainen sanoi??

Vierailija
5/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiran kakkoja kohtaan, mutta tästä kakan palauttamisesta kirjoitin ekaa kertaa nyt.

Joku epäili meniköhän kakat oikealle omisajalle, kyllä menivät :) Näin tapahtuman, hain pussin kakkaa varten ja juoksin perään :) Sanoin naiselle, että tämä taisi unohtua ja tökkäsin pussin käteen.

ap

ap

Miten koiran omistaja reagoi?:D

Vierailija
6/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sentään sidoin pussin hyvin, ettei tahri postia.

Vierailija
7/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nainen sanoi??

Sanoin vielä etten halua että meidän pihalle kakataan, haluaisitko sinä että sinun pihallesi kakataan?

Nainen mumisi jotain ettei tietenkään haluaisi ja lähti sitten kävelemään pois.

Olisin odottanut jotain isompaa reaktiota, mutta ehkä hän oli vain niin hämmästynyt, ettei saanut sanotuksi oikein mitään.

ap

Vierailija
8/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulle noin tekisit, heittäisin sinua sillä paskapussilla. sanoisin että hanki elämä, ja jos noin paljon vituttaa, muuta maalle. koirankakka ei tuhoa luontoa, kuten esim. roskat ja autot. onko sinulla auto? v..tun tekopyhä.

Vierailija
9/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulattelee asiaa vuorokauden ja huomenna tekee täällä aloituksen aiheesta "joku sekopää juoksi perääni kakkapussin kanssa".

Vierailija
10/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulle noin tekisit, heittäisin sinua sillä paskapussilla. sanoisin että hanki elämä, ja jos noin paljon vituttaa, muuta maalle. koirankakka ei tuhoa luontoa, kuten esim. roskat ja autot. onko sinulla auto? v..tun tekopyhä.

Mietihän ihan oikeasti hetki, olisiko sinusta kivaa jos joku käyttäisi jatkuvasti sinun pihaasi käymälänä? Mieti asiaa ja tule vastaamaan rehellisesti....

Vierailija
11/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keräät lemmikkisi jätökset ja viet vaikka kotipihaasi. Minä en niitä halua. Pidä hyvänäsi vaan.

Vierailija
12/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa. siksi minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Aitaa itse oma pihasi, ettei kukaan pääse sinne skeidaamaan, tai lopeta toi valitus. Oikeasti, ketään ei kiinnosta, soita vaikka koirankakkapoliisit perään. Ainiin, ei niitäkään kiinnosta :D

Mulle saa meuhkata tollaset nipot niin paljon kuin haluaa, mitä sitten? Buu buu.

Vierailija
13/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen katti paskoo meidän lasten hiekkalaatikkoon (okt-alue) niin tekisin samoin.. En vain tiedä kellä naapureilla on kissa...

Vierailija
14/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kiivasta keskustelua. 13, 17 ja 19 on siis samalta kirjottajalta, vaikka sitten kyllikiltä.

-Kyllikki

Vierailija
15/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi muuttaa maalle jos sinä (tai muut koiranomistajat) teet väärin?

Mikähän oikeus sinulla on päättää haluanko koirankakkoja pihalleni? Eiköhän se ole minun itseni päätettävissä.

Sinun kannattaisi nyt vain hyväksyä se asia, että koiran kakat nyt vaan kuuluu kerätä taajama-alueella, hoidetulta alueelta pois. Niin ja kyllähän nyt ihan terveellä järjellä varustetun ihmisen pitäisi tajuta ettei toisten pihoille tehdä kakkoja.

Sekö, ettei kakka tuhoa luontoa, antaa oikeuden jättää sitä mihin vain? Voi pyhä yksinkertaisuus!

ap

Vierailija
16/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta olisi ilmeisesti sopivaa myös se että vaikka minä tulisin vääntämään tortut pihallesi? Kyllähän se siitä maatuu... Kyllä osaat olla typerä!

kuule ap jos minulle noin tekisit, heittäisin sinua sillä paskapussilla. sanoisin että hanki elämä, ja jos noin paljon vituttaa, muuta maalle. koirankakka ei tuhoa luontoa, kuten esim. roskat ja autot. onko sinulla auto? v..tun tekopyhä.

Ap, teit ihan oikein!

Terveisin koiran omistaja (joka kerää kakat, eikä anna lemmikkiensä käyttää toisten pihaa käymälänä.)

Vierailija
17/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran olin valmiina... koira tuli, paskoi pihalleni, ei putsausta... nappasin puutarhahanskat käteen... otin kakat käteeni, juoksin koiranulkoilijan kiinni ja hieroin peet sen ulkoiluttajan hiuksiin... vähänkö akka huusi... mutta eipä ole sen koomin näkynyt

Vierailija
18/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa. siksi minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Aitaa itse oma pihasi, ettei kukaan pääse sinne skeidaamaan, tai lopeta toi valitus. Oikeasti, ketään ei kiinnosta, soita vaikka koirankakkapoliisit perään. Ainiin, ei niitäkään kiinnosta :D

Mulle saa meuhkata tollaset nipot niin paljon kuin haluaa, mitä sitten? Buu buu.

Vierailija
19/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi ainakin viimeinen kerta kun minulle tulet motkottamaan, kun luikit naama sonnassa karkuun. Siitä lähtien voisinkin kerätä koirani kakat ja tuoda pussit postilaatikkoosi.

Se on vain kakkaa. On elämä taas pienestä kiinni!

-Kyllikki13

Vierailija
20/50 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerran olin valmiina... koira tuli, paskoi pihalleni, ei putsausta... nappasin puutarhahanskat käteen... otin kakat käteeni, juoksin koiranulkoilijan kiinni ja hieroin peet sen ulkoiluttajan hiuksiin... vähänkö akka huusi... mutta eipä ole sen koomin näkynyt

että olin useaan kertaan sanonut nätisti, että voisiko hän kakittaa koiraana muualle kun pihaani

ja/tai siivota jäljet