ystäväin mies kuoli yllättäen puoli vuotta sitten
ysäväni ei ole kysynyt kuolinsyytä eikä ruumiinavaus pöytäkirjojen perään, eikä tiedä, eikä kai kiinnostakkaan tietää mihin mies kuoli. Minä tätä ihmettelen. Onko teistä tämä kummallista?
Kommentit (27)
Oman äidin kuoleman jälkeen ne dokumentit tuli ihan pyytämättäkin.. Että koita nyt tukahduttaa se uteliaisuutesi..
Isäni kuoleman jälkeen raportti ruumiinavauksesta, tai mikä se nyt oli, tuli kysymättä postitse kotiin, koska olin hänen tiedoissaan lähiomaiseksi merkitty. Sain siis paperin jossa kerrottiin mitä oli tapahtunut (löydetty kuolleena kotoaan), missä tilassa oli ollut ja mitä kuolinsyyn selvityksessä oli todettu.
Ei minunkaan tehnyt mieli sen paperin sisältöä muille jakaa, vaikka kuolinsyy oli tavallinen veritulppa. Raportti sisälsi mm havaintoja siitä oliko mätäneminen jo ehtinyt alkaa yms. ikäviä asioita, ja siksi laitoin sen syvälle muiden papereiden sekaan heti luettuani sen kerran.
Ei se kuolema siitä mitenkään muutu. Isäni kuoli niin odotimme pöytäkirjaa 11kk...
Ei tullut mieleenkään ruveta soittelemaan mihinkään. Meille sanottiin vaan että selvityksessä menee vähintään 9kk ja tieto tulee postissa.
Ap hanki elämä. EI niiden tulosten perään kuulu soitella.
Hän on erilainen ihminen kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2010 klo 08:23"]
on matkustellut ja ostanut uuden auton jne. Elämä jatkuu normaalina ja se on hyvä. 
Kyllä minultäkin on kuollut läheinen ystävä, kyllä itse silloin halusin tietää kaiken siihen liityen. 
Ehkä me ihmiset olemme sitten niin erilaisia... 
ap.
[/quote]
Niin olemme, kaikki eivät nuuski yhtä innokkaaasti muiden asioita kuin sinä näytät tekevän.
Millä tavoin matkustaminen ja uuden auton osto liittyvät kuolemaan?
Oman äidin kuoleman jälkeen ne dokumentit tuli ihan pyytämättäkin.. Että koita nyt tukahduttaa se uteliaisuutesi..