Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuttusitko jos miehesi lähettäisi viestin..

Vierailija
23.07.2010 |

joka alkaa moi rakas ja nimesi tilalla eksän nimi jonka kanssa oli 15v. sitten parin vuoden suhteessa. loput viestissä natsasi muhun ja lapsiin joita ei ole eksän kanssa. meidän suhde kestänyt yli 5v. ja 2 yhteistä lasta. mies ei myöskään ollut humalassa...mulle tuli kauhea olo,vaikka mies heti pyysikin anteeksi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi olla jatkuvasti suuttumassa. Tosin sekoilee muidenkin nimissä aivan yhtämittaa, eli ei sinänsä uutta.

Vierailija
2/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löisin kaulimella/paistinpannulla päähän ja sanoisin että ei ole kotiin tulemista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meidän suhde on noin 15v ja silloin aiemmin sillä on ollut useita noin vuoden molemmin puolen kestäneitä juttuja, ja jos se mulle laittaisi jonkun niiden nimillä kirjoitetun vietin mä repeäisin. Mutta meillä on 100% luotto enkä osaisi tuosta loukkaantua. Aika hassua tietty, juttele miehellesi vielä että miltä susta tuntuu, älä syyllistä häntä ettei mies mene puolustuskannalle turhaan. Tuskin siinä mitään pahaa on, mutta hyvä se on jos sä saat purkaa fiiliksesi.

Vierailija
4/4 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä on juuri ajatellut tai jutellut jonkun kanssa exästään. Enkä tarkoita että ajatellut positiivisessa mielessä vaan kenties ajatellut että onneksi pääsin siitä hullusta "Sannasta" eroon ja hyvä että nykyinen vaimo on eri maata. Jäänyt sitten alitajuntaan mieleen nimi...