Mitä olette mieltä tytöistä ja naisista jotka leikkauttavat poikatukan?
Siis ihan väen vängällä pitää saada lyhyt tukka, vaikka kaikki sukulaiset huutaa että noi pitkät on ihanat ja sopii sulle paljon paremmin.
Poikia ei tällä naisen alulla ole paljon näkynyt.
Ei kai vain ole lesbo?
Kommentit (34)
hiukset kun hiukset. jokainen huolehtikoon vaan niistä mitkä omassa päässä roikkuu!
Juurikin tuolla edellä joku kirjoitti helpot, kotoisat jne. Nainen tulee tiettyyn ikään niin vedetään verskat jalkaan ja ajetaan hiukset lyhyiksi.
Jos haluaa lyhyempää on polkkamallinenkin helppohoitoinen ja silti naisellinen, sopii myös ohuemmalle hiuslaadulle. En tiedä mitä liikkuu kun koneella ajetaan niskasta ihan lyhyeksi ja päällä törröttää muutama haituva. Ei ne hiukset tarvitse lapaluita viistää, puolipitkistäkin saa todella kivan näköisiä malleja ja vaihtelua ponnareista, pannoista ja pinneistä.
Olen samaa mieltä hiukset on naisen kruunu ja lyhyet näyttää siltä ettei välitä itsestään tipan vertaa kun leikataan mahdollisimman helppohoitoinen versio.
Ei kai vain ole lesbo?
No siis ei kai vain!
Vastaus otsikkoosi: esim. itsevarma, normaali aikuinen ihminen, joka tekee mitä itse haluaa omalle ulkonäölleen (ja hiukset ovat kyllä muutakin kuin ulkonäköasia) eikä kysele muiden mielipiteitä.
Mutta luettuani viestisi tulin siihen tulokseen, että olet jostain kummallisista piireistä, joissa ihmisiä vahditaan ja kytätään, aikuiset lapsetkin ovat suvun lieassa ja joutuvat perustelemaan esim. hiusasioitaan koko suvulle. Huh huh.
jämähtäneitä vanhempiakin naisia löytyy yllättävän paljon tutuista. Ja kauhulla ja epäuskoisena olen seurannut muutamaankin otteeseen eri tapauksissa (oikeaa) itkua ja huutoa, kun joku kampaajaraukka on (kateuttaan ja ilkeyttään) ottanut viiskin senttiä latvoista pois hamppua. Herran jestas.
on minusta se, jos joku on niin kiltti tyttö, että pitää pitkät hiuksensa siksi, että "sukulaisten mielestä ne on niin upeat"!
Ap:n tytär tai hänen sukulaisensa tytär haluaa lyhyet hiukset ihan väen vängällä, ja vaikka sukulaiset koittavat väkisin saada hänet pelastettua lesboudelta pakottamalla hänet pitämään pitkiä hiuksia, hän meinaa uhmata sukua ja leikata poikatukan. Menetetty tapaus siis, lesbolaiseksi ryhtymässä.
Voi apua.
naiset lähestyessään keski-ikää leikkaa viimeistään tukan lyhyeksi. Osalla on polkkamallinen ja osalla lyhempikin.
Olen samaa mieltä hiukset on naisen kruunu ja lyhyet näyttää siltä ettei välitä itsestään tipan vertaa kun leikataan mahdollisimman helppohoitoinen versio.
tuota kruunu-asiaa? Monet sitä tässä ketjussa hokee, mutten ymmärrä sitä ollenkaan. Nimittäin mullakin on pitkät hiukset, mutta mulle ne on vain hiukset, ei mikään kruunu.
jämähtäneitä vanhempiakin naisia löytyy yllättävän paljon tutuista. Ja kauhulla ja epäuskoisena olen seurannut muutamaankin otteeseen eri tapauksissa (oikeaa) itkua ja huutoa, kun joku kampaajaraukka on (kateuttaan ja ilkeyttään) ottanut viiskin senttiä latvoista pois hamppua. Herran jestas.
on minusta se, jos joku on niin kiltti tyttö, että pitää pitkät hiuksensa siksi, että "sukulaisten mielestä ne on niin upeat"!
mistä kumpuaa tuollainen ajatus, että jokaista hiussenttiä on vaalittava sairaalloisesti. Onko näille tytöille opetettu jo vauvana, ettei naisihmisen hiuksiin saa kajota saksilla, tai hän muuttuu pojaksi, elämä katkeaa samalla, vai mitä ihmettä?
Ja näillä sitten vielä aikuisenakin on kauhistus, jos kampaaja leikkaa vaikkapa hartioille asti kulahtaneet kutrit.
vetäistä jostakin pituudesta siiliksi
ja puhuminen, ihan hyvä, että tyttö uskaltaa poiketa vihdoin pakollisesta prinsessa-lookista :D
lESBO TAI EI!
Mulle ei kanskaa sovi pitkät hiukset ja on monesti tullu kehuja että mulla on ihanat hiukset ja lyhyet kuulemma soppii mulle paremmi. Nää kaikki kehut ja kommentit on kuitenkin tullu naispuolisilta tai homoilta nii että tiiä sitte mitä ne miehet näistä ajattelee, vaikka en mie erityisemmin välitä. Mulla on kuitenkin aina ollu polkkatukka tai puolipitkä ja mietin että jos semmosen iha poikatukan leikkauttaisin mutta en tiiä uskallanko.
mulla on aina ollu pitkät hiukset ja mä tahtoisin lyhyemmät kyllä -.- niinku poika hiukset .. mite nii sitte on lesbo !?!?! pitkät hiukset on vaa eessä ja jos vaikka käyt usein kesällä vaikka järvessä uimassa ni niillä hiuksilla kestää niin kauan kuivuaakki -.-
Minulle ei ollenkaan sovi pitkät hiukset. Ne tekee minusta oikeasti ihan sikaruman, vaikka lyhyillä hiuksilla näytän ihan ihmiseltä.
Siispä minulla on lyhyt tukka ..ja tulee olemaan jatkossakin vaikka muut sanoisivat siitä mitä :p