Mitä olette mieltä tytöistä ja naisista jotka leikkauttavat poikatukan?
Siis ihan väen vängällä pitää saada lyhyt tukka, vaikka kaikki sukulaiset huutaa että noi pitkät on ihanat ja sopii sulle paljon paremmin.
Poikia ei tällä naisen alulla ole paljon näkynyt.
Ei kai vain ole lesbo?
Kommentit (34)
Että kynitään sellainen "räväkkä" polkkatukka? Ihan hemmetin ruman näköistä minustakin kyllä.
on kauniit kasvot ja hyvä kallonmuoto niin siitä vaan. Joillekin sopii hyvin.
Että kynitään sellainen "räväkkä" polkkatukka?
on niin paljon paremman näköinen kuin miljoonaan kertaan blondattu hiirenhäntä.
se vasta kaunis onkin! Aina ponnarilla ja kaiken kruununa keskijakaus.
Jos hiukset on hyvin leikattu ja värjätty, niin ihan sama ovatko lyhyet vai pitkät. Ovat silloin hyvännäköiset joka tapauksessa.
jotka saavat inhoreaktioita mun tukastani. :D
Mä rakastan pitkiä hiuksia. Musta ois tosi ihanaa kihartaa niitä ja tehdä upeita kampauksia. Kuitenkin raaka tosiasia on se, että minä näytän naurettavalta pitkässä tukassa. Ei auta, vaikka miten päin sitä laittaisin, se on vain niin kornin näköinen. Kyllä, hiukset ovat naisen kruunu, mutta kyllä se on paha pitää sellaista kruunua, joka ei millään päähän sovi.
ihq helloukitsy-tiara, ala tukiainen.
jotka saavat inhoreaktioita mun tukastani. :D Mä rakastan pitkiä hiuksia. Musta ois tosi ihanaa kihartaa niitä ja tehdä upeita kampauksia. Kuitenkin raaka tosiasia on se, että minä näytän naurettavalta pitkässä tukassa. Ei auta, vaikka miten päin sitä laittaisin, se on vain niin kornin näköinen. Kyllä, hiukset ovat naisen kruunu, mutta kyllä se on paha pitää sellaista kruunua, joka ei millään päähän sovi.
Ei vaan toimi pitkät hiukset. Joten hiukset ovat 1-4 cm.
on minusta se, jos joku on niin kiltti tyttö, että pitää pitkät hiuksensa siksi, että "sukulaisten mielestä ne on niin upeat"!
Jokainen tehköön tukalleen mitä haluaa ja kun makuja on niin monia, aina löytyy niitä, jotka ei tykkää..
kotoisampi, siistimpi, helpompi, pirteämpi jne.
tämä hiuksensa leikkaava tyttö on lesbo. Asia on päivänselvä.
"hiukset ovat naisen kruunu" -juttu oikein on? Todella ärsyttävä. En ole kuninkaallinen, en kaipaa kruunua. Pitkät hiukset mulla kyllä on, mutta ne on vaan karvaa, ei mikään kunniamerkki.
Sukulaisten tehtävä on opetella olemaan puuttumatta toisten asioihin.
kuten joku edellä sanoi, vaatii kauniit kasvot ja kallon. täältä löytyy. aina kehutaan mun tukkaa ja kysellään missä käyn kampaajalla.
tosin jotkut miehet luulevat lesboksi. en ole, kahden lapsen äiti ja erittäin paljon miehistä pitävä.
Itsellä on ollut lyhyet hiukset nyt jo ties kuinka monta vuotta, ja viihdyn niissä todella hyvin. Leikkaus ja väri ovat naiselliset, ja tukka on aina laitettu, toisin kuin monilla pitkähiuksisilla, joilla arkikampaus on se iänikuinen ponnari.
Sitä paitsi, kun on lyhyt tukka, voi kampausta vaihdella parin kuukauden välein. Pitkät hiukset näyttää aina samalta.
pitääkö mua joku hetero- vai homoseksuaalina. Nyt on pitkä tukka, mutta on ollut lyhyttä ja kaikenlaista muutakin mallia. Ärsyttävää vanhanaikaisuutta. Eiköhän jokainen nyt päätä itse, millainen tukka on.
on yleensä lyhyet/lyhyehköt hiukset. Pitkähiuksiset naiset ovat usein jotenkin perinteisemmän oloisia, ei niin että siinä olisi mitään huonoa varsinaisesti, mutta lyhyemmillä hiuksilla varustetut ovat usein persoonallisempia ja jotenkin kiinnittävät enemmän huomiota.
Oma isäni inhosi lyhyitä hiuksia naisilla, äitin leikkasi lyhyet ja isäni jaksoi niistä aina valittaa. Äitini ei kuitenkaan ole pariinkymmeneen vuoteen enää kasvattanut pitkiä. Minulla on ollut lyhyet hiukset jo yli kymmenen vuotta, ja ainoastaan kehuja olen niistä saanut. Sekä miehiltä että naisilta. Jos joku luulee lesboksi hiusten pituuden perusteella niin omapa on häpeänsä.....:D
näkee tämän tästä: rasvainen päätä myöten menevä liuhuletti eli hiirenhäntä, keskijakaus, värin' myyränruskea. Mutta kun pitää naisella olla pitkä tukka niin pitää, mieskin tykkää (?).
Tukka on naisen kruunu, ja varsinkin nuorilla naisilla pitkä tukka on todella kaunis. Lyhyet ja räväkästi värjätyt tukat lähinnä aiheuttavat inhoreaktion. Ja joskus ei kertakaikkiaan tiedä puhuuko miehen vai naisen kanssa jos muuten androgyyniset piirteet.