Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä tytöistä ja naisista jotka leikkauttavat poikatukan?

Vierailija
02.08.2010 |

Siis ihan väen vängällä pitää saada lyhyt tukka, vaikka kaikki sukulaiset huutaa että noi pitkät on ihanat ja sopii sulle paljon paremmin.

Poikia ei tällä naisen alulla ole paljon näkynyt.

Ei kai vain ole lesbo?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on naisen kruunu, ja varsinkin nuorilla naisilla pitkä tukka on todella kaunis. Lyhyet ja räväkästi värjätyt tukat lähinnä aiheuttavat inhoreaktion. Ja joskus ei kertakaikkiaan tiedä puhuuko miehen vai naisen kanssa jos muuten androgyyniset piirteet.

Vierailija
2/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI STANA!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kynitään sellainen "räväkkä" polkkatukka? Ihan hemmetin ruman näköistä minustakin kyllä.

Vierailija
4/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kauniit kasvot ja hyvä kallonmuoto niin siitä vaan. Joillekin sopii hyvin.

Vierailija
5/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kynitään sellainen "räväkkä" polkkatukka?

Vierailija
6/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon paremman näköinen kuin miljoonaan kertaan blondattu hiirenhäntä.

Vierailija
7/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta kaunis onkin! Aina ponnarilla ja kaiken kruununa keskijakaus.

Jos hiukset on hyvin leikattu ja värjätty, niin ihan sama ovatko lyhyet vai pitkät. Ovat silloin hyvännäköiset joka tapauksessa.

Vierailija
8/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka saavat inhoreaktioita mun tukastani. :D

Mä rakastan pitkiä hiuksia. Musta ois tosi ihanaa kihartaa niitä ja tehdä upeita kampauksia. Kuitenkin raaka tosiasia on se, että minä näytän naurettavalta pitkässä tukassa. Ei auta, vaikka miten päin sitä laittaisin, se on vain niin kornin näköinen. Kyllä, hiukset ovat naisen kruunu, mutta kyllä se on paha pitää sellaista kruunua, joka ei millään päähän sovi.

Vierailija
9/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihq helloukitsy-tiara, ala tukiainen.

Vierailija
10/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka saavat inhoreaktioita mun tukastani. :D Mä rakastan pitkiä hiuksia. Musta ois tosi ihanaa kihartaa niitä ja tehdä upeita kampauksia. Kuitenkin raaka tosiasia on se, että minä näytän naurettavalta pitkässä tukassa. Ei auta, vaikka miten päin sitä laittaisin, se on vain niin kornin näköinen. Kyllä, hiukset ovat naisen kruunu, mutta kyllä se on paha pitää sellaista kruunua, joka ei millään päähän sovi.

Ei vaan toimi pitkät hiukset. Joten hiukset ovat 1-4 cm.

Vierailija
11/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta se, jos joku on niin kiltti tyttö, että pitää pitkät hiuksensa siksi, että "sukulaisten mielestä ne on niin upeat"!

Jokainen tehköön tukalleen mitä haluaa ja kun makuja on niin monia, aina löytyy niitä, jotka ei tykkää..

Vierailija
12/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoisampi, siistimpi, helpompi, pirteämpi jne.

Vierailija
13/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä hiuksensa leikkaava tyttö on lesbo. Asia on päivänselvä.

Vierailija
14/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hiukset ovat naisen kruunu" -juttu oikein on? Todella ärsyttävä. En ole kuninkaallinen, en kaipaa kruunua. Pitkät hiukset mulla kyllä on, mutta ne on vaan karvaa, ei mikään kunniamerkki.

Vierailija
15/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten tehtävä on opetella olemaan puuttumatta toisten asioihin.

Vierailija
16/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joku edellä sanoi, vaatii kauniit kasvot ja kallon. täältä löytyy. aina kehutaan mun tukkaa ja kysellään missä käyn kampaajalla.

tosin jotkut miehet luulevat lesboksi. en ole, kahden lapsen äiti ja erittäin paljon miehistä pitävä.

Vierailija
17/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut lyhyet hiukset nyt jo ties kuinka monta vuotta, ja viihdyn niissä todella hyvin. Leikkaus ja väri ovat naiselliset, ja tukka on aina laitettu, toisin kuin monilla pitkähiuksisilla, joilla arkikampaus on se iänikuinen ponnari.

Sitä paitsi, kun on lyhyt tukka, voi kampausta vaihdella parin kuukauden välein. Pitkät hiukset näyttää aina samalta.

Vierailija
18/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö mua joku hetero- vai homoseksuaalina. Nyt on pitkä tukka, mutta on ollut lyhyttä ja kaikenlaista muutakin mallia. Ärsyttävää vanhanaikaisuutta. Eiköhän jokainen nyt päätä itse, millainen tukka on.

Vierailija
19/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä lyhyet/lyhyehköt hiukset. Pitkähiuksiset naiset ovat usein jotenkin perinteisemmän oloisia, ei niin että siinä olisi mitään huonoa varsinaisesti, mutta lyhyemmillä hiuksilla varustetut ovat usein persoonallisempia ja jotenkin kiinnittävät enemmän huomiota.

Oma isäni inhosi lyhyitä hiuksia naisilla, äitin leikkasi lyhyet ja isäni jaksoi niistä aina valittaa. Äitini ei kuitenkaan ole pariinkymmeneen vuoteen enää kasvattanut pitkiä. Minulla on ollut lyhyet hiukset jo yli kymmenen vuotta, ja ainoastaan kehuja olen niistä saanut. Sekä miehiltä että naisilta. Jos joku luulee lesboksi hiusten pituuden perusteella niin omapa on häpeänsä.....:D

Vierailija
20/34 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee tämän tästä: rasvainen päätä myöten menevä liuhuletti eli hiirenhäntä, keskijakaus, värin' myyränruskea. Mutta kun pitää naisella olla pitkä tukka niin pitää, mieskin tykkää (?).