Mitä mieltä ihmisestä joka ei tapaa kavereitaan miehensä ollessa lomalla?
Siis tapaa ystäviään vain arkisin miehen töissäollessa. Jos mies on lomalla, nainen on vaan perheensä kesken koko tämän loman?
Onko teistä outoa?
Kommentit (13)
Näin minullakin =). Mieheni on paras ystäväni, mieluiten vietän aikaa hänen kanssaan.
kerrankin on aikaa olla yhdessä, kun normaalisti vain sanotaan heipat toisillemme, kun yks lähtee ja toinen tulee.
itse tämä henkilö?
Olen miettinyt tätä asiaa ja minä tykkään viettää aikaa perheeni kesken kun kerrankin siihen on mahdollisuus niin että voidaan olla kaikki koolla.
Silti muutama ihminen ei tunnu ymmärtävän ja sanovat mun riippuvan miehessäni.
AP.
minusta olemme miehen ja perheen kanssa niin vähän. En halua tuhlata lomaa miehen kanssa
olen itsekin sellainen. Minusta kavereissa roikkuminen onn teini-ikäisten puuhaa.
mies tekee tosi pitkiä päiviä ja reissaakin paljon, joten kun kerrankin on aikaa viettää aikaa yhdessä, niin haluan olla hänen kanssaan.
Tosin näemme kyllä yhteisiä ystäviä lomankin aikana.
Mutta en siis itsekseni lähde mihinkään, ehdin tarpeeksi kyläillä omilla ystävillä sitten taas kun miehen työt alkaa.
Minusta täysin normaalia. Viihdymme yhdessä hyvin ja loma-aika onkin ihan luksusta!
riiputko miehessäsi vai et. Ehkäpä ne ihmiset, jotka tuntevat sinut paremmin osaavat sen sinulle sanoa. Vaikea meidän on tilannetta näkemättä sitä sanoa.
itse tämä henkilö?
Olen miettinyt tätä asiaa ja minä tykkään viettää aikaa perheeni kesken kun kerrankin siihen on mahdollisuus niin että voidaan olla kaikki koolla. Silti muutama ihminen ei tunnu ymmärtävän ja sanovat mun riippuvan miehessäni. AP.
Joka ei voi ylipäätään viikonloppuisin tai muutenkaan jos mies on kotona niin lähteä kavereiden kanssa mihinkään. On sekin vähän outoa.
Joka ei voi ylipäätään viikonloppuisin tai muutenkaan jos mies on kotona niin lähteä kavereiden kanssa mihinkään. On sekin vähän outoa.
Siis että tavataan kun miehet on töissä. :)
Lisäksi meillä on pienet vauvat niin ei sitä niin vaan lähdetäkään.
riiputko miehessäsi vai et. Ehkäpä ne ihmiset, jotka tuntevat sinut paremmin osaavat sen sinulle sanoa. Vaikea meidän on tilannetta näkemättä sitä sanoa.
itse tämä henkilö?
Olen miettinyt tätä asiaa ja minä tykkään viettää aikaa perheeni kesken kun kerrankin siihen on mahdollisuus niin että voidaan olla kaikki koolla. Silti muutama ihminen ei tunnu ymmärtävän ja sanovat mun riippuvan miehessäni. AP.
Kysyin onko tuollainen tapa outo muista enkä sitä riipunko miehessäni.
Ja ei, en epäile riippuvani. Mies tekee 40 tuntista viikkoa töissä, tykkään pyhittää miehelle aikaa kun hän on vapaalla. Teen omia juttujani päivisin, tapaan kavereita ja muuta sellaista.
joka kieltäytyy ehdotetuista menoista (mihin sinulla on täysi oikeus) mutta sitten miehen töihin mennessä ilmoitat "no NYT mulle sopii" niin ymmärrän ystäviäsi.
joka kieltäytyy ehdotetuista menoista (mihin sinulla on täysi oikeus) mutta sitten miehen töihin mennessä ilmoitat "no NYT mulle sopii" niin ymmärrän ystäviäsi.
Sovimme tapaamisemme hyvissä ajoin.
Lisäksi voin joustaa.
Tässä nyt kyse oli siitä että multa kysyttiin tapaamista viikolle x jolloin mies on lomalla ja ollaan matkalla. Siitä ilmoitin ja sanoin että katotaan kun miehen loma loppuu päivänä x.
Tämä on ensimmäinen kerta kun asiasta mainitsen, aina olen ennen päässyt tapaamaan.
itse tämä henkilö?