Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: Ilmaisnäytteitä Lumme-pesuaineesta

Vierailija
01.08.2010 |

Erehdyin pesemään kyseisellä pesuaineella lakanat. Nyt en saa siitä tullutta hajua millään pois lakanoista! Haju on yllättävän voimakas.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä voimakkaampi on suurinosa huuhteluaineista, mitä ihmiset tuntuu ammentavan aika roimalla kädellä pyykin joukkoon...

Ainoastaan LV ja Minirisk on oikeesti tuoksuttomia, muut haisee kuvottavan voimakkaalle

T: Allerginen astmaatikko jolla myös migreeni helposti tulee noista tuoksuista

Vierailija
2/23 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuota uutta pesuainetta kaupassa, mutten rohjennut vaihtaa hyväksihavaittua Erisania siihen.

Mulla tulee migreeni voimakkaista hajuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin haistoin lenkillä vastaantulijalta sen saman pirkuleen pesuaineen leuhkan

Vierailija
4/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se nestemäinen versio, tiiviste on kai hajusteeton. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
5/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mitään erikoista hajua. Normaalisti käytän Arielia.

Vierailija
6/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5 viimeistä vuotta pessyt täysin hajusteettomilla .Lasten kasvaessa ja vaihtelunhaluisena Ostin alkukesästä Arielia ja voi kauhistus mikä katku, Omosta puhumattakaan.

Tämä Lumme antaa vienon, puhtaan tuoksun kun annostelee oikein eikä liikaa. Enkä käytä koskaan mitään huuhteluaineita lisäksi.Pari kuukautta olen pessyt vain Lumme-aineilla.

On luontoystävällinen tuote! Eikä koneen sisus sakkaudu eoliittimönjästä.

Vierailija
7/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hajusteetonta. Suosittelen! Itse vaihdoin siihen ympäristöystävällisyyden vuoksi

Vierailija
8/23 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin katsoa, löytyykö meidän kaupasta hajusteettomana. Käytän normaalisti Ecoveria, siinä on mieto tuoksu, mutta noita "tavallisten" pesuaineiden hajuja inhoan. Aina joskus kun äiti tuo jotain mulle, vaikka kirpparilta ostetun pyyhkeen, jonka on pessyt, niin kyllä se haju on aika kauhea. Mulla tulee paha olo noista voimakkaista hajuista.

Vierailija
9/23 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten ketjun. Olen laittanut palautettakin firmalle, että miksi he markkinoivat pesuainettaan miedon tuoksuisena, kun se ei todellakaan sitä ole. Mä ostin sekä kirjo- että valkopyykille tarkoitettua ainetta, enkä varmaan voi käyttää niitä, koska ne haisevat niin voimakkaalle! Annostelin niitä jopa vähemmän, kuin mitä ohjeessa sanotaan, ja silti esim. kaappi, jossa on 1 rätti, joka on pesty ko. aineella, HAISEE.

Mua ei haittaa, jos jotkut haluavat valmistaa voimakkaan tuoksuista pesuainetta, mutta miksi markkinoida sitä sitten mietona tuoksuna?

Laittakaa te muutkin, jotka koette hajun voimakkaana, palautetta Lumpeelle tästä asiasta!

Vierailija
10/23 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5 viimeistä vuotta pessyt täysin hajusteettomilla .Lasten kasvaessa ja vaihtelunhaluisena Ostin alkukesästä Arielia ja voi kauhistus mikä katku, Omosta puhumattakaan.

Tämä Lumme antaa vienon, puhtaan tuoksun kun annostelee oikein eikä liikaa. Enkä käytä koskaan mitään huuhteluaineita lisäksi.Pari kuukautta olen pessyt vain Lumme-aineilla.

On luontoystävällinen tuote! Eikä koneen sisus sakkaudu eoliittimönjästä.

Olen lievästi hajuallerginen ja meillä käytetään normaalisti hajusteettomia tuotteita ja kaikki Arielit yms. ovat todellakin liian hajusteisia. Lumme antaa aivan vienon tuoksun, jota en edes haista kuivassa pyykissä. Käytetään jatkossakin :)

Vierailija
11/23 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoksi ja onhan se halpaa varsinkin nyt kun on saanut pullon ja täyttöpussin samaan hintaan.

Mut se haju on haju, ei tuoksu. Haisee vähän pistävlle eikä kovin hyvälle mutta mielestäni pyykin kuivuessa se haju häviää.

Vierailija
12/23 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä fosfaattia?

Vierailija
13/23 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sisällä fosfaattia, zeoliittia tai säilöntäaineita.

Vierailija
14/23 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tuota lummetta käyttänyt, mutta noin yleisesti pesuaineet on ihanan tuoksuisia :). Ja myös huuhteluaineet, joskus nuuhkin niitä suoraan pullosta :)).

Vierailija
15/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummina halusin kokeilla uutta Lumme-pyykinpesuainetta, koska sitä mainostettiin zeoliitittomana. Mikä hirveä haju! Laitoin saman verran kuin yleensä nestemäisiä pesuaineita. Tuuletin asuntoa pitkän aikaa ja sittenkin tuli päänsärkyä ja pahoinvoiva olo. Olin ajatellut pestä vauvanpyykkiä sillä, mutta tämän kokemuksen jälkeen hävitän koko pussin. Kuvitelkaa,mitä se olisi tehnyt vauvan aralle iholle.

Varokaa, nuoret äidit, jotka paljon pesette pyykkiä, zeoliittia. Pesin koneen sitruunahapolla ja sieltä irtosi hirveä määrä töhkää. On hyvä pestä kone muutenkin, mutta fosfaattipitoinen pesupulveri ei kerää niin paljon töhkää, että kone menee tukkoon. Erityisesti kaupunkialueella on niin hyvät vedenpuhdistamot, että ne poistavat melkein kaiken fosfaatin vedestä.

Vierailija
16/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi kuin Lumme, taatusti hajusteeton ja myös kotimainen. Tätä myyvät ainakin mm. Punnitse & Säästä sekä Ruohonjuuri-ketjut.

Vierailija
17/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt olko niin nirppanokkia.

Vierailija
18/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi hausteettoman pesuaineen käytön jälkeen pyykki haisee pahalle. nyt kuulin että pesuveden lämpö ratkaisee(60hyvä)

Vierailija
19/23 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain ilmaisen näytteen Lumme pesunesteestä ja mielestäni tuoksu oli hyvä, ei missään nimessä liian kova niin kuin tavallisissa pesuaineissa. olen ennen käyttänyt näitä tavallisia omoja ja muita mutta vaihdoin nyt Lummeen ja olen tykännyt koska tulee yhtä puhdasta mutta ei saastuta luontoa. En löytänyt Lummetta sensitivenä, mistä sitä saa? Senhän piti olla hajusteeton...haluisin kokeilla.

Vierailija
20/23 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen tykkäsin aeielista sun muist. Nyt pesin anoppilassa pyykit arielilla ja hyi että tökki se haju, piti pistää mahdollisimman äkkiä pesuun uudestaan. Ja ennen mua ei häirinnyt yhtään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme